DankjeRalf wrote:Leuk dat je misschien ook weer komt![]()
Dat is prima zal je zeker op de hoogte houden
Nederlandstalige Meeting te Arnhem, 12 mei 2007
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- hailtotheking
- Euro-Master

Beide dagen misschien, moet ik tzt bekijken.
HTTK 
http://game.desert-operations.nl/?recru ... d=d29ybGQx" onclick="window.open(this.href);return false; <== klik link en speel/Click and play
- eddydevries
- Forum Moderator

Je kan mij als deelnemer (zeker) neerzetten.
Degenen, die graag met mij mee willen rijden zal ik echter teleur moeten stellen: de nacht ervoor en erna logeer ik bij mijn ouders in Ede. Ik kan dus helaas niemand meenemen (of het moet uit de omgeving van Ede zijn, maar ik denk dat dat niet nodig zal zijn).
Degenen, die graag met mij mee willen rijden zal ik echter teleur moeten stellen: de nacht ervoor en erna logeer ik bij mijn ouders in Ede. Ik kan dus helaas niemand meenemen (of het moet uit de omgeving van Ede zijn, maar ik denk dat dat niet nodig zal zijn).
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
- BaliBennie
- Forum Moderator

Schrijf mijn naam er ook maar bij. 
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
- Crazy Bob
- Forum Moderator

ik houd me aanbevolen als passagierUdoWebDesign wrote:De datum staat in mijn agenda. Toen ik begon met invoeren van biljetten had ik topics gelezen over de meeting in amsterdam, maar sinds de EBT-virus bezit van mij heeft genomen lijkt t me hardstikke leuk om er bij te zijn... ik kom in iedergeval met de auto...er kan nog iemand meerijden evt...
-
UdoWeb
- Euro-Regular in Training

Ok! wel makkelijk, ik werk in rotterdam... zie je pm ... groetjesCrazy Bob wrote:ik houd me aanbevolen als passagierUdoWebDesign wrote:De datum staat in mijn agenda. Toen ik begon met invoeren van biljetten had ik topics gelezen over de meeting in amsterdam, maar sinds de EBT-virus bezit van mij heeft genomen lijkt t me hardstikke leuk om er bij te zijn... ik kom in iedergeval met de auto...er kan nog iemand meerijden evt...![]()