Tapaaminen Jyväskylässä 17.5

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

soilian
Euro-Master
Euro-Master

Post by soilian »

emppu 112 wrote:
soininmies wrote: Onko ebtaajissa mun ikäisiä lähes viiskympisiä tulossa, etten tuntis itteäni ihan muumioksi?
Lyöttäydy vaikka kolmekymppisen Soilianin matkaan.
Kiitos, emppu! :roll: :lol:
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
vtt
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by vtt »

soininmies wrote: Onko ebtaajissa mun ikäisiä lähes viiskympisiä tulossa, etten tuntis itteäni ihan muumioksi?
Olen ainakin luultavasti tulossa, lähden iltasella takaisin ajelemaan pohjanmaalle.
Miksu77
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Miksu77 »

Olen tulossa kun ei ole tuo paikkakaan tuon kauempana.
Ilmotan myös samalla pekkak-67 ja hänen paremman puoliskonsa joka toimii kakkoskirjaajana.
STP
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by STP »

Mullakin taisi mennä iltavapaa-anomus läpi ja lähden käymään Jyväskylässä mutkan. Auton kyytiin mahtuu, nelostietä aattelin ajella (pienin täplävarauksin 8) ), ja väliltäkin voin poimia porukkaa mukaan.
bin Lauri Œ
Euro-Master
Euro-Master

Post by bin Lauri Œ »

Mun täytyy vielä mutustella tuota asiaa.
Olishan minullakin aika jo tapailla muitakin ebtareita.
Vastauksen tiedän ehkä vasta viikko, tai pari ennen miittiä.
Tuskin sinä aikana enää mitään mullistavaa tapahtuu kuitenkaan.
Kesä on minulle kuitenkin sellaista aikaa, joka pistää laittamaan mielellään vaunun auton perään.
Heti en kuitenkaan takaisin aio tulla. Nonstoppiajot ei vielä näin nuorella iällä oikein houkuta.
Niin ja ruokakaan ei vielä tässä iässä ole päällimmäinen asia. ;-)

Homma alkaa varmistumaan, mitä lähemmäs toukokuuta päästään. Olen jo emännälle vihjaissut tekeväni pienen Jyväskylän matkan.
Ei tullut isompia vastaväitteitä. Kehui vain, että pojalle ainakin täytyy järjestää hommia, jos meinaan kauemmin olla reissussa.
Ajan tuhlaaminen on tärkeä osa elämää.
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Luumi »

No niin. Perutaanpas tämä. Varmistui, että ko. lauantaiksi on miulle varattu tuplavuoro töissä. Noh, ehkä pääsen mukaan jo ensi kerralla :)

Tai jos joku joensuulainen ebtari ottaisi miun kuljettaman taksin, niin painetaan porukalla oikein taksiautolla Jyväskylään. Voinen antaa reissusta hieman alennusta. :lol:
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 195th (Oct 2025)
JackTheRipper
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by JackTheRipper »

Laitetaanpas toinen peruutus heti putkeen. Mullakin on valitettavasti töitä tuolloin.
Catch me if you can.
http://www.hattrick.org
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

Mikäs porukoilla oikein on , kun ei JiiPeen kekkerit kiinnosta :?: Laittakaahan ilmoittautumisia tulemaan. Kaikki vaan rohkeasti mukaan. Voin suositella ettei "uhrattu" aika mene hukkaan.Kirjatuilla setelimäärillä ei ole tämän tapaamisen kanssa mitään tekoa. Jokainen ebtari on näissä tapaamisissa aivan "samanarvoinen". Uskoisin, että vähemmän kirjanneet toisivat illaviettoon oman tervetulleen lisävärinsä :wink: Nämä jo ilmoittautuneet ovat aivan tavallisia suomalaisia, eikä nekään purematta niele :wink: Käykää tutustumassa heihin,avij, Prynde, Eliezer, JiiPee72 ja muut ovat siellä Teitä varten. Siis näin vain muutaman "vanhan parran" mainitakseni :wink: Voi ei mussu jäi mainitsematta, korjaan sen nyt, siis tietysti myös Cinnamon on paikalla :oops: (kannattaa varoa nimittäin halaa lujaa ja pitkään) 8)
Cinnamon
Euro-Master
Euro-Master

