De rij achter je!

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Nee want dat is er niet op te zien :wink:
Ik weet het echt zeker!
Op het scherm staan alle 8 munt eenheden en de biljet eenheden en daarachter komt dan te staan hoeveel je er al hebt ingegeven.
Ze zagen er een beetje chinees uit dus misschien hebben ze wel een restaurant en storten ze 1x in de zoveel tijd.
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

Ralf wrote:Er was een keer iemand voor mij die storte 1213 biljetten 8O
Kan je nagaan hoe lang dat duurdere
Stort je in Nederland biljet per biljet 8O ... in België stort je bij dezelfde automaat waar ook het geld op neemt. Nadat je ingeeft op de PC hoeveel van wat je wilt storten, komt er een omslag uit de muur waar je max. 50 biljetten mag insteken. Dan dichtplakken en weer in de gleuf steken. Later op de week verschijnt het bedrag op je rekening.
Munten kan je niet storten via een automaat.

Enkele dagen geleden zag ik op een bank dat een bediende een pak van 50 Euro bankbiljetten vast had. Het pak had afmetingen van 0,5 m op 30 cm op 30 cm 8O ... GIGANTISCH! Ik was ervan onder de indruk :o . Hoeveel hits zouden daar tussen gezeten hebben?
Ze zullen het pak waarschijnlijk gebruiken om de automaat mee bij te vullen. Stel je voor dat je zo'n pak kan ingeven :roll: .
Last edited by bhoeyb on Fri Mar 26, 2004 6:55 pm, edited 1 time in total.
valkske
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by valkske »

bhoeyb wrote:
Stort je in Nederland biljet per biljet 8O ... in België stort je bij dezelfde automaat waar ook het geld op neemt. Nadat je ingeeft op de PC hoeveel van wat je wilt storten, komt er een omslag uit de muur waar je max. 50 biljetten mag insteken. Dan dichtplakken en weer in de gleuf steken. Later op de week verschijnt het bedrag op je rekening.
Munten kan je niet storten via een automaat.
he, waar da? da heb ik nog nooit gezien? bij ons kan je alleen afhalen!
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Hier kan je munten en biljetten storten.
Munten doe je in een bak en dan sorteert het automaat ze.
Biljetten zit zo een gleuf en daar moet je ze 1 voor 1 in doen.
Bij ons staat het er wel al om 5 uur dezelfde dag op.
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

valkske wrote:he, waar da? da heb ik nog nooit gezien? bij ons kan je alleen afhalen!
Bij Dexia in ieder geval ...
valkske
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by valkske »

bhoeyb wrote:
valkske wrote:he, waar da? da heb ik nog nooit gezien? bij ons kan je alleen afhalen!
Bij Dexia in ieder geval ...
ik ga dat niet afstrijden, maar naar mijn weten heeft fortis dat niet, in een maand of 3 zal ik eens gaan zien (heb juist mijn uittreksels gehaald) :lol:
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

bhoeyb wrote:
Stort je in Nederland biljet per biljet 8O ...

Bij de Rabobank moet het inderdaad biljet per biljet. Gelukkig heb ik géén Rabobankrekening, bij de Postbank waar ik 'lid' van ben kan je op ieder postkantoor je geld storten, dan moet je dat bedrag op een papiertje zetten, dat papiertje geef je met het geld (kan ook gewoon munten zijn) af bij de balie, daar word het snel geteld. En dan word het gestort op je rekeing, dat papiertje is meteen je stortings bewijs omdat daar door een soort van printer die is aangesloten op de computer een soort stempel op word gezet, dat zijn gewoon wat gegevens waaronder ook het gestorte bedrag.
Dat is in 3 seconden gebeurd

Totaal ben je ook als je zo'n 50 biljetten hebt, minder dan 1 minuut bezig.
Het bedrag staat de volgende werkdag op je rekening, zaterdag kan je wel storten, maar dat teld niet als werkdag, dus als je vrijdag of zaterdag stort staat het pas maandag op je rekening.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”