joo, on se outo se Rauman murre. Vaikka naapurikunnassa asun niin en siltikään osaa sanaakaan siitäDivine wrote:Ei kai sentään, tuostahan sai vielä ihan hyvin selvää.romppu wrote:Mää luulin tätä Rauman murteeksi...Klazu wrote:"Jotenkin" otaksun että kaksi foorumia on nyt osin sekaisin...![]()
San snää mnuu snuuks, snuuks mnääki snuu sano. Ja ol niingon gotonas.
kasinolta kansainvälisiä
- Kalmari
- Euro-Expert in Training

- Posts: 345
- Joined: Mon Dec 29, 2003 5:35 pm
- Location: Eura, Finland
- Contact:
Tunnustan, etten osaa ilman karttaa sijoittaa Raumaa sen tarkemmin kuin "se on jossakin Turun ja Oulun vlissä". On jäänyt tuo puoli Suomea melkoisen tuntemattomaksi...Kalmari wrote:joo, on se outo se Rauman murre. Vaikka naapurikunnassa asun niin en siltikään osaa sanaakaan siitä
€BT, обязательно...

