Karjalaisessa juttu

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Finn
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Finn »

Kokeilinpa minäkin vaihtaa vitosia isommaksi kioskilla. Ei kelvannut :( täti totesi että vitosia on omasta takaa. Oli vielä melkoisen tympeä asenne... No eipä tarvitse sitten koskaan ostaa sieltä mitään :evil: kioski valitsee tarjoamansa palvelut ja asiakas käyttämänsä kioskit. Ei ollut upponallen työpaikka.

Tässä ketjussa todettiin jo ettei pidä ottaa henkilökohtaisesti, asia selvä. Minä vaan nyt satuin päättämään että jos ei raha kelpaa niin ei toiste yritetä :)

Some 4000+ notes ago:
2741 notes, 9 + 1 + 2 hits.
Definition of my hits.
DJ Frank
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by DJ Frank »

Olen ainakin itse huomannut, että kympit kelpaavat paremmin kioskeille jne. Onkos muilla ollut vastaavia ongelmia "jatkojalostuksessa"?
aplfi
Euro-Master
Euro-Master

Post by aplfi »

Oon ottanu nytte viime aikoina semmosen tyylin että vaihdan vain vähän yhdessä paikassa, eli kaupan kassalla kuin ohimennen heitän kassaneidin eteen neljä vitosta ja kysyn: pystykkö vaihtaan kakskymppiseks. Tietenkin riippuu siitä kuinka moneen eri liikkeeseen on asiaa.

Mutta tähän mennessä on vain kerran kieltäydytty vaihtamasta ja silloinkin ainakin kehu että kun ei oo kakskymppisiä kun joku oli juuri nostanut ison veikkausvoiton, mutta se selitys onnahti jotenkin ainakin meikäläisen korvaan.
bura
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by bura »

Finn wrote:Kokeilinpa minäkin vaihtaa vitosia isommaksi kioskilla. Ei kelvannut :( täti totesi että vitosia on omasta takaa. Oli vielä melkoisen tympeä asenne... No eipä tarvitse sitten koskaan ostaa sieltä mitään :evil: kioski valitsee tarjoamansa palvelut ja asiakas käyttämänsä kioskit. Ei ollut upponallen työpaikka.

Tässä ketjussa todettiin jo ettei pidä ottaa henkilökohtaisesti, asia selvä. Minä vaan nyt satuin päättämään että jos ei raha kelpaa niin ei toiste yritetä :)
Mulla kävi sama eilen, ei kylläkään kioskilla vaan muuten pikkuliikkeessä. Tuumasi että harvinaista kyllä mutta noita viisieurosia on tällä hetkellä kassa täynnä ja suositteli että käy viereisessä liikkeessä vaihtamassa. Joten joskus näinkin päin :roll:

-bura
upponalle
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by upponalle »

Minulla käy melkein joka aamu niin ettei ole enää kuin 2euroisia kassassa kun tulevat hakemaan veikkausvoittoja. Sitä ihan oikeasti selittää hädissään ihmisille että kun ovat loppuneet !! Alle 200 euron voitot noin periaatteessa pitäisi antaa, mutta joudun pitäytymään alle 100 voitoissa edellä kertomani takia. En voi kuin toivoa että asiakas ymmärtää. Joskus on niin että KAIKKI maksaa 50 setelillä, ja voe yhen kerran kun mietityttää että miten saisi järkevästi annettua takaisin :"42,35 kolikkoina olkaa hyvä ! Pistetäänkö pussiin ?" Voin minä tietysti hädissäni ja taiteellisen koulutuksen saaneena piirustella vitosia siellä, mutta sitten tulisi polliisi hakemaan :? Viereisessä kaupassa on joskus myös loppuneet vitoset ja kympit, joten ei auta sielläkään käydä kysäisemässä. Automaatteihin voisi saada kymppejä.....

Joten malttia, pyydän :) Voi nämä asiat tietysti kohteliaastikin ilmaista, kommenttina niille myyjille jotka tympeästi ilmoittivat. Jokaisella on huonot päivänsä.
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”