Mitä teette työksenne?

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Kalmari
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Kalmari »

Päivitetäänpä omia tietoja sen verran, että nykyään opiskelen Raumalla tradenomiksi. Nyt kesällä olen kolmatta kesää töissä Euran urheilukentällä.
Sonkku
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Sonkku »

En muista olenko tänne kirjoittanut mutta tällä hetkellä olen töissä S-Marketissa kassalla.
*anneli*
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by *anneli* »

Kuten tuolla aiemmin uhosin, valmistuin todella talvella kemistiksi, mutta sen jälkeen olen tehnyt kyllä jotain muuta kuin kemistin hommia. Huhtikuussa olin Lindströmin pesulassa ja tämän kuun olen ollut kurkkupuutarhalla hommissa. Kesä-elokuun sentäs pääsen vähän kemian syrjään kiinni, kun menen Raision tehtaille taas kerran kesätöihin, laborantteja tuuraamaan.

Niin että jos jollakulla on tarjota labra-alan töitä syys-lokakuusta alkaen Turun liepeiltä, niin olen erittäin kiinnostunut :lol: :lol:
Rahaa on ku roskaa ja roska on ku p*skaa ja p*ska ei lopu koskaa!

http://www.anneli81.vuodatus.net
vtt
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by vtt »

*anneli* wrote: Kesä-elokuun sentäs pääsen vähän kemian syrjään kiinni, kun menen Raision tehtaille taas kerran kesätöihin, laborantteja tuuraamaan.

Niin että jos jollakulla on tarjota labra-alan töitä syys-lokakuusta alkaen Turun liepeiltä, niin olen erittäin kiinnostunut :lol: :lol:
Kokeile sen kilpailijaa sielä tulee labraan lisätöitä niin että saattaa olla työvoima tarvekin
Kirjaan setelini vtt the reindeer nickillä koska minusta tuli lapinhullu n. vuonna 2005
hennu
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by hennu »

ihan omia "käyttö"seteleitä tänne olen syöttänyt..otan kavereilta ja tuttavilta ylös numerot jos sattuu muistamaan..
Ewood
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by Ewood »

RAY:lla teen hommia. Täyspotin kassavuorossa on hyvä nakuttaa seteleitä järjestelmään. Vastahan tätä "EBT-uraa" olen aloitellut, mutta kuitenkin. Parin viimeisen työvuoron saldo oli 8 osumaa :)
Luumi
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Luumi »

finnbar wrote:Taksikuski (tuuraaja)/Opiskelija. Taksin suhaaminen tuo kivan lisän EBT-harrastukseen :)
Ja pientä päivitystä tilanteeseen: Tuntuu tuo logistiikan ala vievän mukanaan. Opiskelut opiskeltu Kuopiossa ainakin tältä erää ja muutin kuukausi sitten takaisin Joensuuhun ajamaan taksia.

Samalla vaihtui sijoitus Kuopion listanelosesta => Joensuun kolmanneksitoista, pientä aktiivisuuseroa havaittavissa naapuruskaupungeilla? :D
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 195th (Oct 2025)
Poutsi
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Poutsi »

*anneli* wrote:Kuten tuolla aiemmin uhosin, valmistuin todella talvella kemistiksi, mutta sen jälkeen olen tehnyt kyllä jotain muuta kuin kemistin hommia. Huhtikuussa olin Lindströmin pesulassa
Olin Lindströmillä about 4 vuotta aina välillä osa-aikaisena, ja välillä vakituisena, niin oli pakko tarttua tähän. Teittekö yleensä mitään siellä Turussa, vaikka sinne asennettiin uusi moduuliyksikkö niin me jouduttin tekemään sen jälkeenkin Turun, Hämeenlinnan ja jopa Pietarin keikkoja siellä Espoon Koskelossa. :D
*anneli* wrote: Niin että jos jollakulla on tarjota labra-alan töitä syys-lokakuusta alkaen Turun liepeiltä, niin olen erittäin kiinnostunut :lol: :lol:
En ole aivan varma, mitä labra-ala pitää sisällään, mutta laita ihmeessä Eviralle hakemus, vaikka niillä ei olisi juuri nyt avointa paikkaakaan. Kasvituotannon tarkastusyksikkö löytyy suht koht läheltä Turkua, Loimaalta. Mun käsittääkseni ainakin laborantiksi löytyis paikkaa.
Aina ei voi voittaa :/
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

