Varoitus!!
Salossa ei tosiaankaan vakkareita ole, mutta satunnaisesti itsekin ennätän siellä käymään (tyyliin kerran parissa-kolmessa kuukaudessa). Salossahan on todella hyvin pankkeja (kuten palvelujakin) kaupungin pieneen kokoon nähden. Siellähän on keskustassa Aktia, Osuuspankki, Sampo, Nordea ja onkos se yksi Paikallisosuuspankkeja. Ja kait Handelsbankenkin, eli kaikki ketjut edustettuina. Lisäksi Halikon Prismalla on Osuuspankki hyvin lähellä, samoin koko lähiseudussa. Eli eikun vaan sinne kylvämään. Kyselen itse sinulta vinkkejä, jos/kun taas joskus käyn siellä seudulla. 
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
- MasterOfPuppets
- Euro-Regular

Tunnen vastuuni ja ilmoitan nyt jättäneeni Saloon ja Halikkoon joskus huhtikuussa sellaset 1200 kpl vitosia. Tuskinpa niitä enää paljoa jäljellä ole. Mutta vasta kokeilemallahan sen tietää...
Niitä jätin Halikon Nordeaan ja Salossa Nordeaan, OP:hen ja SP:hen. Toivottavasti ovat lähteneet kiertoon, Henriika ei välttämättä viitsisi katsella turkulaisia miinoja Salossa asti 
Your life burns faster ... with EBT
Jotenkin tuntuu, että ebtaajat suunnittelevat matkojaan vain tämän harrastuksen takia. Ja kauhealla tahdilla. Moni on tehnyt Lapin kierroksen ja Affenanmaakin on aika monella kaluttu. Tavallaan tylsää, kun haetaan kaikki eksoottiset paikat itse, mutta onhan se tietysti ohittamaton tilaisuus kun kerta matkalla on. Tahtoo kans... 
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Mukavastihan niitä osumia näytti tulevan. Mutta Ålands skärgård -seutukunta jäi kuitenkin ilmeisesti saamatta, vaikka Vårdöstä näytit yöllä syöttelevänkin? Vårdöhän on ainoa tuon seutukunnan kunnista, joka on vain tavan lossimatkan takana Ahvenanmaan pääsaarelta katsottuna, mutta tuliko reissulla käytyä myös ulkosaariston kunnissa?arto wrote:Nyt on suuri vaara saada osuma Ahvennanmaalta. Osumasade alkaa tuota pikaa (toivottavasti on niitä osumia!!) ja jatkunee alkuyön tunneille! Seteleitä tarttui mukaan vajaat 800 kappaletta.
- PietiPekka
- Euro-Regular in Training

@Petri6: Meinasit sä ett ite oot lähdös vai et mä menisin?
Kävin muuten tänään 8 km päässä "kotikylästästäsi". En valitettavasti ehtinyt siellä pyörähtämään, kun se ei ollut fakiiri kuntakaan.
@Bird: Joo! Ei tullut Vårdöstä osumia, mutta ne on levitelty Turun lähiympäristöön odottamaan löytäjäänsä. Huolimatta Maarianhaminan vajaasta kolmestasadasta setelistä, ei sieltäkään tullut yhtään osumaan. Joten sain vain yhden Ahvenanmaan seutukunnista peräti kymmenellä osumalla. Muualla ulkosaaristossa en käynyt.
Kävin muuten tänään 8 km päässä "kotikylästästäsi". En valitettavasti ehtinyt siellä pyörähtämään, kun se ei ollut fakiiri kuntakaan.
@Bird: Joo! Ei tullut Vårdöstä osumia, mutta ne on levitelty Turun lähiympäristöön odottamaan löytäjäänsä. Huolimatta Maarianhaminan vajaasta kolmestasadasta setelistä, ei sieltäkään tullut yhtään osumaan. Joten sain vain yhden Ahvenanmaan seutukunnista peräti kymmenellä osumalla. Muualla ulkosaaristossa en käynyt.
Toivottavasti ovat levitetty tehokkaasti. Ettei lauri astu heti kohta miinaan... MasterOfPuppets voi kanssa astua miinaan, mutta se on hänen tapauksessaan tellu pankkimiinan sijaan... 
Meinasin siis itse käydä tässä joku päivä. Tämä on kuitenkin vielä täysin ajatuksen asteella. Huomasin myös noista osumista, että olet seudulla ollut. Sinänsä hassua, että itse kävin tänään myös (ei-ebtmielessä) Merimaskussa, Rymättylässä ja Mietoisissa. Kuuden aikoihin olin Mietoisten Matkavirvokkeessa kokiksella.arto wrote:@Petri6: Meinasit sä ett ite oot lähdös vai et mä menisin?
- bin Lauri Œ
- Euro-Master

Sinulla varmaan "suunnaton" sana saa uuden merkityksen. En minä joskus ehkä 500 seteliä kerrallani käsissäni pitänyt semmoisia edes ymmärrä...
Kuvia olis joskus kiva nähdä. Kuten arton autonosto rahoista. Tahtoisin nähdä sen pinon
. 
Kuvia olis joskus kiva nähdä. Kuten arton autonosto rahoista. Tahtoisin nähdä sen pinon