Itse innostuin keräämään ensin kaikki euro kolikot.. sitten rupesin keräämään virallisia BU euro rahasarjoja.. Nyttemmin kerään pääasiassa euro unc rullia.. nyt olen innostunut keräämään myös markka aikaisia seteleitä.. olen päättänyt kerätä vain täysin sileitä seteleitä kuntoluokaltaan 8-10
