Zojuist kreeg ik bij mijn 23ste biljet de melding 'Dit biljet is al eens ingevoerd' Na verscheidene topics te hebben gelezen met de tijd sinds het eerste biljet, vielen mijn ogen bijna uit hun kassen. Het biljet (dit hier) had geen enkel opschrift. Ik denk dat ik héél erg veel geluk gehad heb
Proficiat. Ik krijg die melding ook wel eens, maar dan ben ik degene die het al eens heeft ingegeven In minstens 1 geval was dat toch echt wel toeval, hoor, ik had dat biljet bij mij op school uitgegeven, en heb het teruggekregen in Brussel... Maar soit, we wachten nog op een ander, die zo vriendelijk wil zijn mijn biljet in te geven.
Kagaherk wrote:Zojuist kreeg ik bij mijn 23ste biljet de melding 'Dit biljet is al eens ingevoerd' Na verscheidene topics te hebben gelezen met de tijd sinds het eerste biljet, vielen mijn ogen bijna uit hun kassen.
Hèhè ... dat is kicken hé ... zo zie je maar dat het ook snel kan gaan met een hit. Dat is nou net het leuke aan EuroBillTracker. ELK biljetje is één kans .
En nu blijven ingeven .
Maar het kan nog straffer Ik haalde mijn eerste hit (nadat ik een kleine 500 biljetten ingegeven had) met iemand die amper 5 biljetten heeft ingegeven Wouty uit Geel bracht `m in op 12.11.03 als vijfde (en voorlopig laatste biljet uit zijn carrière) en ik kreeg `m in handen op 16.11.03 via een dagbladzaak in Lommel waar hij dat allicht uitgegeven had...
Last edited by Ginirover on Fri Feb 06, 2004 1:04 pm, edited 1 time in total.
Mijn eerste hit was na ongeveer 1300 biljetten...
Eén van mijn referers (de enige nog actieve) had al prijs na enkele biljetten!
Het leven is zoooooo oneerlijk
Tiger : Dutch, English, French, German
Little Spanish and Italian
Trying Finnish and Japanese
Kagaherk wrote:Zojuist kreeg ik bij mijn 23ste biljet de melding 'Dit biljet is al eens ingevoerd' Na verscheidene topics te hebben gelezen met de tijd sinds het eerste biljet, vielen mijn ogen bijna uit hun kassen. Het biljet (dit hier) had geen enkel opschrift. Ik denk dat ik héél erg veel geluk gehad heb
Kagaherk
Beste Kagaherk, gij hebt wel hééééél véééél sjans, hé!
Het was ook voor mij mijn eerste hit... en dit na zo'n +/- 1850 biljetten
Toch proficiat met de hit!
ps : geen enkel opschrijft, zei je, awel dat doe ik inderdaad nooit