Minä meinasin lähinnä mallia, jossa osuman saaja kirjaa osuman huomaamisen jälkeen tuoreeltaan siihen kommentit. Setelin ensimmäiselle syöttäjällehän tästä ei olisi apua, sillä eihän hän voi muistaa. Mutta tämä takaisi ainakin 2. kirjaajalta eteenpäin hyvän kommentoinnin.vanska wrote:Minusta tuolla mahdollisuudella kommenttikentän muokkaamiseen jälkikäteen ei saavuteta mitään hyötyä. Vaikka tulisikin osuma, niin tuskin kukaan muistaa tai viitsii syöttää mitään lisätietoja seteleistä siihen. Se osuma voi kuitenkin tulla jopa kuukausien tai ehkäpä vuosien päästä, jos jaksaa touhuta EBT:n parissa niin pitkään. Itse en ainakaan muista mistä kaupasta tai paikasta olen seteleitäni saanut ja milloin. Varsinkin jos liikkuu laajalla alueella.
Väärä lyhyt koodi
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Divine wrote:Jos käyttäjiä päästettäisiin editoimaan seteleidensä tietoja, olisi ehkä parempi, että editointioikeus olisi voimassa vain pari tuntia setelin syöttämisestä. Ehkä jopa vain 30 minuuttia. Yleensähän virhenäppäilyt ja typot huomataan heti, kun on painettu send, submit tai OK -nappulaa, joten aikarajoitus editointimahdollisuudelle vähentäisi jälkeenpäin mahdollisesti tapahtuvaa osumien korjailua 'mielenkiintoisemmaksi' esim. syöttöpaikkaa muuttamalla.
Molemmat ideat ovat mielestäni vallan mainioita! Jotenkin se submit-nappulan painaminen vasta käynnistää aivotoiminnan. Vaikka minulla onkin tapana pistää aina jotakin kommenttia, niin olisi kiva osuman kohdalla lisätä mahdollisimman tarkat, vähemmän kryptiset kommentit.Klazu wrote:Lisäksi kannatan vakaasti yllä esittämääni mahdollisuutta editoida osumasetelin kommenttia heti osuman jälkeen. Tällainen ilmoitus takaisi varmasti paljon osumia varustettuna kommenteilla (--> lisää kiinnostavuutta kaikille), sillä nykyisinhän nuo jää monelta kirjaamatta koska ei kaikkiin jaksa naputtaa ja osumasetelin tietää vasta lähettämisen jälkeen.
Osoite on contact@eurobilltracker.com
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
Postcrossing
- Fundamental
- Euro-Master

- Puuha
- Euro-Expert in Training

Voihan tuohon virhe näpyttelyyn liittyen laittaa eston että jokaista 50, 100 tai 250 kpl seteleitä saisi tulla vaikka yksi tai kaksi virhettä jotka saa korjattua itse. lisäksihän voidaan myös lisätä raja että vuodessa voisi korjata 50:n setelin tiedot. Tällä metotilla ei ainakaan väärinkäyttäjät pääsisi rellestämään.
Toteuttaminen käsittääkseni ole php:llä mitenkään ongelmallinen?
Toteuttaminen käsittääkseni ole php:llä mitenkään ongelmallinen?
http://alstuttu.org/foorumi/index.php?t ... auttaa.55/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Puuha
- Euro-Expert in Training

on tässäkin tapauksessa pieni virhe päässyt syntymään. on ilmeisesti tarkoitettu joko K tai L pilkun sijaan. virhe?
edit: vai olenko vain vainoharhainen?
edit: vai olenko vain vainoharhainen?
http://alstuttu.org/foorumi/index.php?t ... auttaa.55/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mulla oli tuossa pari päivää sitten yksi 20e seteli, josta kirjoitin koodit paperille. Pitkän koodin olin kuitenkin kirjannut väärin. Setelissä oli oransseja tahroja. Jos joku tunnistaa setelin kuvauksen niin kerro ihmeessä vaikka privana...
My EBT statistics.
- silverarrow
- Euro-Newbie