Aloitan tänään uusissa tehtävissä samaisessa IT-alan yrityksessä, jonka palveluksessa olen ollut viime elokuun maisteriksi valmistumisestani alkaen. Uutena tehtävänä virhehallinnan managerina toimiminen.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
*anneli*
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by *anneli* »

Poutsi wrote:Teittekö yleensä mitään siellä Turussa, vaikka sinne asennettiin uusi moduuliyksikkö niin me jouduttin tekemään sen jälkeenkin Turun, Hämeenlinnan ja jopa Pietarin keikkoja siellä Espoon Koskelossa. :D
Ainakin siellä tuntui olevan kamala kiirus koko ajan :roll: Tuuraajia siellä tarvittiin koko ajan, tuli mieleen että olisikohan ollut yksinkertaisempaa vain palkata lisää vakituisia, kai siinä hommatkin sujuisivat näppärämmin kun ei koko ajan tarvitsisi näyttää uusille ihmisille, että miten hommat pelaavat.

ISR
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by ISR »

Eläkeläisenä elellään Pohjois-Karjalassa. Välillä siinä sivussa pientä tilitoimistojuttuja teen. :P
Dakkus
Euro-Master
Euro-Master

Post by Dakkus »

*anneli* wrote:
Poutsi wrote:Teittekö yleensä mitään siellä Turussa, vaikka sinne asennettiin uusi moduuliyksikkö niin me jouduttin tekemään sen jälkeenkin Turun, Hämeenlinnan ja jopa Pietarin keikkoja siellä Espoon Koskelossa. :D
Ainakin siellä tuntui olevan kamala kiirus koko ajan :roll: Tuuraajia siellä tarvittiin koko ajan, tuli mieleen että olisikohan ollut yksinkertaisempaa vain palkata lisää vakituisia, kai siinä hommatkin sujuisivat näppärämmin kun ei koko ajan tarvitsisi näyttää uusille ihmisille, että miten hommat pelaavat.
Hei, mitä pesit? Poutsi puhuu matoista, pestäänkö tukrussa ehkä muutakin?
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
*anneli*
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by *anneli* »

^Joo, Turussa on mattopesulan yhteydessä myös työvaatepesula ja olin juuri sillä työvaatepuolella.

Työkokemukseni perusteella haluan sanoa kaikille: TYHJÄTKÄÄ TASKUT ennenkuin laitatte työvaatteenne pyykkiin :evil: Tai jos jotain sinne taskuun täytyy jättää, niin jättäkää kolikoita :wink: Ne piristävät kyllä pyykkärin päivää, toisin kuin nuhjaantuneet paperitollot, käytetyt korvatulpat tai levahtaneet kuulakärkikynät / tussit. Joo, kyllä siellä pyykkejä lajitellessa taskutkin pikaisesti kokeillaan, ennenkuin vaate menee koneeseen, mutta ei siellä aika riitä kaikkien haalarintaskujen perinpohjaiseen tonkimiseen.

Schaza
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Schaza »

Heh, melkein 4 vuotta kun edellisen kerran tähän ketjuun viestin laitoin... ei edelleenkään ole montaa seteliä lisättäväksi, mutta jokunen silloin tällöin.

Btw, tällä hetkellä trukin kuljettaja...
www: Rahat, postimerkit, wanhat esineet, paikkakuntahistoria, yms...
www: Coins, stamps, old stuff, local history, etc...
Femppa
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Femppa »

Tervetuloa loma-asuntomessuille Reposaareen ;)
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”