Fons wrote:Gisterenavond alle geldautomaten in Hoogstraten en omgeving aangedaan, maar ik heb geen F-notes gevonden. Ook heb ik veel 20ers een het loket gevraagd. Helaas geen Maltezers
Wel een aantal UNC G/P biljetten. Waaronder met serienummer P2**********
Voer vanavond pas alles in. Gisterenavond onvoldoende tijd.
G/P's P2*** duiken steeds vaker op.
Vandaag de ATM van de Post in Berchem getest. Een klant van Erik B. had daar een F ontvangen. Blijkbaar niet uit de ATM . Ook de Dexia te Berchem is F-loos.
Hoi, even een vraagje.
Is het normaal dat wanneer ik een F briefje ingeef er een rode achtergrond achter het briefje komt te staan ipv van een groene?
Ik heb zeker geen fout gemaakt bij het overtypen want het briefje ligt nog steeds naast mij.
NonjaBusiness wrote:Hoi, even een vraagje.
Is het normaal dat wanneer ik een F briefje ingeef er een rode achtergrond achter het briefje komt te staan ipv van een groene?
Ik heb zeker geen fout gemaakt bij het overtypen want het briefje ligt nog steeds naast mij.
Ik had in ieder geval een groene.
Ik geloof dat Zwedenfan een rode achtergrond had, als ik me niet vergis.
Kan het zijn dat er nog een oude versie van het formulier in het geheugen van de computer staat ?
Ik heb het wel eens meegemaakt dat na het invullen van een formulier van een boekingsite een waarschuwing voor een verlopen beveiligingscertificaat werd weergegeven, alleen omdat ik 'em altijd via mijn favorieten ophaalde. Opnieuw naar de hoofdsite en vandaar weer naar het formulier en alles was opgelost.
Fons wrote:Ik heb al vanalles verwijderd uit het geheugen van de browser..., misschien dat het later wel gewoon groen wordt.
.
Zou het niet mogelijk kunnen zijn dat er meerdere checksums zijn voor F-Biljetten. Ik heb hier niet zo veel verstand van, maar dit lijkt me op zich wel logisch.
Zeker gezien het feit dat dit probleem zich bij meerdere personen voordoet.
Niet letten op die rode kleur, gewoon ingeven, ik heb het zelf ook al twee keer meegemaakt. Hoewel het invoerveld rood kleurt accepteert de site normaal gezien toch de biljetten.