Dit is raar... (verwisseling van biljetten)

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply
Benighted
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Dit is raar... (verwisseling van biljetten)

Post by Benighted »

Momenteel ben ik bezig met m'n statistieken en ik zie plots dat er 7 biljetten in m'n lijst staan die ik totaal niet heb ingegeven. Ik geef altijd m'n biljetten in 1x in die ik die dag heb ontvangen en om 29 januari heb ik dus mijn biljetten ingegeven om 17:07:32, 10 minuten later heb ik dan 7 nieuwe biljetten ingegeven, telkens op een nieuw tijdstip.

Ik vermoed dat ik al weet aan wie deze biljetten toe behoren. De user Boullie heeft zich op 29 januari geregistreerd en is afkomstig uit 2100 Antwerpen. Toen het in m'n msn-nick stond van m'n nick vroeg hij zich af wat dat betekende, ik liet hem de pagina van m'n hit zien en hij heeft zich erna geregistreerd en dus biljetten ingegeven. Zou het eventueel kunnen dat die biljetten van hem in mijn lijst terecht zijn gekomen?! Zoals je trouwens ook kan zien heeft usere Boullie ook geen ingegeven biljetten zoals je op z'n profiel kan bekijken.

Ik heb alvast een mailtje gestuurd naar contact@eurobilltracker.com en m'n probleem proberen uit te leggen (m'n engels is niet m'n beste vak :P), als er belgen (o.a. Bhoeyb) deze mail behandeld heeft hij dus met deze topic meer duidelijkheid over m'n probleem :)

Hebben andere dit ook nog voorgehad?

alvast hier zijn die biljetten:
Biljet 1
Biljet 2
Biljet 3
Biljet 4
Biljet 5
Biljet 6
Biljet 7

Mijn laatst ingegeven biljet die dag
Ontdek het Antwerpse polderdorp Zandvliet: http://www.zandvlietdorp.be
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Misschien niet zo vreemd als je denkt: Je hebt waarschijnlijk het deel PHPSESSID in de URL laten staan, waardoor de server heeft gedacht dat jij nog actief was. De biljetten worden geregistreerd en jij krijgt ze op je naam. Overigens net als je vorige post in het forum, daar stonden al die SESSID's ook in. Het complete deel &PHPSESSID****** kun je wegknippen als je een link plaatst op het forum, om dergelijk toestanden te voorkomen.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”