Biljet gepint dat vreemd lijkt.

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

peter_at wrote:
Een handelaar heeft me ooit 60 € aangeboden voor een 50je, als het maar een goede vervalsing is. Jammer dat ik nog nooit een vals briefje tegengekomen ben. :(
Of dat waren juist die goeie vervalsingen... :P 8) :lol:
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Nick6502
Euro-Master
Euro-Master

Post by Nick6502 »

Uit De Morgen van 18 mei 2004:

Valse briefjes van honderd euro ontdekt

Er loopt een onderzoek naar valsemunterij in Bergen nadat een klant gistermorgen zeven valse biljetten van 100 euro had binnengebracht aan een loket van het postkantoor in Bergen. Volgens het parket van Bergen gaat het om kwaliteitskopieën. De klant die de biljetten binnenbracht is verhoord maar wordt niet vervolgd omdat hij te goeder trouw handelde.
tinka
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by tinka »

domme , zijn ze weer bezig :?

laat ze maar wegblijven die valse :roll:
click me please, im saving points for a IPod
http://www.ipodvoorniks.nl/?page=clicks&ref=7801
Sean

Post by Sean »

Het gaat hier om een nieuw biljet, deze zijn wat gladder en lijkt nep. Mocht je hierover twijfelen ga eens naar McDonalds en vraag of ze het biljet na willen kijken, zij hebben namelijk een infrarood-biljet checker! :D
Sean1987
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by Sean1987 »

Het gaat hier om een nieuw biljet, deze zijn wat gladder en lijkt nep. Mocht je hierover twijfelen ga eens naar McDonalds en vraag of ze het biljet na willen kijken, zij hebben namelijk een infrarood-biljet checker! :D
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

Sean1987 wrote:Het gaat hier om een nieuw biljet, deze zijn wat gladder en lijkt nep. Mocht je hierover twijfelen ga eens naar McDonalds en vraag of ze het biljet na willen kijken, zij hebben namelijk een infrarood-biljet checker! :D
UV-checkers heb ik al vaak genoeg gezien, maar infrarood-checkers zijn
nieuw voor mij! Maar ja, ik vind de Burger King dan ook beter... :wink:
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”