Espoo EBT

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

User avatar
Timali
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 75
Joined: Mon Oct 12, 2009 8:34 pm

Re: Espoo EBT

Post by Timali »

yoto wrote:Jäi vähän tuo elokuun miitti pitämättä, mutta otetaan vahinko takaisin kesäkuussa..
(talvella paskempi fiilis istuskella nurtsilla, vaikka granissa oltaisiinkin..)

ja niin, Timali, mihin suuntaamassa?
Joutsaan minä muutin. Täällä on pankkeja vähän ja omia seteleitä tulee jo nyt vastaan. Puli-haastepäivänäkin tuli bumerangeja yli 50 ja vanhimmat yli vuoden vanhoja. Espoossa tuli korkeintaan 1/3000.
User avatar
yoto
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 237
Joined: Wed Aug 17, 2005 3:58 pm
Location: Helsinki "metropolitan" area

Re: Espoo EBT

Post by yoto »

Onnea vaan sinne Joutsaan. Tapaamisiin muissa, kuin Espoon miiteissä..
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”