Varoitus!!

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

Salossa ei tosiaankaan vakkareita ole, mutta satunnaisesti itsekin ennätän siellä käymään (tyyliin kerran parissa-kolmessa kuukaudessa). Salossahan on todella hyvin pankkeja (kuten palvelujakin) kaupungin pieneen kokoon nähden. Siellähän on keskustassa Aktia, Osuuspankki, Sampo, Nordea ja onkos se yksi Paikallisosuuspankkeja. Ja kait Handelsbankenkin, eli kaikki ketjut edustettuina. Lisäksi Halikon Prismalla on Osuuspankki hyvin lähellä, samoin koko lähiseudussa. Eli eikun vaan sinne kylvämään. Kyselen itse sinulta vinkkejä, jos/kun taas joskus käyn siellä seudulla. :wink:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Henriika
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Henriika »

Kiitos kaikille toivotuksista ja neuvoista.
Olen jo löytänyt tärkeimmät paikat, eli pankit sekä Täyspotin. Tottuneena tälläiseen täysmiinotettuun kaupunkiin kuin Turkuun, tuollainen neitseellinen paikka on kiinnostava.

;)
MasterOfPuppets
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by MasterOfPuppets »

Tunnen vastuuni ja ilmoitan nyt jättäneeni Saloon ja Halikkoon joskus huhtikuussa sellaset 1200 kpl vitosia. Tuskinpa niitä enää paljoa jäljellä ole. Mutta vasta kokeilemallahan sen tietää... :wink: Niitä jätin Halikon Nordeaan ja Salossa Nordeaan, OP:hen ja SP:hen. Toivottavasti ovat lähteneet kiertoon, Henriika ei välttämättä viitsisi katsella turkulaisia miinoja Salossa asti :)
Your life burns faster ... with EBT
Sandraki
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Sandraki »

Ma kavin just viikko sitten "tyhjentamassa"
Halikon Nordeaa vitosista...
Muutama nippu niita on viela kirjaamatta,
ei ole viela ainakaan osunut...
arto
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by arto »

Huom! bin Lauri Œ, pejole, MasterOfPuppets ym.

Seikkailen ensi viikolla Turun seudulla. Jos sielläpäin on jotain varottavaa, niin ilmoitelkaa PM:llä perjantaihin mennessä.
arto
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by arto »

Nyt on suuri vaara saada osuma Ahvennanmaalta. Osumasade alkaa tuota pikaa (toivottavasti on niitä osumia!!) ja jatkunee alkuyön tunneille! Seteleitä tarttui mukaan vajaat 800 kappaletta.
Petri6
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Petri6 »

arto wrote:Nyt on suuri vaara saada osuma Ahvennanmaalta. Osumasade alkaa tuota pikaa (toivottavasti on niitä osumia!!) ja jatkunee alkuyön tunneille! Seteleitä tarttui mukaan vajaat 800 kappaletta.
Ja mä kun just meinasin et vois lähteä päiväks Maarianhaminaan. :D
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

Jotenkin tuntuu, että ebtaajat suunnittelevat matkojaan vain tämän harrastuksen takia. Ja kauhealla tahdilla. Moni on tehnyt Lapin kierroksen ja Affenanmaakin on aika monella kaluttu. Tavallaan tylsää, kun haetaan kaikki eksoottiset paikat itse, mutta onhan se tietysti ohittamaton tilaisuus kun kerta matkalla on. Tahtoo kans... 8)
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Bird
Euro-Master
Euro-Master

Post by Bird »

arto wrote:Nyt on suuri vaara saada osuma Ahvennanmaalta. Osumasade alkaa tuota pikaa (toivottavasti on niitä osumia!!) ja jatkunee alkuyön tunneille! Seteleitä tarttui mukaan vajaat 800 kappaletta.
Mukavastihan niitä osumia näytti tulevan. Mutta Ålands skärgård -seutukunta jäi kuitenkin ilmeisesti saamatta, vaikka Vårdöstä näytit yöllä syöttelevänkin? Vårdöhän on ainoa tuon seutukunnan kunnista, joka on vain tavan lossimatkan takana Ahvenanmaan pääsaarelta katsottuna, mutta tuliko reissulla käytyä myös ulkosaariston kunnissa? :)
PietiPekka
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by PietiPekka »

Kohta lähtee nivaska vitosia ja kymppejä pankkiin. Silloin on miinavaara olemassa Oulussa. Tarkempaa tietoa PM:llä.
arto
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by arto »

@Petri6: Meinasit sä ett ite oot lähdös vai et mä menisin?

Kävin muuten tänään 8 km päässä "kotikylästästäsi". En valitettavasti ehtinyt siellä pyörähtämään, kun se ei ollut fakiiri kuntakaan.

@Bird: Joo! Ei tullut Vårdöstä osumia, mutta ne on levitelty Turun lähiympäristöön odottamaan löytäjäänsä. Huolimatta Maarianhaminan vajaasta kolmestasadasta setelistä, ei sieltäkään tullut yhtään osumaan. Joten sain vain yhden Ahvenanmaan seutukunnista peräti kymmenellä osumalla. Muualla ulkosaaristossa en käynyt.
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

Toivottavasti ovat levitetty tehokkaasti. Ettei lauri astu heti kohta miinaan... MasterOfPuppets voi kanssa astua miinaan, mutta se on hänen tapauksessaan tellu pankkimiinan sijaan... :wink:
Petri6
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Petri6 »

arto wrote:@Petri6: Meinasit sä ett ite oot lähdös vai et mä menisin?
Kävin muuten tänään 8 km päässä "kotikylästästäsi". En valitettavasti ehtinyt siellä pyörähtämään, kun se ei ollut fakiiri kuntakaan.
Meinasin siis itse käydä tässä joku päivä. Tämä on kuitenkin vielä täysin ajatuksen asteella. Huomasin myös noista osumista, että olet seudulla ollut. Sinänsä hassua, että itse kävin tänään myös (ei-ebtmielessä) Merimaskussa, Rymättylässä ja Mietoisissa. Kuuden aikoihin olin Mietoisten Matkavirvokkeessa kokiksella. :)
bin Lauri Œ
Euro-Master
Euro-Master

Post by bin Lauri Œ »

Klazu wrote:Toivottavasti ovat levitetty tehokkaasti. Ettei lauri astu heti kohta miinaan...
Joo. Ja jos on ohitettu nuo lukuisat turun alueen dumppauspankit, niin sitten PM:ää, koska alkuviikosta haen taas suunnattoman kasan vitosia ja kymppejä, kun lähden lakkasoita ja "pankkikorpia" kiertämään.
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

Sinulla varmaan "suunnaton" sana saa uuden merkityksen. En minä joskus ehkä 500 seteliä kerrallani käsissäni pitänyt semmoisia edes ymmärrä... :roll:

Kuvia olis joskus kiva nähdä. Kuten arton autonosto rahoista. Tahtoisin nähdä sen pinon :note-50:. :D
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”