.... näkyy tännekin eksyneen, ainakin kun katsoo Mielenkiintoiset osumat- osastoa sen 5:sti bongatun setelin kohdalta
sääli, taidanpa heivata
pellejä....
- avij
- Forum Moderator

- Posts: 6176
- Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
- Location: Helsinki Finland
- Contact:
Feikkiseteleiden moderointi kaikessa hiljaisuudessa lienee paras vaihtoehto, nuo feikkiosumia tehtailevat tyypit kun hakevat teoillaan vain huomiota itselleen, ja sitä tulee mm. forumilla feikkiosumista jutusteltatessa. Ärsyttäväähän tuollainen on, mutta valitettavasti tuollaisia tulee olemaan aina eikä siitä kannata liian paljon hikeentyä.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
Joo, näin kyllä miten sotkuiselta lista näytti illalla.
Aina löytyy pervoja, jotka nauttivat siitä, että saavat kaaosta aikaiseksi
Onko koskaan harkittu osumalistan moderoimista etukäteen
eikä jälkikäteen? Monella chatti-palstallahan viestejä ei päästetä
koko kansan luettavaksi ennen tarkistamista. Miksei osumalistaakin
voisi päivittää vasta sen jälkeen, kun moderaattori on hyväksynyt
osumat mielenkiintoisiksi?
Aina löytyy pervoja, jotka nauttivat siitä, että saavat kaaosta aikaiseksi
Onko koskaan harkittu osumalistan moderoimista etukäteen
eikä jälkikäteen? Monella chatti-palstallahan viestejä ei päästetä
koko kansan luettavaksi ennen tarkistamista. Miksei osumalistaakin
voisi päivittää vasta sen jälkeen, kun moderaattori on hyväksynyt
osumat mielenkiintoisiksi?


