lyhytkoodi
-
juho_
lyhytkoodi
Eli en oikein tajua mikä tossa 10e setelissä on se "lopuksi yksi numero"
Myös 20e setelissä en oikein ymmärtänyt sitä.
Se ohje ("1 kirjain, 3 numeroa, 1 kirjain ja lopuksi yksi numero") siis tarkoittaa, että siitä setelistä löytyy kirjain-numerosarja, eli D001C5, R001D3, N002A5 tai vast.
Sen paikka vaihtelee, mutta siinä ohjeessa on ne paikatkin mainittu. Setelin etupuolella se kuitenkin on, löytyy varmaan ihan pelkästään vilkaisemallakin.
Sen paikka vaihtelee, mutta siinä ohjeessa on ne paikatkin mainittu. Setelin etupuolella se kuitenkin on, löytyy varmaan ihan pelkästään vilkaisemallakin.
- avij
- Forum Moderator

- Posts: 6176
- Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
- Location: Helsinki Finland
- Contact:
Joo, tätä ohjeistusta voitaisiin varmaan vähän parantaa..
Kuvasta varmaan selviää paremmin, eli tässä esimerkissä R001F4 ja D001E4.
Kuvasta varmaan selviää paremmin, eli tässä esimerkissä R001F4 ja D001E4.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
-
juho_
- avij
- Forum Moderator

- Posts: 6176
- Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
- Location: Helsinki Finland
- Contact:
FAQissa lukee että "Tein virheen seteliä lisätessäni, mitä minun pitäisi nyt tehdä?
Lähetä sähköpostia webmasterille (katso osoite tämän sivun alareunasta) jossa on mukana seuraavat tiedot: oma sähköpostiosoitteesi, käyttäjänimi EBT:ssä ja setelin sarjanumero. Lisäksi tietenkin pitää vielä kertoa mitä asioita setelin tiedoissa pitää korjata.
Jos teet virheen, älä yritä lisätä seteliä uudelleen oikeilla tiedoilla - setelien poistaminen on meille hankalampaa kuin setelin tietojen muokkaaminen."
Eli sähköpostia osoitteeseen contact (at) eurobilltracker com niin selvitellään asiat.
edit: tuonne voi kirjoittaa ihan suomeksikin.
Lähetä sähköpostia webmasterille (katso osoite tämän sivun alareunasta) jossa on mukana seuraavat tiedot: oma sähköpostiosoitteesi, käyttäjänimi EBT:ssä ja setelin sarjanumero. Lisäksi tietenkin pitää vielä kertoa mitä asioita setelin tiedoissa pitää korjata.
Jos teet virheen, älä yritä lisätä seteliä uudelleen oikeilla tiedoilla - setelien poistaminen on meille hankalampaa kuin setelin tietojen muokkaaminen."
Eli sähköpostia osoitteeseen contact (at) eurobilltracker com niin selvitellään asiat.
edit: tuonne voi kirjoittaa ihan suomeksikin.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
-
juho_
- avij
- Forum Moderator

- Posts: 6176
- Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
- Location: Helsinki Finland
- Contact:
Tjaa, tuo ei taida kuitenkaan olla kiinni EBT:stä, meillä muilla avautuu sähköpostiohjelma tuota linkkiä klikattaessa. Mutta ei sitä linkkiä tarvitse klikata, avaa sähköpostiohjelmasi (tai mitä webmailia käytätkään) ja lähetä sähköpostia em. sähköpostiosoitteeseen.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
