Zakelijk i.p.v. naar de consument
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- Ralf
- Euro-Master
Ik denk dat je baas er niet echt een probleem van gaat maken als je biljetten ervan invoerd hoor.
Als je het niet zeker weet kan je het altijd vragen. Hetgene wat hij zou zeggen is denk ik dat het wel mag en hou zou je denk ik ook wel een beetje uitlachen zoals meer mensen doen die er niks vanaf weten.
Als je het niet zeker weet kan je het altijd vragen. Hetgene wat hij zou zeggen is denk ik dat het wel mag en hou zou je denk ik ook wel een beetje uitlachen zoals meer mensen doen die er niks vanaf weten.
Blueman wrote:Wat je dan wel krijgt:
mensen pinnen, voeren in, gaan cdtje/dvdtje/? kopen, verkoper voert ook in, niet interessante hit!
maar moet wel zeggen dat ik het concept wel geinig vind hoor
kom misschien beetje negatief over maar hoe meer mensen besmet raken met het EBT virus, hoe beter
Dat zat ik ook te denken,
maar misschien zou je vlak voor sluitingstijd een praatje beginnen met de werknemer van de winkel achter de kassa. Of hij/zij die biljetten wilt invoeren. Misschien krijg je hem/haar wel zover dat jijzelf de biljetten mag noteren.
(edit: spellingsfout verbeterd die anders misschien verwarring opbrengt)
Last edited by Fons on Tue Mar 23, 2004 10:52 pm, edited 1 time in total.
Ralf wrote:Ik ken die mensen van de friettent hier best goed kom al 4 jaar (zo lang zitten ze er) elke week op woensdag er langs en maak dan altijd een praatje. Als het een keer niet druk is en ik ga s middags dan ga ik het misschien wel een keer vragen of ik er wat op mag schrijven.
doen doen doen!!!!
- Sneakster
- Euro-Master
De vorige bedrijfsleider van mijn snookercafe wist van deze vreemde hobby, hij trok wel eens een paar keer de hele inhoud van de kassa tevoorschijn ( en ook wel de inhoud van zijn portefeuille) die ik dan kon opschrijven, tot ik er vierkante ogen van kreeg! Gek genoeg is nog niet 1 van al die biljetten ooit teruggemeld tot nu toeRalf wrote:Ik ken die mensen van de friettent hier best goed kom al 4 jaar (zo lang zitten ze er) elke week op woensdag er langs en maak dan altijd een praatje. Als het een keer niet druk is en ik ga s middags dan ga ik het misschien wel een keer vragen of ik er wat op mag schrijven.

- Sneakster
- Euro-Master
bhoeyb wrote:Meer dan een jaar geleden vroeg ik ook eens op mijn 'FG'plekje naar het kassageld ... als je zo toevallig een andere gek tegen het lijf loopt, zie je wat dat kan veroorzaken...
ZUCHT.....

Ik heb ook diverse bevriende winkeliers en eigenaren van zaken aangesproken. Ik stelde voor om hun kassa-geld met mij om te ruilen.
Eerst wordt je wel heel vreemd aangekeken en verdacht van wisselpraktijken met vals geld maar als er dan een hit valt, worden ze steeds enthousiaster.
Nu zijn we met een groepje enthousiaste mensen, zoals de bakker, de melkboer, de benzinepomphouder en de eigenaar(res) van een bar/restaurant.
Ook de meiden op kantoor doen erg hun best. Vriendinnen storten en pinnen er op los. Zelfs mijn moeder komt trouw haar biljetjes bij mij omruilen.
Wat een bosje bloemen per hit al kan doen.
We zijn van plan gezamelijk te gaan eten als we de top tien ooit halen en geloof maar dat we dan lol hebben.
Dus je ziet je sociale leven gaat er met EBT ook nog op vooruit.
En dat alles dankzij zoon Bunny die me op deze site attendeerde.
Eerst wordt je wel heel vreemd aangekeken en verdacht van wisselpraktijken met vals geld maar als er dan een hit valt, worden ze steeds enthousiaster.
Nu zijn we met een groepje enthousiaste mensen, zoals de bakker, de melkboer, de benzinepomphouder en de eigenaar(res) van een bar/restaurant.
Ook de meiden op kantoor doen erg hun best. Vriendinnen storten en pinnen er op los. Zelfs mijn moeder komt trouw haar biljetjes bij mij omruilen.
Wat een bosje bloemen per hit al kan doen.
We zijn van plan gezamelijk te gaan eten als we de top tien ooit halen en geloof maar dat we dan lol hebben.
Dus je ziet je sociale leven gaat er met EBT ook nog op vooruit.

En dat alles dankzij zoon Bunny die me op deze site attendeerde.