Collecters-item gevonden !!!!!!
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- rlaurenssen
- Euro-Master in Training
- BaliBennie
- Forum Moderator
Sorry voor het aanhalen van een wel erg oude discussie. Maar ik heb dus ook zo'n wazig Frans biljet net zoals het hier getoonde briefje.emmem wrote: Maar wat ik wel gemerkt heb, is dat meestal als er een briefje slecht gedrukt is, dat het om een Frans briefje gaat. In de meeste gevallen gaat het dan om een slecht gedrukte short code (hier een voorbeeld).
Is dit nu echt extra geld waard of is het een veel voorkomende fout die redelijk normaal is?
Ik zit te twijfelen tussen voorleggen aan een kenner/handelaar of toch maar gewoon uitgeven??
- tinka
- Euro-Master in Training
de wazige geef ik terug uit, ben er al een paar tegengekomen.
of dit zo speciaal is weet ik dus niet
of dit zo speciaal is weet ik dus niet
click me please, im saving points for a IPod
http://www.ipodvoorniks.nl/?page=clicks&ref=7801
http://www.ipodvoorniks.nl/?page=clicks&ref=7801
- Fonzie
- Euro-Master
Toch niet ook met twee verschillende serienummers??BaliBennie wrote: Sorry voor het aanhalen van een wel erg oude discussie. Maar ik heb dus ook zo'n wazig Frans biljet net zoals het hier getoonde briefje.
In dat geval... welke voer je dan in in EBT

Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
- BaliBennie
- Forum Moderator
- Fonzie
- Euro-Master
Je zou toch haast denken dat 'ie vals was... een drukkerij die euro's mag drukken zou toch beter werk moeten afleveren...BaliBennie wrote: Nee ik heb het hier uitsluitend over de wazigheid van de shortcode doordat één kleur een klein beetje verschoven is ten opzichte van de andere kleuren.
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Tsja..... ik koester nog steeds dit biljet !!Batavorum wrote:Ik en ook wel erg benieuwd hoe het dit biljet is vergaan.
Kan Wimpy misschien nog een aanvulling geven
Nadeel is wel dat het mij zo geen hit zal opleveren

Wie weet wil iemand het wel ooit kopen. Maar voorlopig is de emotionele
band nog te groot ......