WONDEREN BESTAAN!!!!

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

De meeste van mijn hits zijn biljetten uit de geldautomaat, maar er zit ook een 'speciale' hit bij waar ook een verhaaltje achter zit.

In mijn klas gingen we 'poolen' (einduitslag raden van een wedstrijd die het Nederlands Elftal zou gaan spelen). En ik was de kashouder :D
Een aantal mensen hadden betaald en toen kwam er iemand die ook mee deed: 'Is het erg als ik met €10 betaal?' (ik zei: Nee hoor, geeft niet :)') Dus hij betaalde met dat tientje en dat bleek een €10-biljet te zijn dat ooit in de Koffieshop van Euroblaster in Haarlem geweest was. :D:D:D
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master

Post by sergeantmajoor »

jongelui, allemaal bedankt voor de feli's, :) :) Ik hoop dat er nog meer mooie :D verhalen boven gaan komen bij de volgende hits. Na de vakantie zal ik eens een artikeltje gaan schrijven voor de Eendrachtbode, en (ei)landelijk weekblad op Tholen. Wedden dat er dan mer Zeeuwen mee gaan doen, niet te veel hoor ons bin zunig"", maar voor een hit willen ze de deur wel uit,of niet Jabosa?? :?: Voorwaarts mars naar de volgende hit, ik heb ze laten knisperen in Goes en Bergen op Zoom.
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master

Post by jabosa2 »

Ok sergeantmajoor, ik geef mijn ingevoerde biljetten mee aan mijn zonen. Die zorgen wel voor een groot verspreidingsgebied hoor.... van Vlissingen, Bergen op Zoom tot aan Amsterdam toe. Ik verwacht dat binnnenkort toch weer wel een biljetje van me wordt teruggevonden.. :wink: :wink:

Oja, niet mijn naam in de Eendrachtbode noemen hoor Sergeantmajoor!!!!
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master

Post by sergeantmajoor »

Ik zal proberen zo anoniem mogelijk te blijven, ook geen fotos er bij. alleen de story van een biljet of een uitleg over het Eurobiljetten opsporen. Maar dat komt nog wel .......later, eerst naar Griekenland !!!!!!vanavond ga ik , even een paar weken niet bereikbaar.
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master

Post by sergeantmajoor »

FotoVideoStore wrote:Nice story en top dat je je eerste hit hebt !!
:roll: VRIEND, :cry: ik neem aan dat je bedoelt de eerste hit"van een biljet die een ander al eerder had ingevoerd", want ik had al twee hits van biljetten die ik had ingevoerd en die gevonden zijn door anderen, dit is mijn derde hit!!!
Blueman
Euro-Master
Euro-Master

Post by Blueman »

Misschien niet op dit topic verder gaand, maar wel iets aparts wat ook wel vreemd is.

http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... 8;id=25093

Deze users is een referer van mij en is eigenlijk na het invoeren van die eerste 2 biljetten Not Seen geworden.
Nu heeft hij gisteren weer iets ingevoerd.
Zou hij/zij iets van de promoacties in Belgie hebben gezien?

5 maanden niet actief geweest dus!
Blue is the color that makes people wild!
Blueman
Euro-Master
Euro-Master

Post by Blueman »

Heb nog een apartere zie ik zelfs

http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... 8;id=16191

jaar geleden dat hij hiervoor zijn laatste biljet invoerde en nu pas weer :D
Blue is the color that makes people wild!
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”