Staat onze site op www.deinternetkrant.nl?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Staat onze site op www.deinternetkrant.nl?
Hoi allemaal,
Ik heb laatst de internetkrant op de mat gekregen, hierin staan leuke, grappige sites in die onder de aandacht gebracht worden, volgens mij kan EBT er ook wel bij, de goede doelgroep. Dit krantje wordt in Groningen, Rotterdan Utrecht, Den Haag, Amsterdam en Zwolle huis aan huis geleverd.. Ook kun je je abonneren op een nieuwsbrief van hun..
dus hierbij de site www.deinternetkrant.nl
volgens mij staan we er nog niet in, moet nog aangemeld worden
Ik heb laatst de internetkrant op de mat gekregen, hierin staan leuke, grappige sites in die onder de aandacht gebracht worden, volgens mij kan EBT er ook wel bij, de goede doelgroep. Dit krantje wordt in Groningen, Rotterdan Utrecht, Den Haag, Amsterdam en Zwolle huis aan huis geleverd.. Ook kun je je abonneren op een nieuwsbrief van hun..
dus hierbij de site www.deinternetkrant.nl
volgens mij staan we er nog niet in, moet nog aangemeld worden
-
- Euro-Master
-
- Euro-Master in Training
Baja wa zouden die mensen anders ne helen dag moeten doen als ze hun pensioen hebben??? Welkom aan hen. Dat is meestal nog de groep die geen bankkaarten wil: dus vele biljetjes.sergeantmajoor wrote:ik heb een gratis advertentie gezet op SENIORWEB bij WEBTIPS adviezen voor surfen van senioren, daar komen misschien ook wel users vandaan. alle beetjes helpen toch
- !Pretfles!
- Euro-Master
Nou, de mensen die geen bankkaarten willen, zullen ook niet meteen op internet gaan, denk ik.
My Flickr
Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.
Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.
- Euro Searcher
- Euro-Newbie
Ik heb een topicje aangemaakt bij het forum van computeridee onder de onderwerpen: internet en webvrienden.
Wie weet levert het nog wat nieuwe leden op.
Je kan het forum vinden onder: http://forum.computeridee.nl/
Computeridee is een blad voor iedereen die een pc heeft en helder uitleg geeft wat je al niet met een pc kan doen
Wie weet levert het nog wat nieuwe leden op.

Je kan het forum vinden onder: http://forum.computeridee.nl/
Computeridee is een blad voor iedereen die een pc heeft en helder uitleg geeft wat je al niet met een pc kan doen