2024 briefjes in de database zijn door mij ingevoerd.

In ieder geval volgend jaar anders word ik echt helemaal krankjorem!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Jij hebt al veel bijgedragen aan deze website. Blijven volhouden !! Een mooie hit zal volgennodisch18 wrote:Ik heb de 2000 kaap bereikt en inmiddels ook al weer gepasseerd.![]()
De hitkansen zijn in het afgelopen jaar zo explosief toegenomen, ik kan me haast niet voorstellen dat het komende jaar weinig goeds zal brengen. Gewoon doorgaan!nodisch18 wrote:In ieder geval volgend jaar anders word ik echt helemaal krankjorem!
bhoeyb wrote:Jij hebt al veel bijgedragen aan deze website. Blijven volhouden !! Een mooie hit zal volgennodisch18 wrote:Ik heb de 2000 kaap bereikt en inmiddels ook al weer gepasseerd.![]()
. Fingers crossed!
Inderdaad de hits vliegen je bijna om de oren voortaan dus ik zou echt heel vreemd staan de kijken als ik volgend jaar niet mee zou mogen delen in het hitgeluk. En natuurlijk blijf ik doorgaan! Vind het nog steeds schitterend!HNL wrote:De hitkansen zijn in het afgelopen jaar zo explosief toegenomen, ik kan me haast niet voorstellen dat het komende jaar weinig goeds zal brengen. Gewoon doorgaan!nodisch18 wrote:In ieder geval volgend jaar anders word ik echt helemaal krankjorem!
Ja mensen, gaan we het derde jaar al weer in, snif [:mrgreen:]