Mitä teette työksenne?

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

Esko&Keaw wrote:Ruvetaan jo tietyissä pankeissa ihmetteleen vaihtamista. Täytyy kai vaihtaa konttoria ettei ruveta perimään palvelumaksua.
Kohta kaks kuukautta mukana ja yli 1000 seteliä kirjattu. :roll:
Joensuussa ne on olleet aika rentoja. Kyllä ne mut tuntee kaikissa pankeissa, mutta eivät ole koskaan maksuista puhuneet. Joskus kyselevät vielä "että tähän ei tuu millekään yritykselle" ja sitten vaihtavat. Hyvin toimii.

Kuopion Sampossa olivat maanantaina tiukkoja. Oli siinä ja siinä että viitsivät vaihtaa "kun ei ollut pankin asiakas". Onnistuin silti. :twisted:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
soilian
Euro-Master
Euro-Master

Re: mitä teette työksenne?

Post by soilian »

Ajattele niin että jos joku maksaa 20 e setelillä, että vaihdat sen omaan 20 e seteliis, sitte kirjaat sen setelin ja vaihdat takas. Nyt kirjasit oman setelis :D[/quote]

Hehe :D Olisi siinä työnantajalla ihmettelemistä, kun pyöritän sitä kaksikymppistä muutaman sata kertaa päivässä edes takaisin.
ziu
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by ziu »

aika untuvikkona nyt käyskentelen täälä alkutaipaleilla mutta silti ajattelin ottaa osaa tähän keskusteluun..
itse olen myös ihan vain opiskelija.. kirjaan seteleitä jos muistan..
yleensä vain ne setelit ovat jo paremmassa hallussa kun tämän paikan muistan.. :mrgreen:
monet näkee selvästi vaivaa saadakseen rikottua omia ennätyksiään ja rajojaan..
eihän siinä mitään..
mutta itse tuskin vain tätä paikkaa varten lähtisin rahaa esim. vaihtamaan..
Hyvis
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Hyvis »

Klazu wrote: Kuopion Sampossa olivat maanantaina tiukkoja. Oli siinä ja siinä että viitsivät vaihtaa "kun ei ollut pankin asiakas". Onnistuin silti. :twisted:
vois joskus kokeilla sanoa, että olen teidän entinen asiakas :idea:
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä....
Aaron
Euro-Master
Euro-Master

Post by Aaron »

Olen ammatiltani dieselingenjööri enkä pääse työn puolesta kirjailemaan seteleitä. Kaikki rahat ovat omia, mutta vaihtelen niitä silloin tällöin edestakaisin.
Kedvenc állatam a hörcsög; ha rálépek, szörcsög.
thel
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by thel »

Ammatiltani kultaseppä, toimenkuvaltani toistaiseksi koti-isä. Kumpikaan ei valitettavasti mahdollista pääsyä seteleihin käsiksi..

Muutamassa vuodessa muutosta vain hieman: Ammatiltani edelleen kultaseppä, toimenkuvana luottamustehtävät sekä kultasepäntyöt.
Lisäksi uudehko kihlattu joka toimii samalla vastasyntyneen toisen lapseni äitinä. kyseisestä syystä minulle kertyy kuitteja setelitietoineen ajoittain.
Last edited by thel on Wed Jun 03, 2009 10:58 pm, edited 1 time in total.
psych3
Euro-Master
Euro-Master

Post by psych3 »

Hyvis wrote:
Klazu wrote: Kuopion Sampossa olivat maanantaina tiukkoja. Oli siinä ja siinä että viitsivät vaihtaa "kun ei ollut pankin asiakas". Onnistuin silti. :twisted:
vois joskus kokeilla sanoa, että olen teidän entinen asiakas :idea:

No tuo tuskin ainakaan helpottas tilannetta :D
arto
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by arto »

Klazu wrote:Kuopion Sampossa olivat maanantaina tiukkoja. Oli siinä ja siinä että viitsivät vaihtaa "kun ei ollut pankin asiakas". Onnistuin silti. :twisted:
Kyllä ne nykyään Kuopion molemmissa Sammon kontoreissa vaihtaa seteleitä ihan mukisematta. Yhdenkin kerran vaihdoin Puijonkadun konttorissa 900 vitosiksi. Keräsivät kaikkien kassojen vitoset nippuun ja sain vaihdettua. Eivät ole kyselleet olenko asiakas.
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

arto wrote:Kyllä ne nykyään Kuopion molemmissa Sammon kontoreissa vaihtaa seteleitä ihan mukisematta. Yhdenkin kerran vaihdoin Puijonkadun konttorissa 900 vitosiksi. Keräsivät kaikkien kassojen vitoset nippuun ja sain vaihdettua. Eivät ole kyselleet olenko asiakas.
Voipi olla, että oli vain sellainen asiakaspalvelija juuri silloin. Kerranhan vain olen siellä (ehtinyt) käynyt. Eli varmasti asia uudelleen punnitaan, jos sinne suunnalle on asiaa. :wink:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Prynde
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Prynde »

ite olen töissä alihankintafirmassa vai mikä mahtaa olla se hieno nimi tuommoselle puljulle... työkeskus se on lähinnä ja palkka heikommanpuoleinen... rahaa mitä pyöritän on hyvin harvoin yli 700e ollut viimeaikoina, yleisemmin vähän päälle 500e mutta silti sain viime kuussa syötettyä 746 seteliä, siinäkin olisi 100 enemmän mutta kun osuuspankki kieltäytyi vaihtamasta vedoten siihen ettei minulla ole tiliä osuuspankissa :(
Venlis
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Venlis »

Leffavuokraus liikkeessähän myö oon asiakkaiden seteleitä kirjaamassa :)

Pankeissa en ole vielä niin ahnaasti käynyt setelinippuja vaihtamassa kun avokkini enkä tiedä tarttuuko se tauti minuunkin...
JiiPee72
Euro-Master
Euro-Master

Post by JiiPee72 »

Minä ole työtön puuseppä. Joten ei tässä pääse suuria rahamääriä kuukaudessa kirjaamaan.
Pankeissa tulee aina silloin tällöin käytyä vaihtamassa jokunen euro.
_marianne_
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by _marianne_ »

Koulutukseltani olen restonomi, mutta olen tehnyt assarin töitä vuodesta 1999. Toimenkuvani ei todellakaan ole sellainen kuin siinä torstaisin tulevassa TV-ohjelmassa on :lol:
anteboy
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by anteboy »

Mekaanisen metsäteollisuuden laitosmies,eli suomennettuna sahalla remonttiukkelina
Nam Som
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Nam Som »

Varsinaisesti olen vakuutus-ja sijoituskonsultti mutta vuokraan myös liiketiloja sekä ravintolalaitteita. Parin viime kuukauden aikana tosin yksi toimipiste ollut omalla firmalla mutta sekin loppuu parin viikon päästä kun uusi vuokralainen alottaa. Mielestäni oman firman rahat on melkeen kun omia ja ne voi kirjata. Tosin pankistakin on kiva sillon tällön nostaa tililtä jokunen seteli kiertoon. :?
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”