Creatieve tekst op een ander fora!

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply
Blueman
Euro-Master
Euro-Master

Creatieve tekst op een ander fora!

Post by Blueman »

Ik heb op een niet nader te noemen forum even een topic gemaakt over de verspreiding van eurobiljetten en hierin eurobilltracker genoemd.
Nu vroeg ik me eigenlijk ook af hoe de gemiddelde Eurobilltracker hier zelf over denkt!
Dus lees het en geef je mening als je wil!

Het volgen van je biljetten heeft naar mijn mening ook een wetenschappelijke factor.
Het geeft aan, in welke hoeveelheid tijd de biljetten van een land richting een ander land. Hieraan kun je factoren hangen zoals vakantie, zakenlieden met partners in die regio en evenementen
Er zijn er misschien wel meer, maar om deze allemaal te noemen lijkt me onbegonnen werk.
Zo'n site dat je eurobiljetten volgt zonder dat ze er iets aan verdienen, en dat het je iets kost is Eurobilltracker.com . Hierop kun je je eurobiljetten invoeren, en als deze al eens is ingevoerd in dit systeem dan zie je welke afstand deze heeft afgelegd. Nu kan het natuurlijk niet voorkomen dat al je biljetten een zogenaamde *Hit* op leveren, want niet iedereen doet hieraan mee. Maar hoe meer mensen, hoe beter het in kaart brengen van de verspreiding en een hoe beter beeld hiertoe.

Help mee!
Track je biljetten!
Blue is the color that makes people wild!
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

Dat "niet iedereen doet hieraan mee" zou ik weglaten, mensen zijn nou een-
maal meelopende kuddedieren, die graag bij de massa willen horen. :idea:
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Blueman
Euro-Master
Euro-Master

Post by Blueman »

Elmo wrote:Dat "niet iedereen doet hieraan mee" zou ik weglaten, mensen zijn nou een-
maal meelopende kuddedieren, die graag bij de massa willen horen. :idea:
Mooi gezegd :)
Last edited by Blueman on Sat Apr 24, 2004 2:10 pm, edited 1 time in total.
Blue is the color that makes people wild!
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Misschien kan je ook iets erbij doen als: 'Meer dan 2.000.000 biljetten'

en ook 'Bijna 25.000 deelnemers over de hele wereld'
rufus50
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rufus50 »

en dat het je iets kost is Eurobilltracker.com .
In de zin weten we natuurlijk dat het niets kost, maar voor nieuwe leden die niet zo begrijpend zijn zou je best zetten: NIETS kost!

Allé dat denk ik he, want overal waar ne mens moet voor betalen op tnetn blijven ze meestal weg. En dit zou misschien kunnen afschrikken anders.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”