Omdat ik vaak geld opneem om het dezelfde dag weer te storten heb ik wel eens een klein dingetje minder gekocht dan dat ik zonder EBT zou winkelen. Want ik had even snel berekend dat ik dan een biljet minder zou kunnen opnemen. Volgensmij had ik toen een flesje cola niet gekocht. Het was i.i.g. iets heel kleins
Ik betaalde vroeger bijna altijd electronisch, sinds ik EBTer ben betaal ik bijna altijd cash betaal ik toch electronisch dan vraag ik of het mogelijk is om 50 € extra dan kan ik toch weer 1 briefje invoeren en dat nadien weer kleiner wisselen
Ik doe ook meer cash, maar ga echt niet meer uitgeven dan voorheen.Als ik toch moet pinnen probeer ik altijd wel iets extra te pinnen zodat ik toch weer nieuwe biljetten heb.
Ik geef wel meer geld uit omdat ik nu alleen nog contant betaal en dus altijd met geld op zak loop en sneller geneigd ben om te denken ik heb geld bij me dus dat kan ik wel kopen en weer een kans op een nieuw biljet.
Ligt meer aan mij dan aan EBT maar ja moet toch iets de schuld geven...
Daniel61 wrote:Ik betaalde vroeger bijna altijd electronisch, sinds ik EBTer ben betaal ik bijna altijd cash betaal ik toch electronisch dan vraag ik of het mogelijk is om 50 € extra dan kan ik toch weer 1 briefje invoeren en dat nadien weer kleiner wisselen
Ik betaalde vroeger ook bijna altijd elektronisch. Nu veel minder, zelfs met kleingeld electronisch betalen doe ik niet meer. Mijn kaart gebruik ik meestal aan benzinestations. Voor de rest laat ik die achterwege, behalve als ik geld ga afhalen natuurlijk.
Ah, look at all the lonely Euronotes. Where do they all come from? (The Beatles, Eleanor Rigby)