Als er genoeg belangstelling voor is, heb ik het plan om tussen carnaval en de internationale wintermeeting in Malta een meeting te organiseren. En wel in
Oisterwijk, iets ten oosten van Tilburg. In principe is mijn idee een meeting zonder dagprogramma, maar ik sta open voor suggesties.Waarom Oisterwijk ?
Omdat het dichtbij is voor mijzelf, maar het stadje (wikipedia spreekt over dorp met stadsrechten) is mooier dan Tilburg. En uiteraard veel kleiner en overzichtelijker. Desondanks zijn er voldoende geldautomaten (Rabobank met
Oisterwijk is goed bereikbaar met het Openbaar Vervoer, trein Tilburg-Boxtel-Eindhoven en bus (140) Tilburg-'s-Hertogenbosch. In Noord-Brabant geldt een alternatief tarief voor de bus, een dagkaart kost € 3,-.
programma
16.00 verzamelen in
Eetplezier Lind
De Lind 79
5061 HV Oisterwijk
naast koffie, thee enz. hebben ze hier ook eten (frites, snacks, broodjes, tosties enz)
17.00 rondwandeling langs de geldautomaten en andere bezienswaardigheden in Oisterwijk
18.00 eten :
Eetcafé Lieve Lente
De Lind 59
5061 HT Oisterwijk
website
tafel gereserveerd voor 13 man
Deelnemers :
Ik kom zeker (13)
yli
eddydevries
maarsy
SteDa
Fons
erzin
rlaurenssen
BaliBennie
Elmo
intoer
pet26644
Ralf_ebt
HBoZIk kan niet
Crazy Bob
Harrycompany
googlejaps
Tjariet
MrEuroAanvullende informatie
ATM Rabobank : Burg Verwielstraat 6 - 5061JB Oisterwijk (
ING Kantoor (open 10.00-17.00) : De Lind 1 - 5061HS Oisterwijk (incl. stortautomaat en ATM buiten)
ATM Fortis : De Lind 4 - 5061HW Oisterwijk
ATM ABN Amro : Dorpstraat (ter hoogte van) 50 - 5061HL Oisterwijk
ATM SNS-Bank (in de HEMA) : De Lind 3 - 5061HS Oisterwijk
ATM ING (in de Albert Heijn - open 8:00 tot 20:00) : Dorpstraat 34 - 5061HL Oisterwijk
Parkeren : zie informatie gemeente
In het centrum van Oisterwijk is betaald parkeren van kracht. Aan de randen van het centrum kunt u de auto gratis parkeren
Openbaar vervoer : zie 9292ov
voor busreizigers, dagkaart € 3,- (geldig in heel Noord-Brabant) te koop bij chauffeur.
uitstaphalte Oisterwijk : NS-Station