CSV file???

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

User avatar
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1497
Joined: Sat Jun 29, 2002 8:25 pm
Location: Sint-Oedenrode
Contact:

Post by nodisch18 »

HNL wrote: Ehh, zo te zien staat er geen commentaar bij.

:? :oops:

Ben er niet helemaal bij denk ik.... :oops:
"The world is like a book, those
who don't travel only read the first page
"
Eurorulezz
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 425
Joined: Thu Jun 10, 2004 4:52 pm
Location: Elst gld., Netherlands

Post by Eurorulezz »

@HNL --> Toevallig wel :lol: dikke verslaving hè! Ik heb per maand gedaan. Dus eerst maand 8 dan 7 toen ging alles nog goed. Toen ik maand 6 deed zat er fout in. Toen heb ik alle datums uitgezocht en kwam op 3 biljetten van 10 euro. Die heb ik 1 voor 1 eruit gelaten totdat ik erachter kwam dat dit het biljet is. Als ik dit biljet er weer bij stop heb ik gewoon weer een foutmelding zonder dit biljet NIET.
Voorheen Eurorulezz
User avatar
Elmo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4211
Joined: Mon Oct 14, 2002 4:16 pm
Location: Leiden (Netherlands)

Post by Elmo »

Een ander puntje: Het biljet is gedrukt door S (Danmarks Nationalbank)!
Voorzover ik weet heeft Denemarken geen biljetten gedrukt!
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
User avatar
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1710
Joined: Fri Apr 19, 2002 11:11 am
Location: The Netherlands

Post by HNL »

En alle punten gaan naar Elmo :P . Dit zal inderdaad je fout veroorzaken.
Eurorulezz
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 425
Joined: Thu Jun 10, 2004 4:52 pm
Location: Elst gld., Netherlands

Post by Eurorulezz »

Dan is dit waarschijnlijk de eerste en anders moet dit briefje uit mijn collectie gehaald worden.
Voorheen Eurorulezz
Eurorulezz
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 425
Joined: Thu Jun 10, 2004 4:52 pm
Location: Elst gld., Netherlands

Post by Eurorulezz »

IK heb goed nieuws. Ik heb contact met Rubia gehad en heeft het probleem verholpen. Ik kan nu gewoon mijn gegevens upgraden zonder het biljettje eruit te halen.

Iedereen bedankt voor de hulp.
Voorheen Eurorulezz
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”