Linkkejä omaan profiiliin?
Linkkejä omaan profiiliin?
Minkäslainen koodinpätkä pitää omaan profiiliin kirjoittaa jotta saa laitettua linkin esim osumaan? Olen ehtinyt unohtaa html-koodauksen...
- Dakkus
- Euro-Master

Re: Linkkejä omaan profiiliin?
<a href="http://osoite.tähän.com/">Osuma 1</a>Yippo wrote:Minkäslainen koodinpätkä pitää omaan profiiliin kirjoittaa jotta saa laitettua linkin esim osumaan? Olen ehtinyt unohtaa html-koodauksen...
Ja tuo http on tosiaan pakko muistaa.
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
Kannattaa jättää pois nuo " merkit. Jostain syystä sivusto itse sotkee niitä ja ' merkkejä. Eli hyvin toimii ilman niitäkin.
Kannattaa katsoa mallia minun tilastoista. Mielestäni niistä käy aika hyvin ilmi tuo.
Kannattaa katsoa mallia minun tilastoista. Mielestäni niistä käy aika hyvin ilmi tuo.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Klazulla on hieno profiiliKlazu wrote: Kannattaa katsoa mallia minun tilastoista.
Eikö profiilin tietoja voi jälkeenpäin muuttaa?
Itselläni kävi ainakin kömmähdys lihavointikoodin kanssa, enkä saa sitä korjatuksi, kun muutokset eivät päivity
Siellä kyllä sanotaan Älä syötä mitään jos et ole varma
EDIT
Nyt mun tiedot näyttää siltä kuin pitääkin
Kiitoksia kiitoksia. Ihan hieno tuosta sunkin tuli. Siihen vain perään heität kunhan lisää tulee. Hyvinhän sulla noita osumia jo onkin ja komeita! Jatka vaan seteleiden syöttämistä...mirella wrote:Klazulla on hieno profiili![]()
Eikö profiilin tietoja voi jälkeenpäin muuttaa?
Itselläni kävi ainakin kömmähdys lihavointikoodin kanssa, enkä saa sitä korjatuksi, kun muutokset eivät päivity![]()
Siellä kyllä sanotaan Älä syötä mitään jos et ole varma
EDIT
Nyt mun tiedot näyttää siltä kuin pitääkin
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).