Mitä teette työksenne?
- *anneli*
- Euro-Expert in Training

Kuten tuolla aiemmin uhosin, valmistuin todella talvella kemistiksi, mutta sen jälkeen olen tehnyt kyllä jotain muuta kuin kemistin hommia. Huhtikuussa olin Lindströmin pesulassa ja tämän kuun olen ollut kurkkupuutarhalla hommissa. Kesä-elokuun sentäs pääsen vähän kemian syrjään kiinni, kun menen Raision tehtaille taas kerran kesätöihin, laborantteja tuuraamaan.
Niin että jos jollakulla on tarjota labra-alan töitä syys-lokakuusta alkaen Turun liepeiltä, niin olen erittäin kiinnostunut

Niin että jos jollakulla on tarjota labra-alan töitä syys-lokakuusta alkaen Turun liepeiltä, niin olen erittäin kiinnostunut
Kokeile sen kilpailijaa sielä tulee labraan lisätöitä niin että saattaa olla työvoima tarvekin*anneli* wrote: Kesä-elokuun sentäs pääsen vähän kemian syrjään kiinni, kun menen Raision tehtaille taas kerran kesätöihin, laborantteja tuuraamaan.
Niin että jos jollakulla on tarjota labra-alan töitä syys-lokakuusta alkaen Turun liepeiltä, niin olen erittäin kiinnostunut![]()
Kirjaan setelini vtt the reindeer nickillä koska minusta tuli lapinhullu n. vuonna 2005
- Luumi
- Forum Moderator

Ja pientä päivitystä tilanteeseen: Tuntuu tuo logistiikan ala vievän mukanaan. Opiskelut opiskeltu Kuopiossa ainakin tältä erää ja muutin kuukausi sitten takaisin Joensuuhun ajamaan taksia.finnbar wrote:Taksikuski (tuuraaja)/Opiskelija. Taksin suhaaminen tuo kivan lisän EBT-harrastukseen
Samalla vaihtui sijoitus Kuopion listanelosesta => Joensuun kolmanneksitoista, pientä aktiivisuuseroa havaittavissa naapuruskaupungeilla?
Finnish forum moderator
Support team member
Finnish 16th / International 195th (Oct 2025)
Support team member
Finnish 16th / International 195th (Oct 2025)
- Poutsi
- Forum Moderator

Olin Lindströmillä about 4 vuotta aina välillä osa-aikaisena, ja välillä vakituisena, niin oli pakko tarttua tähän. Teittekö yleensä mitään siellä Turussa, vaikka sinne asennettiin uusi moduuliyksikkö niin me jouduttin tekemään sen jälkeenkin Turun, Hämeenlinnan ja jopa Pietarin keikkoja siellä Espoon Koskelossa.*anneli* wrote:Kuten tuolla aiemmin uhosin, valmistuin todella talvella kemistiksi, mutta sen jälkeen olen tehnyt kyllä jotain muuta kuin kemistin hommia. Huhtikuussa olin Lindströmin pesulassa
En ole aivan varma, mitä labra-ala pitää sisällään, mutta laita ihmeessä Eviralle hakemus, vaikka niillä ei olisi juuri nyt avointa paikkaakaan. Kasvituotannon tarkastusyksikkö löytyy suht koht läheltä Turkua, Loimaalta. Mun käsittääkseni ainakin laborantiksi löytyis paikkaa.*anneli* wrote: Niin että jos jollakulla on tarjota labra-alan töitä syys-lokakuusta alkaen Turun liepeiltä, niin olen erittäin kiinnostunut![]()
Aina ei voi voittaa :/
Aloitan tänään uusissa tehtävissä samaisessa IT-alan yrityksessä, jonka palveluksessa olen ollut viime elokuun maisteriksi valmistumisestani alkaen. Uutena tehtävänä virhehallinnan managerina toimiminen.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
- *anneli*

Ainakin siellä tuntui olevan kamala kiirus koko ajanPoutsi wrote:Teittekö yleensä mitään siellä Turussa, vaikka sinne asennettiin uusi moduuliyksikkö niin me jouduttin tekemään sen jälkeenkin Turun, Hämeenlinnan ja jopa Pietarin keikkoja siellä Espoon Koskelossa.
- Dakkus
- Euro-Master

Hei, mitä pesit? Poutsi puhuu matoista, pestäänkö tukrussa ehkä muutakin?*anneli* wrote:Ainakin siellä tuntui olevan kamala kiirus koko ajanPoutsi wrote:Teittekö yleensä mitään siellä Turussa, vaikka sinne asennettiin uusi moduuliyksikkö niin me jouduttin tekemään sen jälkeenkin Turun, Hämeenlinnan ja jopa Pietarin keikkoja siellä Espoon Koskelossa.Tuuraajia siellä tarvittiin koko ajan, tuli mieleen että olisikohan ollut yksinkertaisempaa vain palkata lisää vakituisia, kai siinä hommatkin sujuisivat näppärämmin kun ei koko ajan tarvitsisi näyttää uusille ihmisille, että miten hommat pelaavat.
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
- *anneli*

^Joo, Turussa on mattopesulan yhteydessä myös työvaatepesula ja olin juuri sillä työvaatepuolella.
Työkokemukseni perusteella haluan sanoa kaikille: TYHJÄTKÄÄ TASKUT ennenkuin laitatte työvaatteenne pyykkiin
Tai jos jotain sinne taskuun täytyy jättää, niin jättäkää kolikoita
Ne piristävät kyllä pyykkärin päivää, toisin kuin nuhjaantuneet paperitollot, käytetyt korvatulpat tai levahtaneet kuulakärkikynät / tussit. Joo, kyllä siellä pyykkejä lajitellessa taskutkin pikaisesti kokeillaan, ennenkuin vaate menee koneeseen, mutta ei siellä aika riitä kaikkien haalarintaskujen perinpohjaiseen tonkimiseen.
Työkokemukseni perusteella haluan sanoa kaikille: TYHJÄTKÄÄ TASKUT ennenkuin laitatte työvaatteenne pyykkiin
Heh, melkein 4 vuotta kun edellisen kerran tähän ketjuun viestin laitoin... ei edelleenkään ole montaa seteliä lisättäväksi, mutta jokunen silloin tällöin.
Btw, tällä hetkellä trukin kuljettaja...
Btw, tällä hetkellä trukin kuljettaja...
www: Rahat, postimerkit, wanhat esineet, paikkakuntahistoria, yms...
www: Coins, stamps, old stuff, local history, etc...
www: Coins, stamps, old stuff, local history, etc...