Klopt, de postcode die erbij staat is van Hilversum, die stad staat trouwens ook in z'n profiel.MM8_NL wrote:Dan mag hij eerst wel eens de juiste postcode gaan invoeren. Hoorn is 162x.Fons wrote:Onze 'held' en waarschijnlijk ook de hoogste nieuwe binnenkomer voert momenteel weer lekker veel biljetten in![]()
Onder andere ook uit Hoorn.
Maakt het niet geheel betrouwbaar
Een stortvloed aan nieuwe Nederlanders
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
I don't háve a life.
-
- Euro-Regular in Training
Om nog meer Nederlanders en Belgen erbij te halen is het misschien handig weer eens een artikel in Natuur, Wetenschap en Techniek los te peuteren! Dat is een populair wetenschappelijk tijdschrift (maar de meesten van jullie zullen dat wel weten) dat veel gelezen wordt door nieuwsgierige mensen. Er heeft al eens een artikel in gestaan over eurodiffusie, maar dan met muntjes. Het Eurodiffusie-project is zelfs door hun gesteund lijkt me, ze hebben er met enige regelmaat iets over geschreven.
Maar dat is met muntjes, eurobiljetten verspreiden zich ook en zijn bovendien veel leuker te volgen! Dus als ze EBT eens zouden noemen in een artikel zou dat zeker een hoop publiciteit en trouwe EBT-ers opleveren. Ik heb het zelf ook uit NW&T, via eurodiffusie.nl dan. Een ideetje voor de persvoorlichters
Maar dat is met muntjes, eurobiljetten verspreiden zich ook en zijn bovendien veel leuker te volgen! Dus als ze EBT eens zouden noemen in een artikel zou dat zeker een hoop publiciteit en trouwe EBT-ers opleveren. Ik heb het zelf ook uit NW&T, via eurodiffusie.nl dan. Een ideetje voor de persvoorlichters

Reality is an illusion