Meteen even invoeren, helaas krijg ik bij briefje 2 de melding: dit biljet heeft u al eerder ingevoerd.

Waarom kan ik 'm niet meer invoeren, hij is toch weer nieuw?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Dat heet een boomerang-hit. Die kun je inderdaad niet invoeren. (heb ik zelf nog niet gehad)molifantje wrote:Vandaag moest geld pinnen, 2 briefjes van 20 euro kwamen er uit de pinautomaat.
Meteen even invoeren, helaas krijg ik bij briefje 2 de melding: dit biljet heeft u al eerder ingevoerd.![]()
Waarom kan ik 'm niet meer invoeren, hij is toch weer nieuw?
Boemeranghits
Soms gebeurt het dat je een biljet dat je eerder zelf ingaf op EBT terug vindt. Voor een gebruiker is het niet toegestaan 2 keer hetzelfde biljet in te geven in de database. Wel kan je via het support team een tekst laten toevoegen aan het commentaarveld. Voor het veranderen van de commentaar geef je aan het support team je gebruikersnaam, serienummer met waarde en de nieuwe commentaar door.
Ga er maar van uit dat het niet kan. Het staat duidelijk in de richtlijnen dat een gebruiker een biljet niet twee keer kan invoeren.mig4euro wrote:(...)
Nu heb ik een andere vraag : stel dat ik als eerste een biljet ingeef, vervolgens wordt het door een andere EBT'er ingegeven en komt het een tweede keer bij mij.
Ga ik het een tweede keer kunnen ingeven ? Zoja wordt het dan een triple hit ?
Inderdaad. Zie deze hit maar.jrnsndrs wrote:Ga er maar van uit dat het niet kan. Het staat duidelijk in de richtlijnen dat een gebruiker een biljet niet twee keer kan invoeren.mig4euro wrote:(...)
Nu heb ik een andere vraag : stel dat ik als eerste een biljet ingeef, vervolgens wordt het door een andere EBT'er ingegeven en komt het een tweede keer bij mij.
Ga ik het een tweede keer kunnen ingeven ? Zoja wordt het dan een triple hit ?