Zakelijk i.p.v. naar de consument

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

€€F
Euro-Master
Euro-Master

Zakelijk i.p.v. naar de consument

Post by €€F »

We proberen via fora , kranten etc. veel consumenten op EBT te krijgen.. is ook goed , maar ik heb hetvolgende idee.

Ik ga winkels en winkelketens benaderen (ben zelf ondernemer , bloed kruipt waar het niet gaaan kan..) .

Denk bv. aan een Free Record Shop / McDonalds. Maar ook de gewone ondernemer op de hoek.

Als zij zich (als keten of per winkel aanmelden) zullen EBT'ers wellicht sneller een McDrive binnen scheuren dan een andere hamburgerketen. Of eerder een CD kopen bij Free Record Shop als bij bv Music Store. Dus dat trekt voor deze ondernemer(sgroep) extra omzet aan !

SVP ; niet iedereen nu dit gaan doen (dat komt dan uiteraard ongeorganiseerd over) ; ik wil er wel tijd in steken (met af en toe een buitenlands forumpje of chatbox om mijn referer lijst zo europees mogelijk te maken).

Stel dat een organisatie besluit zich aan te melden en per winkel dagelijks na winkelsluiting per winkel 10 biljetten in te voeren.
Bij 300 McDonalds zijn dat wekelijks 300x7x10 = 21000 biljetjes per week.

Voordat ik ga starten open ik eerst ff dit forum , kan iedereen ff aanvullende ideetjes spuien. Om tot een zo goed en compleet mogelijk concept te komen.

Ik kom dan tot een standaard mail tekst en ga georganiseerd winkels benaderen per e-mail.

FVS
If you can't solve it it's not a problem..

my stats
Chiel
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Chiel »

Ik weet eerlijkgezegd niet of het wel interessant is voor winkelketens. Er moet dan weer iemand gezocht worden die in elk filiaal die taak op zich neemt. En ik weet niet of ze geloven dat ze er echt op vooruitgaan. EBT'ers vormen niet echt een bekende en beproefde doelgroep...

Ik wil je plan niet afkraken, ik vind het een nobel streven om op allerlei manieren zoveel mogelijk biljetten geregistreerd te krijgen. Maar ik betwijfel of bedrijven ervoor warmlopen, het is IMO toch meer iets voor individuen.
Money in hand, that´s buying / Penger i hånden, det er kjøp --- Erlend Loe
Blueman
Euro-Master
Euro-Master

Post by Blueman »

Wat wil je nou gaan doen?
bv Free Record Shop Helmond benaderen en vragen of hun zich niet willen inschrijven ?

of hoe moet ik het zien?
Blue is the color that makes people wild!
Blueman
Euro-Master
Euro-Master

Post by Blueman »

Chiel wrote:Ik weet eerlijkgezegd niet of het wel interessant is voor winkelketens. Er moet dan weer iemand gezocht worden die in elk filiaal die taak op zich neemt. En ik weet niet of ze geloven dat ze er echt op vooruitgaan. EBT'ers vormen niet echt een bekende en beproefde doelgroep...
Ze gaan geen mensen aannemen voor mensen dat in te laten voeren.
Wat wel kan is kijken of er een fanatiekeling bijzit die dit in tijden doet dat het rustig is!
Chiel
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Chiel »

Ik bedoelde ook eigenlijk dat dit voor winkelmedewerkers neerkomt op wéér een extra ding dat gedaan moet worden, ik denk inderdaad ook niet dat er iemand voor ingehuurd wordt. Maar ik denk niet dat ze zich naast het vele werk dat ze al hebben ook nog eens hiermee bezig te houden.
Money in hand, that´s buying / Penger i hånden, det er kjøp --- Erlend Loe
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

Je kan maar proberen!
Succes ...
tinka
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by tinka »

