Ik heb de post aangepast, nu staat er wel een werkende URL.
Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
-
MDeen
- Euro-Master

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?
Waarom post ik dan ook URLs die alleen vanuit mij thuis werken
Bedankt voor jullie antwoorden, eerste 42 briefjes zijn al ingevoerd
weliswaar nog geen hit
Zijn er in Frankrijk nog interessante banken/automaten, trouwens? Daar kom ik ook nog wel eens.
Alleen in die "keyboard"/"sprekende"-automaten, toch? Of zijn ze dat allemaal, tegenwoordig?MDeen wrote:BNP tot 50 biljetten per keer, het is een beetje bankafhankelijk of erof
in de automaat zit. Ik geloof tegenwoordig wel overal de mogelijkheid om de coupures te kiezen.
Zijn er in Frankrijk nog interessante banken/automaten, trouwens? Daar kom ik ook nog wel eens.
-
MDeen
- Euro-Master

Nee, ook de kleine automaten. In As en Rijkevorsel kan ik me herinneren dat er kleine automaten zijn waar je 50xNBE322 wrote:Bedankt voor jullie antwoorden, eerste 42 briefjes zijn al ingevoerdweliswaar nog geen hit
Alleen in die "keyboard"/"sprekende"-automaten, toch? Of zijn ze dat allemaal, tegenwoordig?MDeen wrote:BNP tot 50 biljetten per keer, het is een beetje bankafhankelijk of erof
in de automaat zit. Ik geloof tegenwoordig wel overal de mogelijkheid om de coupures te kiezen.
Er schijnt in Parijs een automaat metZijn er in Frankrijk nog interessante banken/automaten, trouwens? Daar kom ik ook nog wel eens.
- Crazy Bob
- Forum Moderator

Zie allereerst dit topic in het Franse forum, ergens op één van de laatste pagina's staat een recent overzicht van automaten met vijfjes. Uit eigen wetenschap ken ik in Parijs één automaat met vijfjes.NBE322 wrote:Bedankt voor jullie antwoorden, eerste 42 briefjes zijn al ingevoerdweliswaar nog geen hit
Precies, Soms automaten van La Banque Postale hebben :note-5:tjes... Maar niet altijd.Crazy Bob wrote: Zie allereerst dit topic in het Franse forum, ergens op één van de laatste pagina's staat een recent overzicht van automaten met vijfjes. Uit eigen wetenschap ken ik in Parijs één automaat met vijfjes.
a̳l̳o̳x̳e̳ • my other stats • my map of France
Ik was vandaag nog langsgeweest bij de Rabo hier. De automaat gaf aan dat er
,
,
en
beschikbaar waren.
Maar toen ik via biljetkeuze €200 probeerde af te halen, kreeg ik niet de mogelijkheid voor 1×
Tonen de automaten van Rabo wat er daadwerkelijk op dat moment inzit, of tonen ze wat er eigenlijk in zou moeten zitten?
Maar toen ik via biljetkeuze €200 probeerde af te halen, kreeg ik niet de mogelijkheid voor 1×
Tonen de automaten van Rabo wat er daadwerkelijk op dat moment inzit, of tonen ze wat er eigenlijk in zou moeten zitten?
Voordeel in Frankrijk is wel dat er op de ATM vaak staat welke biljetten erin zitten, meestal enkel
of 
Zelf ga ik altijd naar ATM Banque Postale, maar echter slechts één keer gezien dat er
in zat (ergens in Lille)... maar helaas € 95 opnemen mocht ik toen niet.
Zelf ga ik altijd naar ATM Banque Postale, maar echter slechts één keer gezien dat er
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
-
MDeen
- Euro-Master

Rabobank automaten tonen alleen wat er daadwerkelijk in zit. Maar met een verzoek voor € 200 krijg je nooit een keuze van 1xNBE322 wrote:Ik was vandaag nog langsgeweest bij de Rabo hier. De automaat gaf aan dat er,
,
en
beschikbaar waren.
Maar toen ik via biljetkeuze €200 probeerde af te halen, kreeg ik niet de mogelijkheid voor 1×![]()
![]()
Deze atm is verdwenen, net zoals de hele bank sinds deze week. Weet niet voor hoelang de bank dicht is.nlspot wrote:De Atm van de Abn Amro bank op het houtplein in Haarlem geeft ook gewoonjes zonder de retailmix te gebruiken. Is dit nieuw? Kreeg bij 40 opnemen 3x
en 2x
.
Ik ben er vandaag nog eens mee gaan spelen en 2 dingen gevonden:MDeen wrote:Rabobank automaten tonen alleen wat er daadwerkelijk in zit. Maar met een verzoek voor € 200 krijg je nooit een keuze van 1x, behalve als dat het enige biljet is wat er nog in zit.
- Met een buitenlandse pas krijg je niet eens de optie "bedrag+biljetten". De automaat kiest zelf maar waar hij zin in heeft
- Voor €200, €230 en €250 krijg je geen optie waar een
Op die manier is het voor mij dus toch onmogelijk om een
Terborg
Rabobank - Walstraat

Doetinchem
ABN Amro - Terborgseweg
(
zijn bestelbaar)
Rabobank - Walstraat
Doetinchem
ABN Amro - Terborgseweg
- vermeer
- Euro-Master

Alle retailmixen zijn bezocht of beter gezegd; Rotterdam en Amsterdam hebben elk 2, daarvan 1 bezocht.
- Henk Draijer
- Euro-Master

Ik ben er net geweest, de retailmix ATM (op het Houtplein) is weer in werking.nlspot wrote:Deze atm is verdwenen, net zoals de hele bank sinds deze week. Weet niet voor hoelang de bank dicht is.nlspot wrote:De Atm van de Abn Amro bank op het houtplein in Haarlem geeft ook gewoonjes zonder de retailmix te gebruiken. Is dit nieuw? Kreeg bij 40 opnemen 3x
en 2x
.
Het is de linkse van de twee ATMs en 24 uur bereikbaar.
Geduld is een schone zaak.
This is me.
My ebtcheck / My nigmm 0.071 / My EBTST)
The international HH:MM:SS list, with a daily update. (If you like it, join in)
This is me.
My ebtcheck / My nigmm 0.071 / My EBTST)
The international HH:MM:SS list, with a daily update. (If you like it, join in)
- MM8_NL
- Euro-Master

Moet altijd nog een keer die kant op. Niet ver weg en toch bijna nooit in Haarlem geweest.Henk Draijer wrote:Ik ben er net geweest, de retailmix ATM (op het Houtplein) is weer in werking.nlspot wrote:Deze atm is verdwenen, net zoals de hele bank sinds deze week. Weet niet voor hoelang de bank dicht is.nlspot wrote:De Atm van de Abn Amro bank op het houtplein in Haarlem geeft ook gewoonjes zonder de retailmix te gebruiken. Is dit nieuw? Kreeg bij 40 opnemen 3x
en 2x
.
Het is de linkse van de twee ATMs en 24 uur bereikbaar.
!@#$%^&*(
of te wel, de rabobank aan de Willem twee Singel in Roermond heeft geen vrije biljetkeuze meer.
Ik verwacht lange rijen als ik binnenkort
ga halen 
of te wel, de rabobank aan de Willem twee Singel in Roermond heeft geen vrije biljetkeuze meer.
Ik verwacht lange rijen als ik binnenkort