Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- Ralf
- Euro-Master

Ik ben net terug van een dagje Zeeland (en Eindhoven).
Ik heb er flink wat biljetten verspreid.
In Zeeland stikte het van de Belgen en Duitsers ik heb er dan ook maar 1 van de 7 biljetten een nederlandse terug gehad.
Helaas geen hit maar wel een leuke dag gehad (had toch wel gehoopt op een mooie internationale hit)
Ik heb er flink wat biljetten verspreid.
In Zeeland stikte het van de Belgen en Duitsers ik heb er dan ook maar 1 van de 7 biljetten een nederlandse terug gehad.
Helaas geen hit maar wel een leuke dag gehad (had toch wel gehoopt op een mooie internationale hit)
- Blueman
- Euro-Master

In de maanden Juli en Augustus ben ik te vinden in Kamperland (zeeland); op mijn vakantie naar Frankrijk na!
Hoe ik het ga doen qua invoer, weet ik nog niet. Of het opschrijven wordt en alles naderhand inknallen, of tussendoor enzo..
maar ik ga in ieder geval voor 2 maandjes (minus mijn vakantie van 17 dagen) daar bij verdienen in de horeca!
Hoe ik het ga doen qua invoer, weet ik nog niet. Of het opschrijven wordt en alles naderhand inknallen, of tussendoor enzo..
maar ik ga in ieder geval voor 2 maandjes (minus mijn vakantie van 17 dagen) daar bij verdienen in de horeca!
Blue is the color that makes people wild!
- Sneakster
- Euro-Master

Blueman wrote:In de maanden Juli en Augustus ben ik te vinden in Kamperland (zeeland); op mijn vakantie naar Frankrijk na!
Hee Blueman, in Zeeland kennen ze het bestaan van de pc ook hoor!!! Op de Roompot zullen ze toch wel een computer hebben waar je af en toe gebruik van zou kunnen maken??? Zo niet breng dan je lijstje maar naar mij, voer ik ze toch voor je in, ok?Blueman wrote:In de maanden Juli en Augustus ben ik te vinden in Kamperland (zeeland); op mijn vakantie naar Frankrijk na!
bhoeyb wrote:Ik pendel elke dag naar Antwerpen - stad dus daar verspreidt ik nu ook m'n biljetten.
Verder misschien naar de Finse EBTdag. Een verre reis zit er van de zomer niet in. Moet werken.
Ik heb al een beetje van de wereld gezien maar IJsland staat toch op nummer 1. Onvoorstelbaar knap en indrukwekkend land als je van woestheid houdt.Van Geel wrote:Ik ga naar Ijsland.
effe terug opgepikt. als je zoveel in antwerpen komt, moet je echt eens naar de ierse pub op de groenplaats gaan, een prachtige kroeg en je kan er fantastisch eten zonder dat er een gat in je portefeuille zit
ik ben net terug uit spanje, ik heb daar gelogeerd aan de costa del sol, en van daar uit zijn we naar toledo, madrid en cuenca geweest.
als het goed zit ga ik half juni een week naar ierland, de kanten van dublin.
eind juli ga ik zeilen op de waddenzee
half augustus ga ik vrijwilligerswerk in leuven doen.
dus dat ziet er nog erg goed uit. ook voor mijn biljetten

als het goed zit ga ik half juni een week naar ierland, de kanten van dublin.
eind juli ga ik zeilen op de waddenzee
half augustus ga ik vrijwilligerswerk in leuven doen.
dus dat ziet er nog erg goed uit. ook voor mijn biljetten
- Blueman
- Euro-Master

Ohja dat moest ik nog regelen..jabosa2 wrote:
Hee Blueman, in Zeeland kennen ze het bestaan van de pc ook hoor!!! Op de Roompot zullen ze toch wel een computer hebben waar je af en toe gebruik van zou kunnen maken??? Zo niet breng dan je lijstje maar naar mij, voer ik ze toch voor je in, ok?
of ik daar soms aan een pc kan zitten!!
Blue is the color that makes people wild!