EBT Meeting 25.10.2008 Roermond
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: EBT Meeting 25.10.2008 (vooraankondiging)
Maastricht is een erg leuke stad en er is genoeg te doen.
Als geboren en getogen Roermondenaar heb ik natuurlijk voor Roermond gestemd.
Om Roermond even te promoten hieronder een aantal activiteiten die mogelijk zijn in Roermond.
Wat is er in Roermond te doen:
- Stadswandeling
- Rondvaart over Maas
- Bezoek aan het www.designeroutletroermond.com
- Zaterdagmarkt (tot 16.30 uur)
- Bezoek aan diverse kerken waar onder de Sint Christoffelkathedraal
Als geboren en getogen Roermondenaar heb ik natuurlijk voor Roermond gestemd.
Om Roermond even te promoten hieronder een aantal activiteiten die mogelijk zijn in Roermond.
Wat is er in Roermond te doen:
- Stadswandeling
- Rondvaart over Maas
- Bezoek aan het www.designeroutletroermond.com
Je vergeet het Stedelijk Museum Roermond (http://www.museum.roermond.nl/), het voormalig woonhuis van de vermaarde architect Cuypers (o.a. de ontwerper en bouwer van het Centraal Station en Rijksmuseum te Amsterdam).De-Ker wrote:Wat is er in Roermond te doen:
- Stadswandeling
- Rondvaart over Maas
- Bezoek aan het http://www.designeroutletroermond.com

Ik heb ook voor Roermond gekozen. Ben daar nog nooit geweest. In Maastricht en Venlo wel.
Aangezien mijn neef en ik deze account delen komt deze post misschien wat vreemd over, ik ben dus de andere van "De-Ker"
Roermond is een leuke stad, echter misschien iets aan de kleine kant voor een dagvullend programma. Ik woon zelf op kamers in Maastricht en kan beamen dat dit gewoon een leuke stad is. waar de meeste al eens geweest zullen zijn. Roermond is een beetje Maastricht in het klein denk ik.
Mijn neef heeft reeds gestemd voor Roermond en een andere stad in Limburg
ik zou de 2e keus voor maastricht vervangen, maarja dat gaat niet 
Roermond is een leuke stad, echter misschien iets aan de kleine kant voor een dagvullend programma. Ik woon zelf op kamers in Maastricht en kan beamen dat dit gewoon een leuke stad is. waar de meeste al eens geweest zullen zijn. Roermond is een beetje Maastricht in het klein denk ik.
Mijn neef heeft reeds gestemd voor Roermond en een andere stad in Limburg

- redrabbit
- Euro-Master
Ik stemde enkel voor Maastricht, dus het kunnen ook meer dan 16 mensen zijn 

Last edited by redrabbit on Tue Sep 02, 2008 11:47 pm, edited 1 time in total.
Er moet ook wat vrije tijd zijn natuurlijkDe-Ker wrote:Roermond is een leuke stad, echter misschien iets aan de kleine kant voor een dagvullend programma.

Maakt niet zo veel uit, ik zal proberen hier rekening mee te houden. Maar zoals aangekondigd is de poll ook niet echt bindend. Zoals het er nu naar uit ziet gaat het tussen Maastricht en Roermond.De-Ker wrote:Mijn neef heeft reeds gestemd voor Roermond en een andere stad in Limburgik zou de 2e keus voor maastricht vervangen, maarja dat gaat niet
Overigens voel ik zelf weinig voor het Stedelijk Museum Roermond - of musea in het algemeen
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten

Mij maakt het niet uit. Als ik kan, kom ik. En als ik niet kan, moet ik werken.
- MM8_NL
- Euro-Master
Helaas is dat een weekeinde met late diensten voor mij. Dus komen wij niet.Volgende keer beter. Roermond leek ons wel leuk.
EBT Meeting 25.10.2008 Roermond
Nu zaterdag vertrek ik voor vacantie.
Zoals verwacht zijn Roermond en Maastricht als eerste in de poll. Omdat Roermond net iets overzichtelijker (lees : kleiner) dan Maastricht is, heb ik voor Roermond gekozen.
Details volgen later
Zoals verwacht zijn Roermond en Maastricht als eerste in de poll. Omdat Roermond net iets overzichtelijker (lees : kleiner) dan Maastricht is, heb ik voor Roermond gekozen.
Details volgen later
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.

Re: EBT Meeting 25.10.2008 Roermond
yay, Roermond

De-Ker wrote:yay, Roermond![]()

- eddydevries
- Forum Moderator
Ook binnen de stad mag je niet (hik) rijden als je (hik) teveel op hebt (hik)Marco1970 wrote:De-Ker wrote:yay, Roermond![]()
...de discussie over wie de BOB is hoeft dan niet gevoerd te worden...

Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
In Roermond toch alles op loopafstand ? 

- eddydevries
- Forum Moderator
Jawel, maar geldt dit ook voor de woonhuizen van De Ker en Marco1970? 

Eddy - Rotterdam - NL
V.w.b.t. De Ker kan ik niet oordelen, maar voor mij is het nog geen 10 minuten fietsen tot aan het centrum van Roermond. Geen BOB nodig, want mijn fiets kent de weg terugeddydevries wrote:Jawel, maar geldt dit ook voor de woonhuizen van De Ker en Marco1970?