Post by Cinnamon »

emppu 112 wrote:Mikäs porukoilla oikein on , kun ei JiiPeen kekkerit kiinnosta :?: Laittakaahan ilmoittautumisia tulemaan. Kaikki vaan rohkeasti mukaan. Voin suositella ettei "uhrattu" aika mene hukkaan.Kirjatuilla setelimäärillä ei ole tämän tapaamisen kanssa mitään tekoa. Jokainen ebtari on näissä tapaamisissa aivan "samanarvoinen". Uskoisin, että vähemmän kirjanneet toisivat illaviettoon oman tervetulleen lisävärinsä :wink: Nämä jo ilmoittautuneet ovat aivan tavallisia suomalaisia, eikä nekään purematta niele :wink: Käykää tutustumassa heihin,avij, Prynde, Eliezer, JiiPee72 ja muut ovat siellä Teitä varten. Siis näin vain muutaman "vanhan parran" mainitakseni :wink: Voi ei mussu jäi mainitsematta, korjaan sen nyt, siis tietysti myös Cinnamon on paikalla :oops: (kannattaa varoa nimittäin halaa lujaa ja pitkään) 8)
No mä jo aattelin, että muhunko ei kannata tutustua... 8O läheltä piti, ettet joudu hengiltähalatuksi seuraavan kerran tavatessamme ;)
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

Cinnamon wrote: No mä jo aattelin, että muhunko ei kannata tutustua... 8O läheltä piti, ettet joudu hengiltähalatuksi seuraavan kerran tavatessamme ;)
Se varmaan tuo vanha parta-sanonta sekoitti papparaisen ajatusmaailman 8O Ei siinä yhteydessä tullut nuori neitonen mieleen :roll: Siispä nöyrin anteeksipyyntöni :wink:
tk1
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by tk1 »

Onko se Jiipee ehtinyt sitä paikkaa miettiä? Kattelin tossa pikasesti noita ruokalistoja, niin OldBricks olis sellanen suht edullinen (kait). Tosin en tiedä pystyykö sinne varaamaan paikkoja, muuten sinne tuskin lauantaisin mahtuu.
JiiPee72
Euro-Master
Euro-Master

Post by JiiPee72 »

Old Brick's Inn on ollut jo varattuna muutaman päivän. Sanoin että yleensä ollut 15-20 henkeä, joten laittoi varauksen 25 hengelle, eli mukaan mahtuisi vielä niin vanhoja partoja kuin uusiakin.
Avausviestiin olen päivittänyt mm. et mitä sieltä ehdotettiin ruoaksi.
Timo63
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Timo63 »

Ilmoittaudun nyt, kun tuli tuo paikka mihin kokoonnutaan.
soilian
Euro-Master
Euro-Master

Post by soilian »

Minulla on sattumoisin ihan pyytämättä 17. päivä vapaata, mutta samaan aikaa kutsuisi myös Helsinki. :? Jyväskylä vai Helsinki? EBT vai PC? Äh, en osaa päättää vielä...
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
bin Lauri Œ
Euro-Master
Euro-Master

Post by bin Lauri Œ »

Tänään tarjottiin työtä joka alkaisi heti vapun jälkeen ja luultavasti kestää ainakin pari viikkoa. 60 m2 asunto. Seiniä muutellaan ja rakennetaan kaariaukkoja. Parketti vielä pitäisi asentaa sen lisäksi. Tietenkin koko roska avaimet käteen periaatteella.
Sitä ennen on yksi valupäivä luvattu, joka osuu samaan aikaan.
Lukkoon ei ole vielä mitään tästä isommasta hommasta lyöty, mutta ensi viikolla asia päätetään.
Kyllä menee ainakin täpärälle, jos aikoo ehtiä.
Ajan tuhlaaminen on tärkeä osa elämää.
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”