Wat een ellende
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- vermeer
- Euro-Master
Re: Wat een ellende
Nee, dat zijn mensen die niet willen dat Turkije meer betrokken bij de EU wordt.
http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=80614487" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=80614487" onclick="window.open(this.href);return false;
- JRR
- Euro-Expert in Training
Mooi politiek verwoord, maar we bedoelen waarschijnlijk hetzelfde!vermeer wrote:Nee, dat zijn mensen die niet willen dat Turkije meer betrokken bij de EU wordt.
- eddydevries
- Forum Moderator
Dat had best een hit kunnen zijn.
De kruis door Turkije komt zo vaak in EBT voor, dat je zou verwachten dat er ook wel hits van zouden komen.
De kruis door Turkije komt zo vaak in EBT voor, dat je zou verwachten dat er ook wel hits van zouden komen.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
- J€SS
- Euro-Expert in Training
Hai allemaal,
vrolijk kerstfeest
Ik log net in en ik heb nu nog maar 70 hits in plaats van 71.
Hoe kom ik er achter wat er is verwijderd?
groetj€ss
vrolijk kerstfeest

Ik log net in en ik heb nu nog maar 70 hits in plaats van 71.
Hoe kom ik er achter wat er is verwijderd?
groetj€ss
groetjes van een mamma van 3
- googlejaps
- Euro-Master
Helaas kun je niet ergens opzoeken welke hit is verdwenen.
Wel kun je eens kijken in het Suspicious notes and users-topic. Daar staat een post van vanochtend:
Wel kun je eens kijken in het Suspicious notes and users-topic. Daar staat een post van vanochtend:
Als je toevallig een hit met DUIVELTJE (die een vrij dubieuze reputatie heeft) had, is mogelijk je hit met hem/haar verwijderd.Phaseolus wrote:downy : 88 notes
kev2009 : 2636 notes
tsagrista : 273 notes
Sergio66 : 3444 notes
DUIVELTJE : 844 notes
-
- Euro-Master
159 briefjes van
en geen enkele hit
zucht daar gaat mijn hitratio

zucht daar gaat mijn hitratio
Waar is nu weer die 40 euro gebleven die ik vanmiddag nog had?
Ik ben ze hopelijk niet kwijtgeraakt, ik bedoel, het is nu kwijt, maar of het voorgoed weg is, is nog even afwachten.....
:(
Ja, ongeregistreerde biljetten, dat ook nog eens
Ik word er niet vrolijker door, ik moet ook werken voor mijn geld.
Ik ben ze hopelijk niet kwijtgeraakt, ik bedoel, het is nu kwijt, maar of het voorgoed weg is, is nog even afwachten.....

Ja, ongeregistreerde biljetten, dat ook nog eens

Ik word er niet vrolijker door, ik moet ook werken voor mijn geld.
Tjongejonge!
Gisteren: 4 boemeranghits op 400x5 van verschillende plekken
Vandaag: 3 boemeranhits op 200x5
Het regent boemeranghits. Ik vind er tegenwoordig meer dan hits met vermeer terwijl vermeer toch echt meer biljetten registreert.
Mag dat eens ophouden, beste biljettengod?
Gisteren: 4 boemeranghits op 400x5 van verschillende plekken
Vandaag: 3 boemeranhits op 200x5
Het regent boemeranghits. Ik vind er tegenwoordig meer dan hits met vermeer terwijl vermeer toch echt meer biljetten registreert.
Mag dat eens ophouden, beste biljettengod?

Is het BNP Paribas Fortis filaal te Baarle-Hertog gewoon verhuisd naar Merksplas. Helaas met een dalurenkaart Noord-Brabant kan ik daar niet komen. Scheelt me toch leuk 50x
eens in de drie weken (of als ik goesting van naar Baarle te gaan). Vandaag maar naar de ATM KBC gegaan, maar ja geen biljet keuze 

Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten

- groentje
- Euro-Master
Ja, ik ben er nog op de voorlaatste dag geweest.
Gelukkig heb ik een voorsprong van zo'n duizend biljetten als beste bezoeker, maar het was altijd een makkelijke manier om aan biljetten te komen zonder gezeur van banken.
Misschien toch maar eens een € 8 Lijnkaart kopen om op en neer naar Ravels te gaan om biljetten in te slaan (en donderdag profiteren van de laatavond opening van sommige banken
Misschien toch maar eens een € 8 Lijnkaart kopen om op en neer naar Ravels te gaan om biljetten in te slaan (en donderdag profiteren van de laatavond opening van sommige banken

Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.

- gille
- Euro-Master
De afgelopen dagen ben ik aan het kijken naar nieuwsberichten van het afgelopen jaar.
Als ik alles moet opnoemen wat er allemaal gebeurd is, zijn we volgend jaar nog bezig...
Mijn besluit: het SCHANDALIGSTE én ERGSTE jaar van de 21ste eeuw is 20##!
Als ik alles moet opnoemen wat er allemaal gebeurd is, zijn we volgend jaar nog bezig...
Mijn besluit: het SCHANDALIGSTE én ERGSTE jaar van de 21ste eeuw is 20##!

Brand new website: #IceBucketChallenge Videos
pff, dan dit nog..
Ik was ruim op tijd bij een van mijn favoriete postkantoortjes. De medewerkster gaat even naar achteren om de bundels te halen. En wat denk je? Loopt de tijd van de kluis ver voor op de werkelijke tijd waardoor ik dus te laat was. En in de kasautomaat zat te weinig om mee te krijgen. Ik kon niets anders doen dan terug naar huis rijden. Helaas.
Ik was ruim op tijd bij een van mijn favoriete postkantoortjes. De medewerkster gaat even naar achteren om de bundels te halen. En wat denk je? Loopt de tijd van de kluis ver voor op de werkelijke tijd waardoor ik dus te laat was. En in de kasautomaat zat te weinig om mee te krijgen. Ik kon niets anders doen dan terug naar huis rijden. Helaas.