2000!

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master

2000!

Post by nodisch18 »

Ik heb de 2000 kaap bereikt en inmiddels ook al weer gepasseerd. :D

2024 briefjes in de database zijn door mij ingevoerd. :) Nog altijd geen hit maar vroeg of laat zal ie komen. :P

In ieder geval volgend jaar anders word ik echt helemaal krankjorem! :(
Benighted
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Benighted »

Proficiat

Dus ik hoef nog niet te wanhopen dat ik nog geen hit heb, met m'n 841 biljetten ben ik, al vind ik persoonlijk, de laatste dagen aan een sterke opmars bezig. Spijtig genoeg zal deze vanaf morgen weer een stuk minderen. Ik hoopte in extremis nog voor 2004 de 1000 te halen, maar nu hoop ik dat dit gebeurt half januari, mooi verjaardagscadeau dan :)

Hop naar de 3000 zou ik zeggen en ik naar de 1000
misschien een hit met elkander, zijn we beiden tevree :D Laat het ons hopen
Ontdek het Antwerpse polderdorp Zandvliet: http://www.zandvlietdorp.be
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

Gefeliciteerd! :twisted:

Blijf gewoon invoeren, want mijn eerste hit kwam ook pas na 2931 biljetten!
2232 biljetten verder heb ik nog steeds maar 1 hit, dus ik ben ook wel weer
toe aan een nieuwe hit... :roll:
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Re: 2000!

Post by bhoeyb »

nodisch18 wrote:Ik heb de 2000 kaap bereikt en inmiddels ook al weer gepasseerd. :D
Jij hebt al veel bijgedragen aan deze website. Blijven volhouden !! Een mooie hit zal volgen 8) . Fingers crossed!
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

nodisch18 wrote:In ieder geval volgend jaar anders word ik echt helemaal krankjorem! :(
De hitkansen zijn in het afgelopen jaar zo explosief toegenomen, ik kan me haast niet voorstellen dat het komende jaar weinig goeds zal brengen. Gewoon doorgaan!

Ja mensen, gaan we het derde jaar al weer in, snif [:mrgreen:]
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master

Post by nodisch18 »

bhoeyb wrote:
nodisch18 wrote:Ik heb de 2000 kaap bereikt en inmiddels ook al weer gepasseerd. :D
Jij hebt al veel bijgedragen aan deze website. Blijven volhouden !! Een mooie hit zal volgen 8) . Fingers crossed!
:oops: Achja dat valt wel mee... Vind het leuk dus doe mijn best...! :) En die hit komt zeker wel eens. Heb zojuist een reisje naar Rome geboekt dus misschien wel een mooie Holland-Italie-hit! (minimaal kansje, maar je weet nooit 8) )
HNL wrote:
nodisch18 wrote:In ieder geval volgend jaar anders word ik echt helemaal krankjorem! :(
De hitkansen zijn in het afgelopen jaar zo explosief toegenomen, ik kan me haast niet voorstellen dat het komende jaar weinig goeds zal brengen. Gewoon doorgaan!

Ja mensen, gaan we het derde jaar al weer in, snif [:mrgreen:]
Inderdaad de hits vliegen je bijna om de oren voortaan dus ik zou echt heel vreemd staan de kijken als ik volgend jaar niet mee zou mogen delen in het hitgeluk. En natuurlijk blijf ik doorgaan! Vind het nog steeds schitterend! :D Dus ook het derde jaar zal ik er bij blijven!
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”