nodisch18 wrote:
Duidelijk zichtbaar inderdaad dat limburg, utrecht, noord-holland, de Achterhoek en de noordelijke provincie's nog onontgonnen gebied is...
Die zin kan je ook héél anders opvatten, en ik denk dat de meeste Nederlanders die niet van die kanten zijn dat ook zo doen, niet?
Ik probeer de laatste tijd ook mijn map een beetje dichter begroeit te krijgen.
Ben helaas sinds ik hier lid ben niet naar een euroland op vakantie geweest
Volgend schooljaar moet ik reizen van Bergen op Zoom naar Zutphen zal onderweg denk ik in de toekomst nog wel eens ergens uitstappen om wat te kopen en biljetten te krijgen en uitgeven.
Verder kom ik bij kinderen uit de klas van Maastricht tot Groningen dus een kijken of ik dan wat biljetjes van die mensen kan verzamelen.
arjanvs wrote:ik ga deze zomer naar de dominicaanse republiek.
ik weet niet of ze daar euro's hebben ben bang van niet
maar ja je moet toch op vakantie
ik ga begin juli voor 11 dagen naar mallorca. ga in ieder geval elk biljet noteren die ik in mijn handen krijg. er komen daar in ieder geval veel toeristen van diverse landen. misschien wordt dan de tweede hit wel een internationale..........
Ik ga niet op vakantie, maar wel eens een dagje weg.
Heb gister kaarten gewonnen van Veronica met de bel en win actie voor Six flags, dus daar ga we een dagje heen.
Een dagje naar Texel (parachutsprong gewonnen)
Een dagje naar Hellendoorn (kortingskaarten 50%)
En een dagje naar Emmen naar de dierentuin.
Verder is er nog niets bekend, maar we gaan vast nog wel ergens anders heen.
Elmo wrote:Hoensbroek heeft een heel mooi middeleeuws kasteel (tenminste, 15 jaar geleden wel), en dat is best een bezoekje waard!
Inderdaad! Ik kom er net vandaan en ben even speciaal langs het kasteel gereden en inderdaad het is echt een prachtig kasteel! Als ik nog eens in de buurt ben zal ik eens proberen het met een bezoekje te vereeren!
"The world is like a book, those
who don't travel only read the first page"
Mijn zoon is vandaag naar Bobbejaanland in Belgie en heeft uiteraard wat extra zakgeld meegekregen middels biljetten die natuurlijk eerst zijn ingevoerd door mij.
Ik ga ervanuit dat hij weinig of niks mee terug zal brengen dus er zweven een aantal biljetten van mij in Bobbejaanland.
jabosa2 wrote:Mijn zoon is vandaag naar Bobbejaanland in Belgie en heeft uiteraard wat extra zakgeld meegekregen middels biljetten die natuurlijk eerst zijn ingevoerd door mij.
Ik ga ervanuit dat hij weinig of niks mee terug zal brengen dus er zweven een aantal biljetten van mij in Bobbejaanland.
Zoekt en gij zult vinden!!!!!
Heb je niet gevraagd of hij ook wat biljetten mee terug neemt dan heb je daar ook weer een stipje.
Ik denk dat Homerken de biljetjes dan maar eens moet gaan zoeken aangezien hij in lichtaart woont.