Joutsaan minä muutin. Täällä on pankkeja vähän ja omia seteleitä tulee jo nyt vastaan. Puli-haastepäivänäkin tuli bumerangeja yli 50 ja vanhimmat yli vuoden vanhoja. Espoossa tuli korkeintaan 1/3000.yoto wrote:Jäi vähän tuo elokuun miitti pitämättä, mutta otetaan vahinko takaisin kesäkuussa..
(talvella paskempi fiilis istuskella nurtsilla, vaikka granissa oltaisiinkin..)
ja niin, Timali, mihin suuntaamassa?
Espoo EBT
Re: Espoo EBT
- yoto
- Euro-Regular

- Posts: 237
- Joined: Wed Aug 17, 2005 3:58 pm
- Location: Helsinki "metropolitan" area
Re: Espoo EBT
Onnea vaan sinne Joutsaan. Tapaamisiin muissa, kuin Espoon miiteissä..
