Valt me nu pas op:de*lerger wrote:.....
Julianadorp - buiten
.....
op de Rabosite staat als adres: Loopuytpark 26, 1787AE Julianadorp
op het bonnetje staat: 1786AE26>DEN HELDER
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Valt me nu pas op:de*lerger wrote:.....
Julianadorp - buiten
.....
Fransen nu hebben geldautomaten van la banque postale met :note-5:jes (gezien in Parijs)MDeen wrote:Hmm, waar krijgen die Fransen hun :note-5:jes vandaan?

Van Rabogeldautomaten waar ik voor de eerste kom controleer ik altijd of de adresgegevens kloppen.de*lerger wrote:Valt me nu pas op:de*lerger wrote:.....
Julianadorp - buiten
.....

Met die verkeerde plaatsnamen op het bonnetje (ik heb er meer gezien) heb ik nooit zo'n probleem, normaal gesproken weet ik wel waar ik uithangHenk Draijer wrote:Van Rabogeldautomaten waar ik voor de eerste kom controleer ik altijd of de adresgegevens kloppen.de*lerger wrote:Valt me nu pas op:de*lerger wrote:.....
Julianadorp - buiten
.....
Ik was gister in Zwanenburg bij de Rabo en thuisgekomen zag ik dat er Amsterdam op het bonnetje stond.
De postcode (1161CR14) klopte wel.

Vanavond voor het eerst sinds toen met mijn Rabopasje hier geweest.eddydevries wrote:Gisteravond ben ik weer (voor het eerst sinds lange tijd) bij de Rabobank in Moerkapelle (in Zuid-Holland) geweest.
Daar is inmiddels een nieuwe automaat geplaatst: de knoppen werken nu veel minder stroef. Er zitten gelukkig nog steeds![]()
![]()
![]()
in.
Maar de verbouw heeft ook een (voor ons) nadeel gehad: het rolluik voor de stortingsapparaat doet het weer, dus we kunnen daar niet meer 's-avonds storten. Hoe het is in het weekend weet ik niet, maar je hebt kans dat het dan ook gesloten is.

Dat zijn precies dezelfde automaten als dat je in Duitsland vindt. Was er ook nog enige keuze of alleen maar voorgegeven bedragen?aloxe wrote:Fransen nu hebben geldautomaten van la banque postale met :note-5:jes (gezien in Parijs)MDeen wrote:Hmm, waar krijgen die Fransen hun :note-5:jes vandaan?

Volgens Phaseolus is er géén vrije biljetkeuze en zijn deze ATMs enkel bereikbaar als het postkantoor geopend is.MDeen wrote:Dat zijn precies dezelfde automaten als dat je in Duitsland vindt. Was er ook nog enige keuze of alleen maar voorgegeven bedragen?aloxe wrote:Fransen nu hebben geldautomaten van la banque postale met :note-5:jes (gezien in Parijs)MDeen wrote:Hmm, waar krijgen die Fransen hun :note-5:jes vandaan?
60 Xbhoeyb wrote:Volgens Phaseolus is er géén vrije biljetkeuze en zijn deze ATMs enkel bereikbaar als het postkantoor geopend is.MDeen wrote:Dat zijn precies dezelfde automaten als dat je in Duitsland vindt. Was er ook nog enige keuze of alleen maar voorgegeven bedragen?aloxe wrote:Fransen nu hebben geldautomaten van la banque postale met :note-5:jes (gezien in Parijs)MDeen wrote:Hmm, waar krijgen die Fransen hun :note-5:jes vandaan?zijn unc.
De huidige Franse Post-ATMs zijn wel OK: er zitten vaak enkelen
in; dus via 1 opname is 30x
mogelijk.
Ja maar zonder biljetkeuze u vraag voor 600 € en gaat met 29 xmaarsy wrote:60 Xbhoeyb wrote:Volgens Phaseolus is er géén vrije biljetkeuze en zijn deze ATMs enkel bereikbaar als het postkantoor geopend is.MDeen wrote:Dat zijn precies dezelfde automaten als dat je in Duitsland vindt. Was er ook nog enige keuze of alleen maar voorgegeven bedragen?aloxe wrote:Fransen nu hebben geldautomaten van la banque postale met :note-5:jes (gezien in Parijs)MDeen wrote:Hmm, waar krijgen die Fransen hun :note-5:jes vandaan?zijn unc.
De huidige Franse Post-ATMs zijn wel OK: er zitten vaak enkelen
in; dus via 1 opname is 30x
mogelijk.
is denk ik tog beter

Ik heb 1 keeryli wrote:Malta ..... alles 10 en 20
sommige zeggen wel 50 te hebben, maar nog niet eruit gekregen

De automaten, waar ik toenrlaurenssen wrote:Ik heb 1 keeryli wrote:Malta ..... alles 10 en 20
sommige zeggen wel 50 te hebben, maar nog niet eruit gekregengekregen bij een ATM in Valletta, de rest was inderdaad
en
.
http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=76957214