pellejä....

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
makewa

pellejä....

Post by makewa »

.... näkyy tännekin eksyneen, ainakin kun katsoo Mielenkiintoiset osumat- osastoa sen 5:sti bongatun setelin kohdalta

sääli, taidanpa heivata
Guest

Post by Guest »

eipä näytä herättävän keskustelua :?:
User avatar
Cinnamon
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1382
Joined: Sat May 08, 2004 4:58 am
Location: Tampere, Finland

Post by Cinnamon »

No näitä valitettavia juttuja sattuu sillointällöin. Moderaattorit onneksi tekevät työnsä.
Näistä on kyllä puhuttu muissa topiceissa jo aiemmin, mutta mielestäni voidaan vaan vaieta kuoliaaksi nämä feikkaajat.
User avatar
avij
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 6176
Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
Location: Helsinki Finland
Contact:

Post by avij »

Feikkiseteleiden moderointi kaikessa hiljaisuudessa lienee paras vaihtoehto, nuo feikkiosumia tehtailevat tyypit kun hakevat teoillaan vain huomiota itselleen, ja sitä tulee mm. forumilla feikkiosumista jutusteltatessa. Ärsyttäväähän tuollainen on, mutta valitettavasti tuollaisia tulee olemaan aina eikä siitä kannata liian paljon hikeentyä.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
User avatar
NikkeT
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 134
Joined: Tue Oct 26, 2004 12:56 am
Location: Helsinki

Post by NikkeT »

Joo, näin kyllä miten sotkuiselta lista näytti illalla.
Aina löytyy pervoja, jotka nauttivat siitä, että saavat kaaosta aikaiseksi :x :(
Onko koskaan harkittu osumalistan moderoimista etukäteen
eikä jälkikäteen? Monella chatti-palstallahan viestejä ei päästetä
koko kansan luettavaksi ennen tarkistamista. Miksei osumalistaakin
voisi päivittää vasta sen jälkeen, kun moderaattori on hyväksynyt
osumat mielenkiintoisiksi?
User avatar
avij
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 6176
Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
Location: Helsinki Finland
Contact:

Post by avij »

En ole kyynikko, mutta kuitenkin ... tuo vain muuttaisi mielipahan luonnetta, tuollaisen muutoksen jälkeen porukka kyselisi että miksei mun osumaani näy listalla vaikka se tuli jo varttitunti sitten.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
User avatar
romppu
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Feb 17, 2004 6:53 pm
Location: Helsinki, Finland

Post by romppu »

Joissakin systeemeissä etukäteismoderointi voidaan määritellä jäsenkohtaisesti. Eli jos täällä onnistuisi, niin voisi pistää nuo pellet tarkkailuluokalle ja antaisi muiden olla rauhassa.
€BT, обязательно...
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”