Eerst was het wel een dip(je) maar nu uitschieters naar boven gelukkigjabosa2 wrote:Ik vind EBT biljetten invoer een goeie titel, in ieder geval beter dan dat dipje.![]()

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Misschien: "Het lijkt zowaar goed te gaan met EBT!"Ralf wrote:Eerst was het wel een dip(je) maar nu uitschieters naar boven gelukkigjabosa2 wrote:Ik vind EBT biljetten invoer een goeie titel, in ieder geval beter dan dat dipje.![]()
Of wat te denken van: Always look at the bright side of ... EBT.Elmo wrote:Misschien: "Het lijkt zowaar goed te gaan met EBT!"Ralf wrote:Eerst was het wel een dip(je) maar nu uitschieters naar boven gelukkigjabosa2 wrote:Ik vind EBT biljetten invoer een goeie titel, in ieder geval beter dan dat dipje.![]()
Zo, Lian je hebt niet over mij te klagen.lian wrote: Ik heb met Ans gewed dat we de Finnen voorbij gaan, zij zegt van niet. Als ze nu maar niet inens heel weinig in gaat geven. Het gaat wel om een fles wijn.
Ik meot er wel bij zeggen dat er gisteren veel user waren die erg veel invoerden, als het de 'normale' hoeveelheid geweest zou zijn was het een stuk minder geweest, maar nog wel boven de 10.000 denk ik.ans wrote:07-05-04 Artikel in de Stem
10-05-04 Artikel in Rotterdams Dagblad
24-05-04 Artikel in Algemeen Dagblad.
AD wordt dus het beste gelezen![]()
Maar wel bij alle drie boven de 10.000.