EBT Meeting Groningen 24 Oktober 2009

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

femke1990
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Re: EBT Meeting Groningen 24 Oktober 2009

Post by femke1990 »

Jah ik heb wel wat gemist hoor :wink: . Erg jammer maarja. Hopelijk komt er snel weer een meeting lijkt me leuk om weer eens bekende/nieuwe gezichten te zien.
Ik heb al is een acount gehad maar de inlognaam en wachtwoord vergeten en ik dacht moet weer eens wat actiever worden op het forum dus vandaar :) .
Het lijkt me ook nog wel eens leuk om een keer in Zutphen of omgeving een meeting te organiseren maar wanneer ik daar veel tijd voor heb weet ik nog niet . Je weet natuurlijk ook nooit hoeveel animo daar voor is :wink:. Maar is een keer kijken als het minder druk is met school,stage en werken.
kettenseger
Euro-Master
Euro-Master

Post by kettenseger »

Hallo
Ik ben ook kwam thuis en ik heb mijn biljet ingevoerd.
Bedankt voor de mooie meeting in Groningen.
Op de terugreis maakte ik met Mil €s66 een paar nieuwe dots in Nederland.
cornjac
Euro-Master
Euro-Master

Post by cornjac »

Ik sluit de rij, want wij hebben er nog een dag in Groningen aan vastgeplakt, met een bezoek aan Slochteren waar een prachtige Borg de moeite van een bezoek extra waard was. Zondagavond om 20.30 waren we weer thuis.

De meeting was als vanouds heel erg gezellig. Fijn was het de oude gezichten weer eens te ontmoeten en ook de nieuwkomers voelden zich al snel thuis. Het bezoek van Vermeer was een complete verrassing. Eindelijk stonden we oog in oog met onze "top"-invoerder. Heel leuk.

Ik wil Bennie, Lieuwe en Matthijs extra bedanken voor de perfecte organisatie van deze dag. Alles liep op rolletjes.
Geweldig. De naamkaartjes ontworpen door Matthijs waren heel toepasselijk. Heel mooi.

Kortom weer een zeer geslaagde meeting en ik kijk al weer uit naar de volgende.
EBT-ing is a joy for ever.
Stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/cornjac" onclick="window.open(this.href);return false;
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

de*lerger wrote:
BaliBennie wrote:
Daar heb ik bij de Rabo in de Guldenstraat eerst zelf een pak biljetten gescoord (die ik vanavond nog ga invoeren).
Succes! De 120 biljetten die ik daar haalde leverden mij 6 hits op.
6 op 120 ... mooi! Aangezien het voor een buitenlander biljetkeuze bij de ATM onmogelijk is, trok ik mijn bankpassen leeg bij enkele Volksbanken net over de Duitse grens. De hitratio van 3 op iets meer dan 1000 biljetten is toch even wennen :| .
harrycompany
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by harrycompany »

Zo, na een lange dag, en ditto weekend ben ik dan ook weer thuis. De Harrycompany is teruggekomen met de volgende score in 2 dagen:

27 nieuwe gemeentes
4 dots
182 biljetten
1 hit

De hitscore is wat problematisch, maar verder hebben we een prima tijd gehad. De stadswandeling was erg interresant, en de knoflooksaus met spareribs waren zeer goed binnen te houden. Later die avond zijn we nog even de kroeg in gedoken, en we hebben ons zeer goed vermaakt. De volgende dag waren we extra vroeg weer op pad temeer omdat ik was vergeten het extra uurtje mee te rekenen.

Vanmorgen overigens had de hotelreceptionist het lef om te vragen of de kamer (lees: konijnenhok) naar wens was. Nouja, jullie hebben mij nu leren kennen..... Ik moet zeggen dat de hotelkamer het enige minpuntje was in groningen. 80 euro voor een ruimte die niet veel groter is dan mijn schuur waar 2 fietsen in passen vind ik toch wel wat te ver gaan. Maar dat mag de pret niet bederven, want in de hotelkamer heb ik toch me ogen dicht.

Iedereen (nogmaals) bedankt voor de gezellige dag en Bennie en Tjariet in het speciaal voor het organiseren. Volgende keer Naarden lijkt mij overigens een goed idee, ik zal ter zijner tijd eens een animocheck doen op het forum. We keep in tuts!
Last edited by harrycompany on Mon Oct 26, 2009 1:41 pm, edited 1 time in total.
Goin' down to southpark.....
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

Het is ontzettend leuk om alle reacties hier te lezen. Iedereen heeft genoten van de meeting. Wij ook. Het was onze eerste meeting, en dan ook nog meteen assisteren bij de organisatie, dat was toch wel enigszins spannend.

Er is een prachtig aantal meetinghits gescoord. Ook wij hadden een aantal erg mooie. Dank voor het terugvinden van onze biljetten!

