Duitser trekt 11.000 euro door treintoilet

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Guest

Post by Guest »

Why koopt ie eigenlijk een auto in Eindhoven? In Duitsland betaalt ie toch veel minder belastingcentjes dan hier? :? Leuke manier om biljetten voor EBT te verspreiden trouwens! Als ie ze had gemerkt kon ie zo zien waar ze heen waaiden :lol:
JWP
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by JWP »

Anonymous wrote:Why koopt ie eigenlijk een auto in Eindhoven? In Duitsland betaalt ie toch veel minder belastingcentjes dan hier? :? Leuke manier om biljetten voor EBT te verspreiden trouwens! Als ie ze had gemerkt kon ie zo zien waar ze heen waaiden :lol:
Dat was ik trouwens, stond om de 1 of andere reden niet ingelogd blijkbaar....
Reality is an illusion
valkske
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by valkske »

dat was ik ook al aan het denken, da zal waarschijnlijk een speciale tweedehands zijn. voor 11000€ heb je tegenwoordig niet echt een WAGEN meer.
Ernst
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Ernst »

Als een Duitser in Nederland een auto koopt, om het in Duitsland te registreren moet hij de (luxus??) belasting niet betaalen. En zonder de belasting zijn autos in Nederland wel goedkoper!
valkske
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by valkske »

neen die hoeft gewoon invoerrechten te betalen, ik heb ooit een mobilehome zo in duitsland gekocht, en met de invoertaksen en heel de zever die je erbij had kwam het een heel pak goedkoper uit dan hem in België te kopen. idem dito voor nederland. ik heb hem in viersen gekocht en veel van zijn afnemers 2de hands luxevoertuigen en mobilehomes waren nederlanders
Blueman
Euro-Master
Euro-Master

Post by Blueman »

Stond vandaag ook in de krant bij dat de exacte plaats van het voorval niet geplaatst was omdat ze bang waren dat mensen langs het spoor gingen zoeken naar geld.
Blue is the color that makes people wild!
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”