meeting Liège (Luik) 10-11 december
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- bhoeyb
- Euro-Master

Re: meeting Luik / Liège (10-11 december)
Helaas kan ik niet aanwezig zijn o.w.v. verlof
.
- an-148
- Euro-Master

- Location: summer: Ivanica, BiH ; winter: La Calamine (Liège) BE
spijtigbhoeyb wrote:Helaas kan ik niet aanwezig zijn o.w.v. verlof.
http://meine.flugstatistik.de/image/an148.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
- Crazy Bob
- Forum Moderator

Ik blijk 10 december in München te zijn, dus ik ben er ook niet bij.
bhoeyb wrote:Helaas kan ik niet aanwezig zijn o.w.v. verlof.
Het zal voor een andere keer zijnCrazy Bob wrote:Ik blijk 10 december in München te zijn, dus ik ben er ook niet bij.
Avec le temps et la patience, la feuille de mûrier devient de la soie (proverbe chinois)
Ik zal er op zaterdag zijn. Lijkt me leuk eens de waalse ebters te ontmoeten.
Alleen Davy komt.
Alleen Davy komt.
OK Davy, welkom in LuikSteda wrote:Ik zal er op zaterdag zijn. Lijkt me leuk eens de waalse ebters te ontmoeten.
Alleen Davy komt.
Wij zijn blij onze vlaamse partners te ontmoeten.
Avec le temps et la patience, la feuille de mûrier devient de la soie (proverbe chinois)
Yli, MDeen, Fons, hoe gaat u naar Liège? Mischien kunnen wij sammen ?
a̳l̳o̳x̳e̳ • my other stats • my map of France
-
MDeen
- Euro-Master

Ik ga met de auto, maar ik moet op tijd weer terug. Om 20:00 uur moet ik in Venlo een concert doen.
Ik reis met De Lijn (dagpas € 5 / € 6) op vrijdag heen en zondag terug. Plan is wel om vrijdag vroeg te vertrekken, aangezien ik tussen 15 en 18 in Liège moet zijn.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
- eddydevries
- Forum Moderator

Ik ga er ook met de auto heen.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Welkom in Luik eddydevrieseddydevries wrote:Ik ga er ook met de auto heen.
- eddydevries
- Forum Moderator

Ik ben er alleen op zaterdag.eurostyle wrote:Welkom in Luik eddydevrieseddydevries wrote:Ik ga er ook met de auto heen.
Il y a je uniquement le samedi.
Eddy - Rotterdam - NL
O.K. Eddy, we wachten op u.eddydevries wrote:Ik ben er alleen op zaterdag.
Het restaurant voor het diner is bekend, nl.
Tchantchès & Nanesse op de rue Grande Bêche 35 te 4020 Liège in de wijk Outremeuse (D'ju d'la Mouse op z'n waals). Website
zie frans forum
Hier staat ook een verhaaltje over de folklore van Tchantchès en Outremeuse. Ik kan dit wel vertalen, maar het is ook op te zoeken op wikipedia
Omdat het lastig koken is voor een grote groep, heeft het restaurant gevraagd om een keuze te maken uit vier hoofdgerechten (uit de lijst van 14 die op de website van het restaurant staan, zie hier - de site is in engels, frans, nederlands en waals). Gelieve je keuze(s) uiterlijk één week voor de meeting door geven aan eurostyle, zodat er een keuze gemaakt kan worden.
Voor de mensen die in Liège overnachten, is het plan om zondag 11 december naar Aachen (Duitsland) te gaan. Hier is (uiteraard) ook een kerstmarkt en geldautomaten met
Tchantchès & Nanesse op de rue Grande Bêche 35 te 4020 Liège in de wijk Outremeuse (D'ju d'la Mouse op z'n waals). Website
zie frans forum
Hier staat ook een verhaaltje over de folklore van Tchantchès en Outremeuse. Ik kan dit wel vertalen, maar het is ook op te zoeken op wikipedia
Omdat het lastig koken is voor een grote groep, heeft het restaurant gevraagd om een keuze te maken uit vier hoofdgerechten (uit de lijst van 14 die op de website van het restaurant staan, zie hier - de site is in engels, frans, nederlands en waals). Gelieve je keuze(s) uiterlijk één week voor de meeting door geven aan eurostyle, zodat er een keuze gemaakt kan worden.
Voor de mensen die in Liège overnachten, is het plan om zondag 11 december naar Aachen (Duitsland) te gaan. Hier is (uiteraard) ook een kerstmarkt en geldautomaten met
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Re: meeting Liège (Luik) 10-11 december
Badges voor de meeting :
Oplage : 35 ex.
Groeten
Groeten