kasinolta kansainvälisiä

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

User avatar
Kalmari
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 345
Joined: Mon Dec 29, 2003 5:35 pm
Location: Eura, Finland
Contact:

Post by Kalmari »

Divine wrote:
romppu wrote:
Klazu wrote:"Jotenkin" otaksun että kaksi foorumia on nyt osin sekaisin... :roll:
Mää luulin tätä Rauman murteeksi... :D
Ei kai sentään, tuostahan sai vielä ihan hyvin selvää. :wink:

San snää mnuu snuuks, snuuks mnääki snuu sano. Ja ol niingon gotonas.
joo, on se outo se Rauman murre. Vaikka naapurikunnassa asun niin en siltikään osaa sanaakaan siitä
User avatar
romppu
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Feb 17, 2004 6:53 pm
Location: Helsinki, Finland

Post by romppu »

Kalmari wrote:joo, on se outo se Rauman murre. Vaikka naapurikunnassa asun niin en siltikään osaa sanaakaan siitä
Tunnustan, etten osaa ilman karttaa sijoittaa Raumaa sen tarkemmin kuin "se on jossakin Turun ja Oulun vlissä". On jäänyt tuo puoli Suomea melkoisen tuntemattomaksi... :oops:
€BT, обязательно...
User avatar
Kalmari
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 345
Joined: Mon Dec 29, 2003 5:35 pm
Location: Eura, Finland
Contact:

Post by Kalmari »

romppu wrote: Tunnustan, etten osaa ilman karttaa sijoittaa Raumaa sen tarkemmin kuin "se on jossakin Turun ja Oulun vlissä". On jäänyt tuo puoli Suomea melkoisen tuntemattomaksi... :oops:
Jos löydät Porin, löydät Rauman

Jos löydät Euran, saat banaanin
User avatar
romppu
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Feb 17, 2004 6:53 pm
Location: Helsinki, Finland

Post by romppu »

Kalmari wrote:Jos löydät Porin, löydät Rauman. Jos löydät Euran, saat banaanin
Haa, Pori tarkentuu kyllä paremmin kuin Rauma, mutta Eurasta en ole koskaan kuullutkaan... 8)
€BT, обязательно...
User avatar
Aaron
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2097
Joined: Wed Apr 09, 2003 2:05 pm
Location: Hämeenlinna / Finland

Post by Aaron »

Kalmari wrote:joo, on se outo se Rauman murre. Vaikka naapurikunnassa asun niin en siltikään osaa sanaakaan siitä
Ei se niin paha ole kun ymmärtää viron kieltä. :mrgreen:
Kedvenc állatam a hörcsög; ha rálépek, szörcsög.
User avatar
romppu
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Feb 17, 2004 6:53 pm
Location: Helsinki, Finland

Post by romppu »

Aaron wrote:Ei se niin paha ole kun ymmärtää viron kieltä. :mrgreen:
Virohan on vain suomen murre, mutta raumalainen... :lol: Vaan ihan totta, kyllä meikä ymmärtää yleensä viroa paremmin kuin rauman murretta. Joistakin Pohjanmaan paikallisista ruotsin murteista puhumattakaan...
€BT, обязательно...
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”