Bij mij in de buurt liggen vijf verschillende banken in een straat,allemaal met een tappenflap.Maar waar ik ook pin,ik krijg de laatste tijd enkel splinternieuwe biljetten, overal met dezelfde shortcode (g) en bij iedere bank dezelfde 9 begin cijfers. Het lijkt wel of de lente hier ook nieuw ,,leven,,brengt.
Ik heb de laatste week ook hele series nieuwe biljetten gekregen bij de Rabobank. Shortcodes G006I6 en G006G1
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Fonzie wrote:Ik heb de laatste week ook hele series nieuwe biljetten gekregen bij de Rabobank. Shortcodes G006I6 en G006G1
Pinautomaat hier in Helmond (Brouwhuis voor de kenners) spuugt ook allemaal nieuwe biljetten uit
G001C5 en G001F2 hadden mijn rijtjes...
Tevens ook Rabobank
Fonzie wrote:Ik heb de laatste week ook hele series nieuwe biljetten gekregen bij de Rabobank. Shortcodes G006I6 en G006G1
Zijn dat 10€s? Afgelopen maanden kom ik hier af en toe ook nieuwe G006 en G007 10€s tegen.
Ja, het zijn inderdaad allemaal 10 euro biljetten... jammer, die nieuwe dingen.. dan weet je meteen na het pinnen al dat het geen hit is
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Ik krijg momenteel ook opvallend veel nieuwe biljetten,voornamelijk tientjes. Wel jammer want dat is natuurlijk niet direct een hit, maar wat in het vat zit verzuurt niet zullen we maar denken