Tweede Kamer geeft fiat aan fusie Eijsden en Margraten
De Tweede Kamer heeft ingestemd met de samenvoeging van de gemeenten Eijsden en Margraten. Een volledige fusie tussen de twee plattelandsgemeenten maakt hen in de regio minder kwetsbaar, zo is de gedachte. Door de samenvoeging ontstaat een gemeente met 25.000 inwoners. Nu moet alleen de Eerste Kamer nog instemmen met de fusie.
Als dat is gebeurd, moet de fusie op 1 januari 2011 een feit zijn.
Zowel resultaten met 431 als met 430 (vanaf 18-3-2010) staan in de lijst. Het kan dus voorkomen dat iemand in werkelijkheid één gemeente minder heeft (is Rozenburg).
Als men Zuid Holland vol had, heb ik er zelf 73 ipv 74 van gemaaakt.
jrnsndrs heeft een record aantal gemeentes (117) in Noord-Brabant, maar dit komt omdat hij/zij geen aantallen per provincie heeft opgegeven - en mijn excel berekeningen daar niet mee om kunnen gaan
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Zowel resultaten met 431 als met 430 (vanaf 18-3-2010) staan in de lijst. Het kan dus voorkomen dat iemand in werkelijkheid één gemeente minder heeft (is Rozenburg).
Als men Zuid Holland vol had, heb ik er zelf 73 ipv 74 van gemaaakt.
jrnsndrs heeft een record aantal gemeentes (117) in Noord-Brabant, maar dit komt omdat hij/zij geen aantallen per provincie heeft opgegeven - en mijn excel berekeningen daar niet mee om kunnen gaan
Als ik het kaartje van jrnsndrs bekijk, kom ik op de volgende aantallen: 6/12 2/6 13/31 13/56 5/25 7/34 17/68 16/60 9/25 6/29 6/13 15/73
Hierbij kom ik echter op 115 i.p.v. 117. Ik heb echter het idee, dat het aantal van Gelderland niet helemaal klopt: Ik tel op het kaartje in totaal 54 gemeenten, dus ik denk dat een paar grenzen óók groen zijn gekleurd. In dat geval zou het moeten zijn: 15/56.
borreljan wrote:
ps. ik heet borreljan en niet botteljan
Oeps sorry. De r en t zitten ook nog eens dichtbij elkaar op 't toetsenbord, ik zal 't dus maar als een typfout beschouwen
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Niet alleen het mogelijke aantal van Zuid-Holland is eentje minder geworden, maar het aantal behaalde gemeenten ook ("hoe kan je 74 gemeenten behalen, terwijl er maar 73 zijn?" )
Hierdoor is helaas ook het totaal aantal gemeenten eentje minder geworden (423).
Niet alleen het mogelijke aantal van Zuid-Holland is eentje minder geworden, maar het aantal behaalde gemeenten ook ("hoe kan je 74 gemeenten behalen, terwijl er maar 73 zijn?" )
Hierdoor is helaas ook het totaal aantal gemeenten eentje minder geworden (423).