Chiel wrote:Ik bedoelde ook eigenlijk dat dit voor winkelmedewerkers neerkomt op wéér een extra ding dat gedaan moet worden, ik denk inderdaad ook niet dat er iemand voor ingehuurd wordt. Maar ik denk niet dat ze zich naast het vele werk dat ze al hebben ook nog eens hiermee bezig te houden.
hoeveel mensen die grote invoerders zijn (nou ja ,groot, neem een 50 biljetten per dag ) werken niet in een winkel?
ik onderandere en dit gaat nog redelijk samen, ik doe het dan ook in mijn vrije tijd.Als het hem nou lukken om 1 of meerdere personen ermee aan te spreken en als dit dan via via word verspreid naar andere vestigingen, dan kun je er inderdaad een groot potentieel invoerders bijkrijgen, maar zoals alles is dit af te wachten tot het daadwerkelijk wordt geprobeert
click me please, im saving points for a IPod
http://www.ipodvoorniks.nl/?page=clicks&ref=7801
€€F
Euro-Master
Euro-Master

economie

Post by €€F »

In veel winkels in sprake van een wat zwakkere economie !
Dus elke extra trek naar de winkel kan interessant zijn.
Elke vorm van vrije reclame ook.
Daarnaast ; doordat het rustiger is in winkels, kun je ipv weer de schappen schoon te maken , eens iets anders doen.

Tevens ; als je 20 winkels benadert , moet je het niet hebben van de 18 die het niet doen , maar hopen op 2 die er wel wat in zien.

It's called positive thinking.

my stats
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Ik bekijk het eigenlijk dubbel.
Aan de ene kant hoe meer biljetten hoe beter.
Maar aan de andere kant dan komen er denk ik wel meer ''valse'' hits.

ps ik denk ook niet dat winkels zin hebben om alles in te gaan voeren.
Het kost veel tijd en voor hun is tijd geld. Of de winkel eigenaar moet het zo leuk vinden dat hij het als hobby doet
€€F
Euro-Master
Euro-Master

HITS

Post by €€F »

Tsja ; voor valse hits... daar moet gewoon 1 controleur op zitten , die bv. dit soort hits uit de lijst wist ;
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... id=2031898
is hun 2e gemeenschappelijke hit op 2 hits , en zijn op gelijke dag aangemeld.

En voor wat betreft de winkeliers ; we moeten het hebben van zij die wel invoeren en meedoen. Niet geschoten is altijd mis.

my stats
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Re: HITS

Post by bhoeyb »

FotoVideoStore wrote: En voor wat betreft de winkeliers ; we moeten het hebben van zij die wel invoeren en meedoen. Niet geschoten is altijd mis.
Idd, en ik ben van de week toevallig bij een winkel geweest en die kassierster stond zich ocharme dood te vervelen ... als die nu eens mee zou doen met EBT :roll: ...
€€F
Euro-Master
Euro-Master

winkeliers

Post by €€F »

precies..

better a EBT life than no life..

:P

my stats
Blueman
Euro-Master
Euro-Master

Re: HITS

Post by Blueman »

bhoeyb wrote: Idd, en ik ben van de week toevallig bij een winkel geweest en die kassierster stond zich ocharme dood te vervelen ... als die nu eens mee zou doen met EBT :roll: ...
Wat misschien ook tegen zal spreken is het feit dat het gaat om geld van de baas.
dat je niet zomaar in durft te voeren omdat het misschien niet mag en je het stom vind om te vragen.
€€F
Euro-Master
Euro-Master

geld van de baas

Post by €€F »

Het interesse van de baas moet hem erin liggen , dat hij een gebruikersnaam heeft zoals ;

Free Record Shop Almelo

waarbij dus almeloers die aan EBT meedoen hun CD's kopen bij deze winkel.

Dan geeft de baas dus zijn personeel opdracht een aantal biljetten per dag an te melden, als publicity zeg maar..

my stats
Blueman
Euro-Master
Euro-Master

Post by Blueman »

Wat je dan wel krijgt:
mensen pinnen, voeren in, gaan cdtje/dvdtje/? kopen, verkoper voert ook in, niet interessante hit!
maar moet wel zeggen dat ik het concept wel geinig vind hoor :)
kom misschien beetje negatief over maar hoe meer mensen besmet raken met het EBT virus, hoe beter :)
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”