Ensimmäinen osuma

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
User avatar
Roide
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 165
Joined: Tue Feb 03, 2004 7:13 pm
Location: Jyväskylä, Finland

Ensimmäinen osuma

Post by Roide »

Last edited by Roide on Tue Dec 13, 2005 3:43 pm, edited 1 time in total.
Guest

Post by Guest »

Juuh, Tää oli toinen osuma mulle :)
Guest

Post by Guest »

Anonymous wrote:Juuh, Tää oli toinen osuma mulle :)
Kertoili loner,

jäi tuosta pois kun en ole rekisteröitynyt keskustelupalstalle
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”