huijausta ?

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
pooy

huijausta ?

Post by pooy »

tässä tulin ajatelleeksi erästä tapaa huijata, ja te saatte kertoa onko se mahdollista. Ei sillä, että minä sortuisin tähän, mutta onkohan tätä millään tavalla otettu huomioon ? Eli:

Luot tunnuksen, ja lisäät jonkun setelin. Että jutusta tulisi vähemmän epäilyttävän, niin teet tämän viikon+ kuluttua.Teet toisen tunnuksen eri sähköpostilla yms., sitten laitat oletuskaupungiksi yms. jotain ihan muuta. Sen jälkeen lisäät setelin, minkä olit viikkoa aiemmin lisännyt, näin ollen pitäisi osuma tulla. :(
JANI73
Euro-Master
Euro-Master

Re: huijausta ?

Post by JANI73 »

pooy wrote:tässä tulin ajatelleeksi erästä tapaa huijata, ja te saatte kertoa onko se mahdollista. Ei sillä, että minä sortuisin tähän, mutta onkohan tätä millään tavalla otettu huomioon ? Eli:

Luot tunnuksen, ja lisäät jonkun setelin. Että jutusta tulisi vähemmän epäilyttävän, niin teet tämän viikon+ kuluttua.Teet toisen tunnuksen eri sähköpostilla yms., sitten laitat oletuskaupungiksi yms. jotain ihan muuta. Sen jälkeen lisäät setelin, minkä olit viikkoa aiemmin lisännyt, näin ollen pitäisi osuma tulla. :(
Juu käsittääkseni kyllä mahdollista mutta mitä siitä huijauksesta hyötyy? Kyseessä ei ole mikään kilpailu ja omaksi ( ja muiden) iloksihan tätä tehdään. Ei se tuntuisi itsestäkään hyvältä :lol:
Aaron
Euro-Master
Euro-Master

Post by Aaron »

No kyllähän tätä monet harrastelee :evil: :evil: :evil:

En tiedä mikä on motivaatio mutta ei se mikään harvinainen ilmiö ole kuten voitte joskus osumaliststa huomata. Kyseiset osumat tosin pyyhitään aika pian pois.
Kedvenc állatam a hörcsög; ha rálépek, szörcsög.
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fundamental »

Tuskin tuollaista kukaan ainakaan kovin pitkään jaksaa harrastaa.. mä en ainakaan pysty käsittää mitä tyydytystä joku voi saada tuollaisesta osumasta?
JuusoJuu
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by JuusoJuu »

Eihän tuo ole jännää, siinähän se hauskuus nimenomaan piilee, että joku MUU on sen setelin syöttänyt aiemmin. Tosin mä saan tyydytyksen siitä, että kuulun huono-onnisimpien syöttäjien joukkoon(1199 syötetty, 1 osuma :D )
DJ Frank
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by DJ Frank »

Ehkä tämmöistä toimintaa harjoittaa se joka ei todella ole kiinnostunut asiasta. Tuskin jaksaa pitkään sabotoida, mutta eipä anneta enempää vinkkejä näille tyypeille. :wink:
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”