biljet opnieuw gepind

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply
molifantje

biljet opnieuw gepind

Post by molifantje »

Vandaag moest geld pinnen, 2 briefjes van 20 euro kwamen er uit de pinautomaat.
Meteen even invoeren, helaas krijg ik bij briefje 2 de melding: dit biljet heeft u al eerder ingevoerd. :(
Waarom kan ik 'm niet meer invoeren, hij is toch weer nieuw?
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master

Re: biljet opnieuw gepind

Post by jrnsndrs »

molifantje wrote:Vandaag moest geld pinnen, 2 briefjes van 20 euro kwamen er uit de pinautomaat.
Meteen even invoeren, helaas krijg ik bij briefje 2 de melding: dit biljet heeft u al eerder ingevoerd. :(
Waarom kan ik 'm niet meer invoeren, hij is toch weer nieuw?
Dat heet een boomerang-hit. Die kun je inderdaad niet invoeren. (heb ik zelf nog niet gehad)

Uit de FAQ (regels en richtlijnen)
Boemeranghits
Soms gebeurt het dat je een biljet dat je eerder zelf ingaf op EBT terug vindt. Voor een gebruiker is het niet toegestaan 2 keer hetzelfde biljet in te geven in de database. Wel kan je via het support team een tekst laten toevoegen aan het commentaarveld. Voor het veranderen van de commentaar geef je aan het support team je gebruikersnaam, serienummer met waarde en de nieuwe commentaar door.
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
maarsy
Euro-Master
Euro-Master

Post by maarsy »

tijdens mijn ruim 116 duizend biljetten heb ik er al zo ongerveer een 700 tal van mezelf terug gekregen waarvan bijne de helft uit dezelfde atm waar ik ze in de eerste plaats van kreeg
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Je zou het biljet kunnen wijzigen door in het commentaar erop te wijzen, dat je een bepaald biljet terug hebt gekregen.

Voorbeeld van mijn verste; ingevoerd in Groningen, nogmaals gevonden onder Roermond
http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=75679934" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb:
Groningen - Haren
Groningen - Drachten
Groningen - Schoonebeek
Haren - Assen (was al een hit met Belgie)
Groningen - Assen
Utrecht - Groningen
Groningen - Groningen (2,5 jaar verschil)
Groningen - Langeraar
Emmen - Groningen (bijna 3 jaar)
Groningen - Groningen (ruim 4 jaar)
Groningen - Roden

en als klapper ruim 5 jaar verschil: http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=7983757" onclick="window.open(this.href);return false;
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

Dat is altijd vervelend, molifantje! Hij telt niet, omdat het serienummer van het biljet bij jou al bekend was, en je dus in theorie ook voor de lol het biljet opnieuw had kunnen invoeren, terwijl je het helemaal geen tweede keer hebt gehad. Je kunt het commentaar bij je biljet (laten) aanpassen, zoals ik hier heb gedaan.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

Ik had er gisteren ook weer ééntje van meer dan 1 jaar oud :| .
mig4euro
Euro-Master
Euro-Master

Post by mig4euro »

Hallo,

zelf heb ik al twee keer zo'n boemerang hit gehaald. In de twee gevallen heb ik de comentaar laten aanpassen.

voorbeeld : http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=42485958" onclick="window.open(this.href);return false;

Nu heb ik een andere vraag : stel dat ik als eerste een biljet ingeef, vervolgens wordt het door een andere EBT'er ingegeven en komt het een tweede keer bij mij.
Ga ik het een tweede keer kunnen ingeven ? Zoja wordt het dan een triple hit ?
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master

Post by jrnsndrs »

mig4euro wrote:(...)
Nu heb ik een andere vraag : stel dat ik als eerste een biljet ingeef, vervolgens wordt het door een andere EBT'er ingegeven en komt het een tweede keer bij mij.
Ga er maar van uit dat het niet kan. Het staat duidelijk in de richtlijnen dat een gebruiker een biljet niet twee keer kan invoeren.
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
de*lerger
Euro-Master
Euro-Master

Post by de*lerger »

jrnsndrs wrote:
mig4euro wrote:(...)
Ga er maar van uit dat het niet kan. Het staat duidelijk in de richtlijnen dat een gebruiker een biljet niet twee keer kan invoeren.
Inderdaad. Zie deze hit maar.
My map
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

In principe wordt het geen triple hit, maar je kan wat geluk hebben ;)
Zie hier: http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=22633341
bren_nmgn
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by bren_nmgn »

n.a.v. dit topic open ik even een nieuwe, genaamd:

boomerang hits!

zo langzamerhand heeft iedere forumganger vast wel een boomerang in handen gehad....
in dit nieuwe topic zou ik graag je mooiste (of meest jammerlijke) boomerang-hit gepost zien!
bij genoeg animo volgt er een ranglijst! ;)

http://forum.eurobilltracker.com/viewto ... 11&t=33658" onclick="window.open(this.href);return false;

et voila! ;)
what doesn't kill you makes you stronger.....

Join the EBT team on What Pulse

My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;

feel free to add: facebook

MY PROFILE
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master

Post by jabosa2 »

Ik heb wel boemerang hits, maar ik weet even niet hoe ik ze kan terug vinden. Ik heb de omschrijving aangepast maar met de zoekfunctie komen ze niet voor de dag.
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”