Metsäteollisuuden työntekijöitä?
- Fundamental
- Euro-Master

Metsäteollisuuden työntekijöitä?
Käyttäjä Ralf pyysi minua kysymään täällä suomenkiellellä jos joku on töissä metsäteollisuudessa tai muuten tekemisissä luonnon kanssa. Hän itse pääsi juuri tuon tyyliseen kouluun ja on kiinnostunut myös ehkä tulemaan vaihtoon suomeen. Joten hän kaipaisi hieman tietoa kyseisestä alasta suomessa. Kiitokset 
Siis onko kyseessä ihan puunkaatohommat ja istutus? Vai puunjalostusteollisuus? Vai mikä?
Täällä on mielenkiintoista tietoa yliopistotason touhuista.
Täällä on mielenkiintoista tietoa yliopistotason touhuista.
Kedvenc állatam a hörcsög; ha rálépek, szörcsög.
- Fundamental
- Euro-Master

- Fundamental
- Euro-Master

Tälläisen linkin löysin itse: http://english.forestindustries.fi/
Aika mielenkiintoista kun itsekkin tuonne jumituin selailemaan
Aika mielenkiintoista kun itsekkin tuonne jumituin selailemaan
Tämä nyt ei sisällä varsinaista infoa, vaan on mainos:
Sano sille Ralfille että tulee Joensuun yliopistolle metsätieteelliseen tiedekuntaan vaihtoon. Joensuu on Euroopan "metsäpääkaupunki" ja täällä on todella vanha osaaminen sillä puolella. Puurakentaminen on kova sana kaupungillakin, mistä osoituksena juuri valmistunut Joensuu Areena monitoimihalli (Suomen suurin puurakennus) sekä pian yliopistolle valmistuva Metsäntutkimuslaitoksen rakennus (Suomen suurin puurakenteinen toimistorakennus). On ainakin titteleitä.
Joensuussa on paljon vaihto-opiskelijoita varsinkin metsäpuolella. Täällä on halpa asua, kaikki kaupat ja silti sellaista rehellistä pikkukaupunki meininkiä. Lisätietoa löytyy varmasti tuolta metsätieteellisen sivuilta: http://www.joensuu.fi/forestry/index.html
Voihan sitä aina hieman mainostaa asuinpaikkaansa, vaikken itse olekaan tuolla alalla.
Sano sille Ralfille että tulee Joensuun yliopistolle metsätieteelliseen tiedekuntaan vaihtoon. Joensuu on Euroopan "metsäpääkaupunki" ja täällä on todella vanha osaaminen sillä puolella. Puurakentaminen on kova sana kaupungillakin, mistä osoituksena juuri valmistunut Joensuu Areena monitoimihalli (Suomen suurin puurakennus) sekä pian yliopistolle valmistuva Metsäntutkimuslaitoksen rakennus (Suomen suurin puurakenteinen toimistorakennus). On ainakin titteleitä.
Joensuussa on paljon vaihto-opiskelijoita varsinkin metsäpuolella. Täällä on halpa asua, kaikki kaupat ja silti sellaista rehellistä pikkukaupunki meininkiä. Lisätietoa löytyy varmasti tuolta metsätieteellisen sivuilta: http://www.joensuu.fi/forestry/index.html
Voihan sitä aina hieman mainostaa asuinpaikkaansa, vaikken itse olekaan tuolla alalla.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
- Fundamental
- Euro-Master

Kiitoksia pistän huomenna infoa menemään.. Joensuuta voin itsekkin kehua oikein mielelläni (tulihan siellä tässä tovi sitten muutama vuosi asuttua).. sinne muuttaisin takaisin jos Tampere jostain syystä häviäisi kartaltaKlazu wrote:Tämä nyt ei sisällä varsinaista infoa, vaan on mainos:
Sano sille Ralfille että tulee Joensuun yliopistolle metsätieteelliseen tiedekuntaan vaihtoon. Joensuu on Euroopan "metsäpääkaupunki" ja täällä on todella vanha osaaminen sillä puolella. Puurakentaminen on kova sana kaupungillakin, mistä osoituksena juuri valmistunut Joensuu Areena monitoimihalli (Suomen suurin puurakennus) sekä pian yliopistolle valmistuva Metsäntutkimuslaitoksen rakennus (Suomen suurin puurakenteinen toimistorakennus). On ainakin titteleitä.![]()