Eerder ingevoerd bij 'concurrent'

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Eerder ingevoerd bij 'concurrent'

Post by Fonzie »

De Duitse user 'androl' is zijn biljetten die hij eerder invoerde bij 'my euro' nu aan het invoeren op EBT hetgeen ook al een tweetal hits heeft opgeleverd:

http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... id=2748678

en

http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... ;id=846907

Da's natuurlijk leuk, immers hoe meer biljetten hoe meer vreugd... maar de data en volgorde van de hits kloppen niet meer... hoe gaan we daarmee om... de datum modereren, wellicht... of niets doen en genoegen nemen met het (overigens duidelijke) cmmentaarveld? :roll:
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Hm, dat lijkt me een leuk vraagstukje voor avij, hij of Philippe zijn als eens eerder bezig geweest met het invoeren van data van een andere site (hoewel het volgens mij niet veel is voorgekomen). Misschien kan hij de data corrigeren?
€€F
Euro-Master
Euro-Master

Post by €€F »

zal avij wel op zijn to-do list hebben staan..
voor de zuiverheid is het idd wel beter..

ik ga morgen naar italie voor twee weken , en als ik daar op 4-10 pin , voor ik die biljetten pas op 17-10 in..
If you can't solve it it's not a problem..

my stats
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

FotoVideoStore wrote:zal avij wel op zijn to-do list hebben staan..
Dat verwacht ik niet aangezien het maar heel incidenteel voorkomt. Voor dat soort dingen zou ik gewoon direct contact opnemen. Overigens is het voor een paar dagen natuurlijk geen ramp, wat maakt het uit, de kans is zeer klein dat je precies dan een hit in de verkeerde volgorde krijgt. In dit geval zit er wel errug lang tussen.

Aan de andere kant zegt het commentaar ook genoeg...
Senior
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Senior »

En als gevorderde gebruikers (bv. >500 biljetten) de mogelijkheid krijgen om behalve plaats en postcode ook de datum in te geven? Ik gok er op dat mensen met minder ingevoerde biljetten (nog) niet gek genoeg zijn om gegevens te noteren om ze op een later tijdstip in te voeren. Met zo'n ondergrens sluit je bovendien veel misbruik uit.
Groeten,

Senior
Do you have information about euro variants? Tell me!
Ernst
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Ernst »

In het geval van androl zie ik geen probleem. Het is dan toch een uitzondering en hij vermeldt heel duidelijk wanner hij het bijlet ontvangen heeft. Zo blijft de volgoorde van de hit toch te zien...
Misschien is de eenvoudigste oplossing gewoon de datum van ontvangst in de commentaar te zetten, als het verschilt met die invoerdatum...
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Ik weet niet of het verstandig is, want dan kunnen mensen weer hits gaan fake die echt lijken.
Ik denk dat het zo wel goed is. (je kan het eventueel in je comentaar veld invullen)
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Ralf wrote:Ik weet niet of het verstandig is, want dan kunnen mensen weer hits gaan fake die echt lijken.
Tja, daar heb je wel een punt, Ralf... We gaan te vaak uit van eerlijke, goedwillende EBT-ers maar helaas zitten er een paar rotte appels tussen... :evil: :wink:
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
androl
Euro-Master
Euro-Master
Location: München (Myeenack, Mjuncken), Deutschland (Chairmany, Djutschländ)

Post by androl »

hi
avij asked me once by PM if he should change the date of the hits to the date that I entered as comment. I told him he can do it, but he hasn't done it yet...
what are you exactly talking of? are you talking that cheaters could pretend to have entered many notes somewhere else and that so the date could be fake? That could be a reason not to change any date of a note, and rely on the comment. As you said, I entered the date as comment at all of the transferred notes, so the original date can always be seen.
(btw, if you want to see that my notes are real, you could look at www.euro-tracer.net in the statistics section)
Blueman
Euro-Master
Euro-Master

Post by Blueman »

Heb hem een PM gestuurd met de vertaling.
Blue is the color that makes people wild!
androl
Euro-Master
Euro-Master
Location: München (Myeenack, Mjuncken), Deutschland (Chairmany, Djutschländ)

Post by androl »

bedankt :)
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”