en dan kan je de 4*5 weer omwisselen voor 1*20smh wrote:beetje omslachtig lijkt me.
Maar je kunt ook het volgende doen.
Pin €50 en vraag in een winkel netjes of ze het willen wisselen. in 2x 20 en 1 x 10. Je kunt nog eens proberen om een 20 biljet te wisselen of iets te betalen beneden de €5 zodat je een 10 en 5 terug krijgt. met de 10 kun je natuurlijk het zelfde doen.
zo kun je dus van €50 intotaal het volgende invoeren
50
20
20
10
10
10
5
5
5
5
5
en als je een 20 wiselt nog wat extra
Zoveel mogelijk biljetten
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- wally2cv
- Euro-Master
PSV-Fan since 1970
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Ik pin wekelijks voor EBT bij de Rabo series van 40 5 Euro biljetten.
1 - 2 of 3 , hangt van mijn tijd af om in te voeren.
Dus 40-80-120 biljetten.
Die deponeer ik (soms) bij een andere Rabo in Almelo , waar een rustig plekje is met een deponeerautomaat.
Zo blijft mijn saldo op peil , maar gaan er veel 5 euro biljetten in Almelo door mijn vingers..
1 - 2 of 3 , hangt van mijn tijd af om in te voeren.
Dus 40-80-120 biljetten.
Die deponeer ik (soms) bij een andere Rabo in Almelo , waar een rustig plekje is met een deponeerautomaat.
Zo blijft mijn saldo op peil , maar gaan er veel 5 euro biljetten in Almelo door mijn vingers..
- Ralf
- Euro-Master
Circosia rulezzrufus50 wrote:In welke disco's heb je uw biljetten zoal rondgestrooid? Ikzelf ga niet zo veel meer uit, maar je weet maar nooit...Ik had speciaal 20x 5eu meegenomen voor in de disco's want dan kan je niet elke keer de nummers opschrijven en grotere kans op internationale hit(s).

Zijn daar zo ongeveer elke avond heen geweest dus daar zweven nu ergens een flink aantal biljetten van mij rond.
- !Pretfles!
- Euro-Master
Jezus bestaat die nog,Ralf wrote:Circosia rulezzrufus50 wrote:In welke disco's heb je uw biljetten zoal rondgestrooid? Ikzelf ga niet zo veel meer uit, maar je weet maar nooit...Ik had speciaal 20x 5eu meegenomen voor in de disco's want dan kan je niet elke keer de nummers opschrijven en grotere kans op internationale hit(s).![]()
Zijn daar zo ongeveer elke avond heen geweest dus daar zweven nu ergens een flink aantal biljetten van mij rond.
daar heb ik een jaren geleden hete zomers beleefd,
ben daar vaak scheef buiten gewandeld.
My Flickr
Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.
Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.
Anonymous wrote:boven 10 000€ enkel met een bankcheque (ivm witwaspraktijken)bhoeyb wrote:Begin volgende maand zit ik met hetzelfde dilemmajoste wrote:kheb me gisteren een auto gekocht, kdurfde wel ni vragen of ik cash mocht betalen... dan had ik pas veel biljetten kunnen invoeren.....
Je kan aan diegene aan wie je het grote bedrag moet geven altijd vragen of je het ook contant mag geven....
Anders vertel je over EBT, dan zijn er misschien weer wat enthosiaste users bij! Maak ze dan wel duidelijk dat je jouw biljetten nog niet in moeten geven, omdat het dan een biljet is dat bewust direct aan een andere EBT-er is doorgegeven.
- BaliBennie
- Forum Moderator
Hmmm, over veel biljetjes gesproken.......
Vandaag bij de stortautomaat drie chinezen voor mij aan. Die waren bijna 10.000 euro aan het storten. Voornamelijk vijftigjes en een klein stapeltje in grotere coupures.
Succesvolle restaurantjes of chinese maffia.... wie zal het zeggen.
Ik had ze toch bijna gevraagd of ik ze eerst mocht opschrijven

Vandaag bij de stortautomaat drie chinezen voor mij aan. Die waren bijna 10.000 euro aan het storten. Voornamelijk vijftigjes en een klein stapeltje in grotere coupures.

Succesvolle restaurantjes of chinese maffia.... wie zal het zeggen.
Ik had ze toch bijna gevraagd of ik ze eerst mocht opschrijven

Visit my homepage to see my statistics, maps and more!
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT