arjanvs wrote:ik weet dat je bij de rabobank zelf de biljetkeuze in kan vullen
en dat dit met een maximum van 40 biljetten per keer gaat
scheelt trouwens wel per vestiging of je er 5 euro biljetten kan pinnen
toen ik in Zeeland op vakantie was kon ik dat wel
in Helmond niet..
Heerlen nog niet geprobeerd.. (ben hier nog op zoek naar een Rabobank)
Blueman wrote:scheelt trouwens wel per vestiging of je er 5 euro biljetten kan pinnen
in Helmond niet..
Ik heb ook heel lang gedacht dat de vulling altijd hetzelfde was, maar bij ons zijn ze ook verschillend gevuld. Er is er een waar zelfs €200 biljetten in zitten.
Oh ja, en er staan plaatjes van de waardes op het scherm die erin zitten.
Last edited by MDeen on Tue Oct 28, 2003 9:32 am, edited 1 time in total.
Blueman wrote:scheelt trouwens wel per vestiging of je er 5 euro biljetten kan pinnen
in Helmond niet..
Ik heb ook heel lang gedacht dat de vulling altijd hetzelfde was, maar bij ons zijn ze ook verschillend gevuld. Er is er een waar zelfs €200 biljetten in zitten.
Bij de rabobank kun je zelfs al voor je gaat pinnen zien wat voor een biljetten in het automaat ztten.
Bij de rabobank in Schijndel hebben ze twee automaten. De eerste is gevuld met 10, 20 en 50 biljetten en de andere is gevuld met 5, 10 en 50 biljetten.
in Helmond niet..
Bij de rabobank kun je zelfs al voor je gaat pinnen zien wat voor een biljetten in het automaat ztten.
Bij de rabobank in Schijndel hebben ze twee automaten. De eerste is gevuld met 10, 20 en 50 biljetten en de andere is gevuld met 5, 10 en 50 biljetten.
Ik heb nooit een automaat gezien met E.5 biljetten erin, maar als ik er een tegen kom zal ik zeker wat op gaan nemen. Hopelijk dan ook veel biljetten.
Fons wrote:Ik heb nooit een automaat gezien met E.5 biljetten erin, maar als ik er een tegen kom zal ik zeker wat op gaan nemen. Hopelijk dan ook veel biljetten.
In Duitsland lijkt het zelfs standaard. Je kunt daar nooit (of bijna nooit? Ik kan het me i.i.g. niet herinneren) aangeven welke waardes je wilt hebben en als je een beetje bedrag pint (€200 of zo) krijg je alles van €5 tot €50.
Fons wrote:Ik heb nooit een automaat gezien met E.5 biljetten erin, maar als ik er een tegen kom zal ik zeker wat op gaan nemen. Hopelijk dan ook veel biljetten.
In Duitsland lijkt het zelfs standaard. Je kunt daar nooit (of bijna nooit? Ik kan het me i.i.g. niet herinneren) aangeven welke waardes je wilt hebben en als je een beetje bedrag pint (€200 of zo) krijg je alles van €5 tot €50.
Dat is wel leuk, steds veel biljetten, maar ik denk dat je met biljetkeuze toch meer biljetten kan krijgen, vooral als je meerdere keren achter elkaar geld uit de automaat haalt.