Wat een ellende
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- vermeer
- Euro-Master
Re: Wat een ellende
Laat mijn eerste hit na de storing nu met een beetje van jouw afgeleide commentaar zijn.
Met twee EBT'ers in huis gaan er soms dingen fout. Ik vond een ongemarkeerd biljet op onze eetkamertafel en heb het dus direct ingevoerd. Heb ik een hit met mijn zoontje die was vergeten zijn biljet te markeren en op te ruimen na het invoeren.
Invoer laten verwijderen uiteraard...
Invoer laten verwijderen uiteraard...
'n goede opvoeding begint met markeren................haha
ach zoiets kan altijd gebeuren met meerdere EBT'ers onder één dak
ach zoiets kan altijd gebeuren met meerdere EBT'ers onder één dak

Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten

Kan erger, Current situation: It's been 49 days, 222 notes since last hit.Crazy Bob wrote:Alweer 11 dagen en 485 biljetten sinds m'n laatste hit...
- gille
- Euro-Master
Volgens m'n berekeningen zou dit: http://forum.eurobilltracker.com/viewto ... 23&t=21641" onclick="window.open(this.href);return false;
het 10.000ste topic op EBT-Forum zijn... triestig hoor.
Hopen dat ze deze verwijderen en er een normaal topic op de 10.000ste plaats komt.
Hopen dat ze deze verwijderen en er een normaal topic op de 10.000ste plaats komt.
Brand new website: #IceBucketChallenge Videos
- eddydevries
- Forum Moderator
Had je zijn/haar topic op het nederlandse forum ook meegerekend?gille wrote:Volgens m'n berekeningen zou dit: http://forum.eurobilltracker.com/viewto ... 23&t=21641" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan is het nu een ander, want die is al verwijderd

Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
- gille
- Euro-Master
Als je alle SPAM-Topics weg doet, is de officiële topic deze:eddydevries wrote:Had je zijn/haar topic op het nederlandse forum ook meegerekend?gille wrote:Volgens m'n berekeningen zou dit: http://forum.eurobilltracker.com/viewto ... 23&t=21641" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan is het nu een ander, want die is al verwijderd.
http://forum.eurobilltracker.com/viewto ... 34&t=21595" onclick="window.open(this.href);return false;
... GEFELICITEERD!
Brand new website: #IceBucketChallenge Videos
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
- groentje
- Euro-Master
Blijkbaar zaten onze collega's in de rook, ginds. Hopelijk is de relaiszaal niet getroffen, anders zijn ze daar morgen nog niet thuis.
Het gebouw is inmiddels weer vrijgegeven en op dit moment wordt de schade opgenomen.
Het is niet waarschijnlijk dat er vandaag nog trijnen zullen rijden.
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
- googlejaps
- Euro-Master
Ja heel fijn.jrnsndrs wrote:Het treinverkeer rond Utrecht is puin.
Gelukkig hoefde ik vandaag niet met de trein mee.
Ik heb vandaag over het stuk Amsterdam Bijlmer Arena - Best maar liefst 3 uur en drie kwartier gedaan!! Ik ben pas net thuis en behoorlijk chagrijnig hierdoor. Hopelijk kan het uitkijken naar de meeting van morgen me nog wat opvrolijken.
jrnsndrs wrote:Het gebouw is inmiddels weer vrijgegeven en op dit moment wordt de schade opgenomen.
Update: Waarschijnlijk ook morgen daar geen treinen.
Omdat er morgen een meeting is, dacht ik "ik ga het nog één keertje proberen". Helaas. Nijmegen en eurobilltracken wordt voor mij nooit een goeie combi. Januari dit jaar kreeg ik ook al nergens iets mee. Nu woensdag 300x5 besteld per brief bij de ING, geadresseerd 6511 aan het kantoor in het centrum, komt er een mail terug dat ze niet uit de brief op kunnen maken waar ik de bestelling wil afhalen. Wat dachten ze? Dat ik graag 300x5 wil ophalen in Middelburg en dat ik daarom een brief stuur naar Nijmegen? Het lijkt me toch vrij logisch dat als ik een brief stuur met verzoek tot bestelling naar een kantoor, dat ik de bestelling dan ook (het is wel zo praktisch) op hetzelfde kantoor afhaal.
Ik hanteer dit systeem al vrij lang, tot nu toe heeft het altijd gewerkt. Altijd dezelfde briefopzet gebruikt. Nijmegen heeft gewoon iets tegen mij.
Ach ja, ach ja. Gelukkig snapten ze het in Arnhem wel. Daar liggen er 500 op me te wachten.
Ik hanteer dit systeem al vrij lang, tot nu toe heeft het altijd gewerkt. Altijd dezelfde briefopzet gebruikt. Nijmegen heeft gewoon iets tegen mij.
Ach ja, ach ja. Gelukkig snapten ze het in Arnhem wel. Daar liggen er 500 op me te wachten.
dit meen je niet!Tjariet wrote:Omdat er morgen een meeting is, dacht ik "ik ga het nog één keertje proberen". Helaas. Nijmegen en eurobilltracken wordt voor mij nooit een goeie combi. Januari dit jaar kreeg ik ook al nergens iets mee. Nu woensdag 300x5 besteld per brief bij de ING, geadresseerd 6511 aan het kantoor in het centrum, komt er een mail terug dat ze niet uit de brief op kunnen maken waar ik de bestelling wil afhalen. Wat dachten ze? Dat ik graag 300x5 wil ophalen in Middelburg en dat ik daarom een brief stuur naar Nijmegen? Het lijkt me toch vrij logisch dat als ik een brief stuur met verzoek tot bestelling naar een kantoor, dat ik de bestelling dan ook (het is wel zo praktisch) op hetzelfde kantoor afhaal.
ik neem aan dat je het hebt over ING kantoor Marienburg?
(aan de postcode te zien)
wat een stelletje sukkels zeg.....
what doesn't kill you makes you stronger.....
Join the EBT team on What Pulse
My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;
feel free to add: facebook
MY PROFILE
Join the EBT team on What Pulse
My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;
feel free to add: facebook
MY PROFILE