Bongaa träkkeri

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Divine
Euro-Master
Euro-Master

Post by Divine »

KimmoJ wrote:
Divine wrote:En oo bongauksesta mitenkään varma, mutta viime perjantaina, Sokoksesta siinä klo 15 jälkeen Sauna Open Air -tapahtumaa kohti kävellessäni vastaan tuli Kuninkaankadulla tutunnäköinen tyyppi. Luulen sen perusteella mitä joskus gallerian kuvia olen aikoja sitten katsellut, että kyseessä oli KimmoJ. Voin olla totaalisen väärässäkin.
Saatoit olla bongauksessasi myös totaalisen oikeassa sillä noilla nurkilla meikäläisen bongaa varsin useasti :D
Heh, näin sinut (tai hänet, jota sinuksi kuvittelen) myös pari viikkoa em. bongauksen jälkeen aamulla bussin ikkunasta koko lailla tarkasti Keskustorin McDonaldsin kohdalla. :)
Deliberately affecting the note circulation just because of EBT is like cheating in solitaire. :twisted:
Seteleiden liikuttelu vain EBT:n takia on vähän kuin huijaisi pasianssissa. :twisted:
Annie_in_exile
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Annie_in_exile »

Onneksi olkoon, Turkoosi! Niin ja Aplfi! :D (suomalainen uskoo vasta kun näkee) :lol: -- Turkoosi porhalsi Sokoksella ohi sellaista vauhtia ettei ollut mitään mahiksia pysäyttää.
Last edited by Annie_in_exile on Fri Jul 27, 2007 9:29 am, edited 1 time in total.
KimmoJ
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by KimmoJ »

Divine wrote:
KimmoJ wrote:
Divine wrote:En oo bongauksesta mitenkään varma, mutta viime perjantaina, Sokoksesta siinä klo 15 jälkeen Sauna Open Air -tapahtumaa kohti kävellessäni vastaan tuli Kuninkaankadulla tutunnäköinen tyyppi. Luulen sen perusteella mitä joskus gallerian kuvia olen aikoja sitten katsellut, että kyseessä oli KimmoJ. Voin olla totaalisen väärässäkin.
Saatoit olla bongauksessasi myös totaalisen oikeassa sillä noilla nurkilla meikäläisen bongaa varsin useasti :D
Heh, näin sinut (tai hänet, jota sinuksi kuvittelen) myös pari viikkoa em. bongauksen jälkeen aamulla bussin ikkunasta koko lailla tarkasti Keskustorin McDonaldsin kohdalla. :)
No tulehan ensi kerralla nykäisemään hihasta niin mennään vaikka yhdessä pankkikeikalle :twisted:
Divine
Euro-Master
Euro-Master

Post by Divine »

^ No mikä ettei. Tuonko mä sukkahousut?
Deliberately affecting the note circulation just because of EBT is like cheating in solitaire. :twisted:
Seteleiden liikuttelu vain EBT:n takia on vähän kuin huijaisi pasianssissa. :twisted:
JackTheRipper
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by JackTheRipper »

Tuli bongattua tänään Cinnamon... Ja tietysti työpaikallaan. En viitsinyt häiritä, kun oli paljon asikkaita jonossa.
Catch me if you can.
http://www.hattrick.org
Cinnamon
Euro-Master
Euro-Master

Post by Cinnamon »

JackTheRipper wrote:Tuli bongattua tänään Cinnamon... Ja tietysti työpaikallaan. En viitsinyt häiritä, kun oli paljon asikkaita jonossa.
Hitsinhitsi, olisit ihmeessä tullut, jono oli muualle kuin mun kansainvälisiin lippuihin. Pakko oli vetästä muutama kotimaan asiakas väliin että sai edes jotain kirjattava...
Mansenplikka
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Mansenplikka »

Olin eilen näkevinäni hyvinkin avij:n oloisen kaverin Ankkarockissa. Mahdoinkohan nähdä kuinkakin paljon omiani? :)
"It was the least I could do. I always do the least I can do!" Hawkeye/M*A*S*H
avij
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by avij »

Mansenplikka wrote:Olin eilen näkevinäni hyvinkin avij:n oloisen kaverin Ankkarockissa. Mahdoinkohan nähdä kuinkakin paljon omiani? :)
Se on varmaan joku mun kaksoisolentoni, mä toimin eilen stadissa turistioppaana, eikä Ankkarock kuulunut kierrokseen.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
Mansenplikka
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Mansenplikka »

Ok, tämä selvä :) Tarvitsee varmaan hankkia okulaarit :lol:

Mutta älä pelästy jos joskus tuntuu, että kävelisit itseäsi vastaan kadulla, niin samannäköinen kaveri oli kyseessä 8O :) Kävin vielä tänään kattomassa(ja varmistamassa omia mielikuvia) tuolla galleriassa kuvia ennenkuin postasin.
Divine
Euro-Master
Euro-Master

Post by Divine »

KimmoJ wrote:
Divine wrote:
KimmoJ wrote:
No tulehan ensi kerralla nykäisemään hihasta niin mennään vaikka yhdessä pankkikeikalle :twisted:
Nyt täytyy todeta, että oli se KimmoJ. Tänä aamuna huomasin jälleen saman tutunnäköisen miehen pankkiautomaatilla :!: Hämeenkadulla, ja pitihän minun sitten sitä hihaa mennä nykimään. Pankkikeikka jäi tällä kertaa kuitenkin väliin.
Sippej
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Sippej »

Dakkus wrote:Olen tosiaan joka arkipäivä (lauantait mukaanlukien) tavoitettavissa torilta, kongista tai Aapelista.
Eipä sattunut keskiviikkona ( 8.8 ) näkymään, vaikka koitin kovasti katsella. Ensin istuskelin Atlaksessa, sitten kiersin torin, kun jälkikasvu pomppi Kirahvissa, vai mikä lie (törkeän kallis). Käväisin vielä kongissa ja kauppakeskuksessakin, mutta kun ei niin ei.. Kiersimmepä myöhemmin jopa Matin vossikallakin koko torin yms. silmä kovana.. :D
Kesäkuussa kolleegat nykivät minua hihasta Joensuun torilla, enkä silloin älynnyt Kuopion torilla edes vielä tiirailla.. :cry:
Raha on kuin lannoitetta, hyvää vain levitettynä. - (Francis Bacon)
:flag-fi: Työpöytä :flag-fi:
Dakkus
Euro-Master
Euro-Master

Post by Dakkus »

Sippej wrote:
Dakkus wrote:Olen tosiaan joka arkipäivä (lauantait mukaanlukien) tavoitettavissa torilta, kongista tai Aapelista.
Eipä sattunut keskiviikkona ( 8.8 ) näkymään, vaikka koitin kovasti katsella. Ensin istuskelin Atlaksessa, sitten kiersin torin, kun jälkikasvu pomppi Kirahvissa, vai mikä lie (törkeän kallis). Käväisin vielä kongissa ja kauppakeskuksessakin, mutta kun ei niin ei.. Kiersimmepä myöhemmin jopa Matin vossikallakin koko torin yms. silmä kovana.. :D
Kesäkuussa kolleegat nykivät minua hihasta Joensuun torilla, enkä silloin älynnyt Kuopion torilla edes vielä tiirailla.. :cry:
Olen ollut osapuilleen joka toisen päivän kipeänä. Lisäksi työulkonaköni on muuttunut hieman :)
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
Yippo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Yippo »

Sain juuri äsken puhelun jonka mukaan moondance on bongannut Dakkuksen.
Dakkus
Euro-Master
Euro-Master

Post by Dakkus »

Yippo wrote:Sain juuri äsken puhelun jonka mukaan moondance on bongannut Dakkuksen.
Mikä kaupunki? :)
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
Yippo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Yippo »

Dakkus wrote:
Yippo wrote:Sain juuri äsken puhelun jonka mukaan moondance on bongannut Dakkuksen.
Mikä kaupunki? :)
Helsinki tahi Espoo olettaisin. Ei tullut kysyttyä.
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”