Harrycompany, we hebben medelijden met die arme hotelreceptionist. Na je verhalen gisteren hebben we wel een beetje een idee wat die over zich heen heeft gekregen :wink:

Op een volgende meeting elders in het land zullen Matthijs en ik zeker proberen aanwezig te zijn.

Ik heb vandaag nog even de ATM Rabo in de Poststraat gecheckt en die was nog steeds niet leeg... Ook niet nadat ik er weer m'n maximale acht vijfjes uit had getrokken.

Allemaal nogmaals heel erg bedankt voor de prachtige meeting :!:
bren_nmgn
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by bren_nmgn »

idd erg leuk om te lezen dat iedereen het zo naar z'n zin heeft gehad!
(terwijl ik op een doodsaai familiefeest zat......) :(
het wachten is nu op de foto's!!!!
waar blijven ze????? ;)
what doesn't kill you makes you stronger.....

Join the EBT team on What Pulse

My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;

feel free to add: facebook

MY PROFILE
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Er zijn niet veel fotos gemaakt - en een traditionele groepsfoto is er niet van gekomen (met dank aan het weer).

Ik zeg altijd maar......je had erbij moeten zijn, dan heb je geen fotos nodig :P
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Ook ik zou graag de organisatie (BaliBennie en de twee Tjariets) willen bedanken. Het leek mij, dat alles op rolletjes verliep. Mocht dat trouwens niet zo zijn: ik heb daar niets van gemerkt, dus dat is dan nóg een compliment voor de organisatoren.

Ik vind het zo mooi, dat er zoveel mensen kwamen. Niet alleen "nieuwe" uit de omgeving, maar er hadden ook vele oude bekenden de moeite genomen om een hele afstand te rijden om erbij te zijn.

Ook een leuke verrassing, dat vermeer nog langs kwam. Het spreekt altijd meer, als je bij een naam ook een gezicht weet. Ik heb mij wel altijd iemand voor ogen gehad, maar dat beeld had ik nu bij moeten stellen :wink: .

Voor wat betreft de biljetten en de hits uit Groningen kan ik kort zijn: 2 setjes vijfjes uit de Poststraat (dus 16 stuks in totaal), geen hits. Wat dat betreft, was de meeting net een week te vroeg: ik had nog niets extra op mijn Raborekening kunnen zetten. Wel een "troost": zondag kreeg ik nog een passieve hit, één van mijn biljetten werd in Utrecht teruggevonden.

Met het weer hebben we ook geluk gehad: volgens mij kwam er net een bui over toen wij bij de HEMA waren.

Iedereen bedankt voor de gezellige meeting. Blijkbaar vond iedereen dat, want ik hoorde allemaal suggesties voor de volgende meetings. Was ik eerder dit jaar "bang", dat er haast niemand één wilde organiseren, nu lijkt het wel alsof er een "wachtlijst" moet komen 8) .

We zien elkaar nog wel op de volgende meeting (of tussendoor).
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
harrycompany
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by harrycompany »

Haha, kijk nog even bij de revieuws!

http://www.hotels.nl/nl/groningen/martini/
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Ook ik wil graag Tjariet (2x) en BaliBennie bedanken voor deze hele leuke en goed georganiseerde meeting.
Rlaurenssen bedankt voor het meerijden.
Het was leuk om weer veel oude bekende te zien maar natuurlijk ook de nieuwe gezichten.
Helaas geen hit in Groningen maar wel 3 in Duitsland.
Tot een volgende meeting :)

p.s. een hitmoderator mag deze hit modereren: http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=70720145" onclick="window.open(this.href);return false;
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

harrycompany wrote:Haha, kijk nog even bij de revieuws!

http://www.hotels.nl/nl/groningen/martini/
En toch nog een 5 gegeven :P

Ik ben geen hotelkenner in Nederland, maar wel raar dat er parkeerkosten bij komen. Ik zou toch zeggen dat zoiets inclusief is.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
harrycompany
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by harrycompany »

Parkeerkosten voor 15 euro per 24 uur ja, maargoed....

Die 5 komt omdat de foyer, ligging en zuiverheid erg goed is. En verder heb ik wel goed geslapen :)
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

intoer
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by intoer »

Vandaag een rare envelop door de deur...???

"Centraal Justitiee Incasso Bureau"...???

Het zal toch niet waar zijn he....ja hoor...24 oktober...om 07:47...16 kilometer te hard (gelukkig gecorriceerd naar 13 km)...op de"Weg Der Verenigde Naties" in Groningen..

Ik zal het toch echt geweest zijn ..pfpfpfpf betalen dan maar... :( :( :( (had ik toch maar met de trein gegaan) :)
http://www.intoer.nl
De website is nog in ontwikkeling maar bezoek hem gerust.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”